پلیس در جستجوی سارق کوشا!

سه شنبه ، 11 اسفند 1388 ، 13:23

دفتر تحقیقات فدرال اف ‌بی آی اعلام کرد: فردی که سارق کوشا نام گرفته و متهم به ارتکاب ده‌ها مورد سرقت از بانک‌های مختلف آمریکا است، از این هفته مجدداً به سرقت‌هایش ادامه می‌دهد.

به گزارش بانکی به نقل از خبرآنلاین، دستگاه‌های امنیتی فقط به یک مورد از سرقت‌های این سارق که به بانکی در ایالت آلاباما دستبرد زده، اشاره کردند.

 

 



مقامات آمریکایی به سارق کوشا مشکوک هستند و معتقدند: این سارق 50 تا 60 ساله است و از 18 بانک در آمریکا سرقت کرده است.

این سارق معمولاً وارد بانک شده و به کارمند بانک یک برگه می دهد که در آن خواسته شده تمام پول‌هایی که در نزد اوست، به سارق بدهد. این فرد در برخی از سرقت‌ها از اسلحه استفاده می‌کند.

مقامات امنیتی تاکنون موفق نشدند که این سارق کوشا را بازداشت کنند به رغم اینکه مشخصات او در 10 ایالت آمریکا منتشر شده است. همچنین دفتر تحقیقات فدرال جایزه 10 هزار دلاری برای افرادی تعیین کرده که اطلاعاتی از سارق کوشا در اختیار پلیس قرار دهند تا ماموران بتوانند او را بازداشت کنند.

انتشار اطلاعات طی سپتامبر گذشته باعث دستگیری سارق دیگری شد که دستکم به 10 بانک دستبرد زده بود. این سارق پس از انتشار فیلم دوربین‌هایی امنیتی که از صحنه سرقت فیلمبرداری شده بود، در ایالت میسوری آمریکا بازداشت شد.

مقامات هم اکنون علاوه بر ردیابی سارق کوشا، اقداماتی لازم را برای دستگیری سارقان میانسال دیگری که متهم به سرقت از بانک هستند، انجام می دهند.

► در شعب بانک رفاه برگزار می گردد ،روز تکریم مشتریان
پولدارترین مدال آوران طلا در المپیک زمستانی ◄

مطالب مرتبط
بنر