پرده برداری از جدیدترین پروزه گوگل در زمینه موبایل

يكشنبه ، 29 فروردين 1389 ، 12:56

گوگل از برنامه های "cloud printing" برای دستگاه های  متحرک (موبایل) همانند iPadsپرده برداری کرد.

به گزارش بانکی دات آی آربزرگترین جستجو گر جهان ، گوگل ، از آخرین پروژه خود در زمینه تکنولوژی موبایل در قالب cloud printing پرده برداری کرده است . این بدین معناست که کاربر می تواند مطلب خود را در هر جایی پرینت کند.


گوشی های هم چون اپل و آیفون از این پس می توانند با استفاده از این پروژه گوگل امکان پرینت در لحظه را در اختیار کاربر بگذارند.




این ایده به مفهوم آن است که کاربر تنها به یک کامپیوتر یا دستگاه پرینت محدود نخواهد شد و به جای آن این قابلیت را خواهد داشت که  به چندین دستگاه پرینتر با قابلیت این برنامه متصل شود و تمامی موارد مهم  و مدنظر خود را در اختیار دیگران بگذارد.

گوگل اذعان می کند که در صورتی که دستگاه شما از پشتیبانی مرکزی و محلی برای اتصال به برنامه cloud printing برخودار باشد، می توانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید . یعنی در این شرایط است که دستگاه پرینتر بدون احتیاج به اتصال به کامپیوتر یا حتی هیچ  درایو مربوط به پرینتر قابلیت چاپ مطلب را خواهد داشت.

پرینتر به سادگی در یک یا دو برنامه خدمات  cloud printing ثبت می شود و کار پرینت را انجام می دهد.

کلمه cloud که  به معنای ابر است و علت این نام گذاری به در حرکت بودن ابر باز می گردد ، بدین معناست که تلفن های هوشمند و کامپیوتر های دستی کوچک  در حال سبقت گرفتن از لب تاپ ها و نوت بوک ها هستند ، به نحوی که می توانند به عنوان جایگزینی برای آن ها محسوب شوند.

► تصویر/ بانک صادرات درخدمت همه!
استخدام بانک پارسیان (منقضی شده) ◄

مطالب مرتبط
بنر