به ترکیه سفر نکنید

سه شنبه ، 25 تیر 1398 ، 07:41

ترکیه در حال حاضر به عنوان یکی از کشور های نا امن دنیا شناخته می شود، علت این امر نیز وقوع حملات تروریستی متعدد در سال های اخیر در داخل خاک این کشور می باشد، به همین جهت به گردشگران ایرانی توصیه می کنیم تا زمانی امنیت که در این کشور برقرار نشده از سفر به ترکیه پرهیز کنند، در این مقاله قصد داریم به به بررسی لزوم سفر نکردن ایرانی ها به ترکیه بپردازیم. تور کیش

 

 

به گفته سخنگوی کمسیون امنیت ملی مجلس، روابط سیاسی ایران و ترکیه در حال حاضر به گونه ای است که امکان اعمال محدودیت برای گردشگران ایرانی، برای جلوگیری از سفر به این کشور وجود ندارد، اما وی توصیه کرد که ایرانیان به منظور تأمین امنیت خود از سفر به ترکیه اجتناب کنند. برای رزرو سفر به مشهد با تور لحظه آخری کلیک کنید

جالب است بدانید در سال های 2015 و 2016 میلادی بیش از 10 حمله تروریستی در شهر های آنکار، استانبول و کوش آداسی که سه مورد از توریستی ترین شهر های ترکیه می باشند، اتفاق افتاده و باید بدانید که این حملات اغلب توسط گروهک های اسلام گرا نظیر القاعده، حزب الله ترکیه و داعش صورت گرفته است، لازم به ذکر می باشد که این حملات تروریستی آسیب های بسیاری را به صنعت گردشگری کشور ترکیه وارد کرده و تعداد گردشگرانی که سالانه به این کشور سفر می کنند رو به کاهش است.
با تمام این تفاسیر اگر قصد سفر با تور ترکیه را دارید توجه داشته باشید که اغلب حملات تروریستی در نواحی شرقی و جنوبی این کشور اتفاق افتاده است. برای کسب اطلاع از قیمت و هزینه های سفر با تور های گردشگری یا تور ارزان لحظه آخری قشم میتوانید به وبسایت لحظه آخری مراجعه فرمایید.

البته گردشگران تور ترکیه باید در نظر داشته باشند که دولت ترکیه در سال های اخیر اقدامات بسیاری برای مبارزه با رخداد حملات تروریستی انجام داده است، پیوستن به اتحادیه اروپا یکی از مهم ترین گام های دولت ترکیه در این رابطه می باشد.
با تشکر از همراهی شما، امیدواریم مطالب موجود در این مقاله برایتان مفید واقع شود.

► فروش انواع گوشی‌های تلفن همراه آنر با قیمت مصوب
آغاز همکاری مشترک «اپلیکیشن ساز اپچار» و «ووکامرس فارسی» ◄

مطالب مرتبط
بنر