باران اسكناس در تهران

شنبه ، 28 فروردين 1389 ، 12:11

 

2سارق كيف‌قاپ وقتي تحت تعقيب پليس قرار گرفتند هنگام فرار با انداختن بسته‌هاي اسكناس و پراكنده كردن پول سرقتي در خيابان به دنبال فرصت فرار برآمدند.

به گزارش بانکی به نقل از «جام‌جم» ، ماموران انتظامي در شرق تهران هنگام گشتزني با مشاهده 2 سرنشين يك دستگاه موتورسيكلت هوندا كه ترك‌نشين يك كيف زنانه به همراه داشت به آنها ظنين شده و دستور توقف صادر كردند.

در پي اين موضوع راننده موتورسيكلت بدون توجه به هشدار پليس به سرعت از محل متواري شد و تعقيب ماموران براي متوقف كردن 2 جوان موتورسوار آغاز شد.

 

دقايقي پس از اين تعقيب و گريز راننده با ورود به خيابان يك طرفه اقدام به ادامه مسير كرد و در اين هنگام ترك‌نشين موتور با بيرون آوردن بسته اسكناس‌هاي 2 هزار توماني اقدام به پخش پول در خيابان را كرد تا به سبك فيلم‌هاي سينمايي با هجوم مردم براي جمع‌آوري اسكناس‌ها كه همانند باران به خيابان مي‌ريخت، مانعي براي تعقيب پليس شوند.

دستگيري يكي از متهمان

به دنبال اين اقدام ماموران با اجراي طرح مهار، راه‌هاي عبوري موتورسواران سارق را مسدود كردند و در اين هنگام ترك‌نشين موتورسيكلت پس از پياده شدن از موتور با پاي پياده و در جهت مخالف تعقيب پليس اقدام به فرار كرد كه بلافاصله ماموران اين متهم را دستگير كردند اما ديگر همدست وي موفق به فرار شد. ماموران در جريان اين عمليات اقدام به جمع‌آوري 190 هزار تومان اسكناس از خيابان كردند.

با انتقال متهم به دادسراي جنايي، متهم با معرفي خود به نام مهرداد گفت كه يك مجرم سابقه‌دار است كه پيش از اين نيز به اتهام كيف‌قاپي دستگير و چندين مرحله زنداني شده است.

وي اضافه كرد: در آخرين سرقت باهمدستي دو متهم كيف يك خانم را سرقت كرديم و در حال عبور در خيابان وحيديه بوديم كه به يك‌باره ماموران گشت به ما مشكوك شدند و من نيز هنگام فرار قصد داشتم با پرتاب اسكناس به آسمان و پراكنده شدن پول‌هايي كه درون كيف قرار داشت مردم را به خيابان كشيده و مانع از تعقيب خود شويم كه من دستگير شدم و همدستم نيز متواري شد.

در پي اين اعترافات، قاضي جنايي دستور دستگيري ديگر متهم فراري را صادركرد و ماموران در اولين اقدام با بررسي اسناد و مدارك به دست آمده موفق به شناسايي صاحب كيف شدند.

با شكايت زن مالباخته ، تلاش براي دستگيري متهم فراري ادامه دارد.

► انتقال مستقیم کمک های مردمی به ستاد دیه توسط خودپردازهای بانک رفاه
هنر مدرن در ایستگاه های مترو / قسمت دوم ◄

مطالب مرتبط
بنر