چرا فقر را به شکل زننده نشان می دهند ؟

دوشنبه ، 9 فروردين 1389 ، 09:56
منتقد سينما و تلويزيون سريال هايي را که از تلويزيون پخش مي شود را مناسب نوروز ندانست و گفت: اين مجموعه ها فقر را به شکل زشت و زننده اي نشان مي دهند.

به گزارش بانکی دات آی آر ، "شاهرخ دولکو" در گفت و گو با ايرنا با طرح این سوال که چرا نويسندگان و کارگردانان تلويزيوني اصرار دارند که اين همه فقر را به شکل زشت و چندش آوري نشان دهند اظهار داشت: آيا براي خنداندن مردم مجاز هستيم دست به هر عملي بزنيم و آيا اين تصاويري زشت از جامعه ايران نيست.

وي در ادامه افزود: در صحنه هايي از سه سريال مطرح تلويزيوني که اين شب ها از سيما پخش مي شود، مي بينيم که يک بازيگر پاي خود را در دستشويي خانه شسته و بعد بلافاصله با همان دست صورت خود را شسته و سپس با يک حوله صورت خود را خشک مي کند. در صحنه ديگري نيز همه اعضاي خانواده روي زمين نشستند و از غذاي يکديگر مي خورند و يا با لباس هاي کثيف و موهاي شانه نزده هستند.

اين منتقد سينما و تلويزيون يادآور شد: ترجيح مي دهم اين سريال ها را نبينم و تحمل نکنم هرچند کارگردان ها فکر مي کنند که اين تصاوير خنده دار است در حالي بسيار زشت و زننده هستند.

نوروز امسال، سريال هاي "چارديواري" به کارگرداني سيروس مقدم و تهيه کنندگي الهام غفوري هر شب ساعت 22 و 15 دقيقه از شبکه اول، "زن بابا" به کارگرداني سعيد آقاخاني و تهيه کنندگي مهران مهام و ايرج محمدي ساعت 23 و "همسفران باد" به کارگرداني شهرام باباپور ساعت 13 و 30 دقيقه از شبکه سه و "محله تهروني ها" به تهيه کنندگي و کارگرداني سهيل موفق و "دارا و ندار" به کارگرداني مسعود ده نمکي و تهيه کنندگي سيدامير پروين حسيني ساعت 21 و 30 دقيقه از شبکه پنج پخش مي شود.

► با پول چه کارهایی میشه کرد ؟
نرخ سود بانکی 12 درصد تعیین شد ◄

مطالب مرتبط
بنر