اولین دانشگاه همبرگر مک دونالد در چین!

شنبه ، 14 فروردين 1389 ، 14:36

جدید ترین دانشگاه چین نه زمین فوتبال و نه یک کتابخانه مجهز دارد. اما به نظر می رسد که دانشگاه همبرگر هونگ کنگ  به دنبال پیشگامی در مدیریت آموزش برتر است.

به گزارش بانکی دات آی آر ، شرکت مک دونالد اولین دانشگاه خود را روز سه شنبه در چین با هدف آموزش نسل جدید در زمینه سبک های مدیریتی در شرکت های خارجی برای گسترش و حفظ استعداد های مردم چین افتتاح کرد.

 

نماینده شرکت مک دونالد در آسیا و اقیانوسیه ، خاورمیانه و آفریقا ، تایم فنتون می گوید  چین جایی است که شرکت مک دونالد به جهت گسترش بازارهای جهانی بیشترین رشد را داشته است. در کشوری که 300 میلیارد دلار در سال به جهت مصرف غذایی در آمد دارد این نرخ رشد 10 درصد در مقایسه با ایالات متحده آمریکا که از نرخ 2 تا 3 درصدی رشد برخوردار است بیشتر است.

فنتون می گوید،" به دلیل استراتژی چین در قبال شرکت مک دونالد است که این شرکت تصمیم گرفت دانشگاه جدیدش را در شانگ های چین افتتاح کند.ما همیشه در منحنی نظرات مردمی باید پیشگام باشیم."

 

 

 

این حرکت از تاکید و تمرکز شرکت های خارجی در گسترش مدیریت های بومی و محلی نشات می گیرد. اما برای مقابله با فشارها استفاده از نیرو های جوان، پراشتیاق و بلند پرواز در جهت استفاده بهتر از فرصت ها مد نظر قرار گرفته است.

روز سه شنبه ، نماینده اتاق بازرگانی وتجارت  عنوان کرد که نتایج به دست آمده از تحقیقاتی که از 202 شرکت چند ملیتی به عمل آمده نشان می دهد که استراتژی آنان برای تطبیق با افزایش قیمت و تغییر وتحول گسترده در زمینه استخدام  در حال تغییر است.

 

 

جونی بسلر، یکی از کسانی که به نمایندگی از شرکت Booz&Co  در این تحقیقات شرکت کرده است می گوید که شرکت های نیازمند موقعیت ها و پیشنهاد های بهتر برای نگهداشت نیرو های ارزشمند خود می باشند.نوآوری یکی از مسایل مهم در این زمینه است.

هفتمین شرکت معظم جهانی ، با وجود آنکه نماد شرکت مک دونالد بر جایگاه آن نصب است، اما  به آموزش نحوه پخت و درست کردن همبرگر نمی پردازد بلکه  تاکید و رویه آن برای هدایت امور اقتصادی به سمت و سویی بهتر است.

 

 

مک دونالد پس از 20 سال حیاتش در چین بیش از 60000 کارمند را در 1100 رستوران در اختیار داشته و استخدام کرده و به دنبال تاسیس 2000 رستوران دیگر درطی 3 تا 5 سال آینده است .

از آن جایی که سیاست شرکت بر این مبنا می باشد که  شعبه های جدید این شرکت توسط دانش آموختگان این دانشگاه اداره شود،امکانات آموزشی خود را از هونگ کنگ به شانگ های تغییر داد.پیش از این بسیاری از کارمندان محلی این شرکت ها درمدرسه ای  که در نظر گرفته بودند آموزش می دیدند.

برخی مقامات این دانشگاه می گویند تحصیل در این رشته برای دانشجویان آن زمینه ای خواهد بود برای کسب مدرک های بهتر دانشگاهی و برای آنان می تواند همچون

سکوی پرتابی به سمت پیشرفت عمل کند

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

گزارش تصویری / ابعاد بین المللی اسکناس های مخدوش!

وضعیت تاسف بار فقیران سفید پوست در آفریقای جنوبی + گزارش تصویری

مراسمی ویژه و عحیب در بورس فرانکفورت + عکس

عکسهای جالب از تظاهرات دانشجویان در امریکا

 

طراحی خانه متحرک و بسیار کوچک ویژه کارتن خواب ها

جذب 200 هزار مشتری در یک روز توسط یک دختر 16 ساله

تبلیغ موثر و البته کمی دلخراش در مسکو

گزارش تصویری / قاچاق در مرز غربی کشور

کارتهای اعتباری/هنری ویزا !

گزارش تصویری / عمارت های مسئولین و عمارتهای مردم!

بحران اقتصادی به زبان کاریکاتور(2)

بحران اقتصادی به زبان کاریکاتور(1)

گردشگری / این 10 جا را از دست ندهید

گزارشی از تنها هتل "بدون ستاره" در جهان + عکس

جشن سنتی استقبال از دانشجویان جدید + گزارش تصویری

بزرگترین و حیرت انگیزترین کلیسای جهان + عکس

سهم هر ایرانی از یارانه نقدی

ساخت بزرگترین جیپ دنیا در امریکا

تکدی گری با روش های خاص + گزارش تصویری

ترین های سال88

گزارش تصویری/ انواع پولهای جهان در یک نگاه

گزارشی جالب از ثروتمند ترین حیوانات جهان

فعالیت جالب امریکایی ها در قلب چین !

اولین و قدیمی ترین راهنمای سفر + عکسهای جالب

" آی فون " اعتیاد آور است !

 

► چند نفر از برترینهای کنکور به دانشگاه شریف رفتند
دعوای دانشگاه آزاد برسر چیست؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر