بانک مرکزی در مورد کلاهبرداری از طریق فروش وام هشدار داد

پنجشنبه ، 29 بهمن 1388 ، 09:37
روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد ، برخي اشخاص حقيقی و حقوقي سودجو در روزنامه‌های کثيرالانتشار کشور با درج آگهي‌هايي نظير: پرداخت تسهيلات در قبال سند ملکي، اخذ وام بانکي فوری و بدون نوبت، خريد و فروش وام بانکي، افتتاح حساب بانکي و دريافت دسته‌چک همراه با ارائه معرف، رفع سوءاثر از چک‌هاي برگشتي و ... ، انجام کليه امور بانکي را تبليغ و در اين راه متاسفانه از عدم آگاهي افراد سوءاستفاده نموده و موجبات ضرر و زيان مادی و معنوی را برای آنان فراهم مي‌نمايند.

به گزارش بانکی دات آی آر ، روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد:  با توجه به مراتب فوق ، توجه عموم را به اين نکته جلب مي‌نمايد که ارائه هرگونه خدمات بانکي صرفاً از طريق سيستم بانکي که تنها مرجع رسمي اينگونه خدمات مي‌باشد صورت پذيرفته و در اين رابطه هر خدمتي که توسط سايرين در خارج از شبکه بانکي کشور تبليغ ‌گردد و ادعای انجام آن اعلام شود، معتبر نيست .

بر اين اساس از کليه هموطنان عزيز صميمانه درخواست مي‌شود، هنگام مواجهه با اين قبيل آگهي‌ها هشياري لازم را داشته باشند تا از مشکلات بعدی که در اثر رجوع به اين اشخاص پدید می آید در امان بمانند، فلذا متذکر مي‌گردد در جهت استفاده از خدمات موردنياز خويش فقط از طريق مجاری رسمي آن اقدام نموده تا در صورت لزوم از حمايتهاي قانوني لازم بهره‌مند گردند.

► پردرآمدترين بازيکنان ايران و جهان
گزارش تصویری / ابعاد بین المللی اسکناس های مخدوش! ◄

مطالب مرتبط
بنر