معرفی گران‌ترین گوشی تلفن همراه در بازار تهران

دوشنبه ، 6 ارديبهشت 1389 ، 12:29


به گفته فروشندگان، گران ترین گوشی تلفن همراه موجود در بازار همچنان در اختیار برند ورتو با مارک فراری قرار دارد.

یکی از فروشندگان اعلام کرد: هم اکنون گوشی ورتو با مارک فراری و با قیمت 20 میلیون تومان به عنوان گران ترین گوشی در بازار تلفن همراه به شمار می آید.

وی افزود: این در حالی است که طی دو سال گذشته گوشی هایی با قیمت 30 تا 50 میلیون هم در بازار عرضه می شد اما مورد تقاضای مردم قرار نگرفت.

وی با اشاره به مشخصات فنی این گوشی ادامه داد: این مدل ورتو فاقد هر گونه امکانات پیشرفته است و قیمت بالای آن تنها به دلیل برند و ظاهر متفاوت این گوشی است.
نظری تصریح کرد: این گوشی که دارای طراحی ساده ای است فاقد دوربین عکاسی و حافظه بالا است.

این فروشنده خاطر نشان کرد: گوشی های از قبیل ورتو، فراری ، سرن و غیره که دارای قیمت های گزاف هستند و برای متمولین جامعه به شمار می آیند تنها به صورت سفارشی و محدود وارد بازار تلفن همراه می شود.

در همین حال یکی دیگر از فروشندگان گوشی معتقد است : فروشگاه هایی که گوشی های اصلی ورتو و سایر برند های معتبر جهانی را به صورت اصلی وارد بازار می کنند تنها به صورت محدود در بازار موجود هستند.

"پیام دانش" افزود: در زمان حاضر گوشی های چینی مشابه همین مارک ها به قیمت های پایین در مراکز بزرگ خریدوفروش گوشی تلفن همراه موجود است که با قیمت های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: قیمت این نوع گوشی ها بنا به سلیقه فروشندگان تعیین و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

این فروشنده ادامه داد: برخی از این گوشی های چینی که با مارک های نظیر ورساچی، گوچی، دی اند جی و غیره که از پوشش طلا و یا سنگ های گران قیمت ساخته شده اند با قیمت های گزاف در بازار عرضه می شود.

وی گفت: برخی از فروشندگان با سوء استفاده از ناآگاهی خریداران ، این گوشی را چند برابر قیمت واقعی به فروش می رسانند.

وی به منظور جلوگیری از این حرکت به تمامی خریداران پیشنهاد کرد که افراد این گوشی ها را از فروشگاههای معتبر خریداری کنند.

► استخدام بانک مرکزی
تصویر جالب/ نحوه ایستادن یک هم وطن در بانک! ◄

مطالب مرتبط
بنر