تقدیرفرماندار قائم شهر از موسسه اعتباری توسعه

سه شنبه ، 21 ارديبهشت 1389 ، 12:32

 

موسسه اعتباري توسعه موتور حرکت قائم شهر بر ريل توسعه است.

به گزارش بانکی دات آی آر  به نقل از اداره روابط عمومي موسسه اعتباري توسعه، قلي زاده فرماندار قائم شهر در مراسم افتتاح نخستين شعبه موسسه اعتباري توسعه در استان مازندران، شهرستان قائم شهر ، گفت: کشور عزيزمان در دهه توسعه و عدالت قرار دارد و بي ترديد يکي از الزامات توسعه يافتگي ،ايجاد نهادها و بنگاه هاي مالي است.

قلي زاده افزود: قائم شهر با حضور شعبه موسسه اعتباري توسعه در ريل توسعه قرار گرفت چرا که اين موسسه يکي از واگن هاي ارزشمند توسعه به حساب مي آيد.

مدير عامل موسسه اعتباري توسعه: آغاز پذيره نويسي عام موسسه اعتباري توسعه از دو هفته آينده

در ادامه اين مراسم دکتر حيدر مستخدمين حسيني مدير عامل موسسه اعتباري توسعه گفت: بنابر برنامه   ريزي هاي صورت گرفته به طور متوسط در هر ماه 8 شعبه افتتاح خواهيم کرد و به اين ترتيب در اکثر استان هاي کشور حضور خواهيم داشت و بدين ترتيب موسسه اعتباري توسعه تا پايان شهريور ماه تعداد شعب خود را به 50 مي رساند.

وي ادامه داد: باور و پايبندي مديران و موسسان اوليه موسسه اعتباري توسعه به شعار "کوچک زيباست" باعث شده بود،تعداد شعب موسسه افزايش چشم گيري نيابد ولي با گذشت زمان و تغيير شرايط اقتصادي و نظام بانکي کشور،امروزه براي گسترش سطح فعاليت ها و حضور خود در عرصه اقتصادي ناگزير از افتتاح شعب بيش تر و گسترش شبکه شعب هستيم.

وي تاکيد کرد: شهرهاي ساري،کرمان،تبريز،شيراز و دومين شعبه در اصفهان از جمله نقاطي هستند که در آينده مقصد موسسه اعتباري توسعه خواهند بود.

مدير عامل موسسه اعتباري توسعه با برشمردن برخي خدمات ارائه شده در شعب موسسه عنوان کرد: همزمان با افزايش تعداد شعب،سطح خدمات ارائه شده نيز گسترش مي يابد که اين خدمات شامل تسهيلات ارزي و ريالي،خريد و فر وش ارز و صدور حواله هاي ارزي و ريالي، ضمانت نامه هاي ارزي، سوئيفت، شتاب، ساتنا، پايا، شبا، توسکا(کارت اعتباري ارزي) مي شود.

مستخدمين حسيني در تشريح برنامه هاي پيش روي موسسه گفت: ارائه خدمات ليزينگ در حوزه هاي متنوعي از جمله ساختماني،کشتي سازي،رايانه،خودرو و ........ ديگر خدمتي است که در آينده نزديک از سوي موسسه اعتباري توسعه ارائه خواهد شد.

وي افزود: افتتاح شعبه در قائم شهر با آغاز نوآوري ديگري نيز همراه بود که صدور آني کارت اعتباري و هديه است و به اين ترتيب مشتريان قائم شهري و پس از آن تمامي هموطنان عزيز مي توانند با مراجعه به شعب موسسه توسعه،کارت اعتباري دلخواه خود را با اعتبار مورد نظر در همان لحظه دريافت کنند.

معاون سابق بانک مرکزي تصريح کرد: خدمات موسسه توسعه در آينده با ايجاد باجه هايي مخصوص خدمات صرافي،ليزينگ و کارگزاري در تمامي شعب گسترده خواهد شد،ضمن اين که تقويت و گسترش بانک داري الکترونيکي و اينترنتي در سال 1389 از ديگر برنامه هاي ما به حساب مي آيد.


رئيس شعبه قائم شهر :ايجاد شعبه موسسه اعتباري توسعه به اشتغال در قائم شهر کمک مي کند.

رئيس شعبه موسسه اعتباري توسعه در قائم شهر در اين مراسم اضافه کرد: جذب نقدينگي سرگردان در جامعه و هدايت آن در مسير کارآفريني يکي از مهم ترين اهدافي است که در موسسه توسعه به دنبال آن هستيم.

درويشي نيا خاطر نشان کرد: با استفاده از اصول مشتري مداري و با اجراي قوانين بانک داري اسلامي تمام تلاش خود را براي جذب هرچه بيشتر منابع مالي و اختصاص آن به مقوله اشتغال زايي در سطح شهرستان به کار مي بنديم.

 

 

 

 

► استخدام بانک شهر(جدید)
جزئیات نحوه استخدام در دستگاه های دولتی ◄

مطالب مرتبط
بنر