چوب حراج به خانه های گران قیمت + عکس

سه شنبه ، 4 خرداد 1389 ، 13:54

به گزارش بانکی دات آی آر ، خانه هایی که در این گزارش به آن اشاره خواهیم کرد درواقع ماه هاست که به آن ها چوب حراج زده اند. و در این میان میلیون ها دلار از ارزش واقعی آنان کاسته شده است.

 


لاس وگاس، 1.2 میلیون دلار


این ملک نه ماه در بازار برای فروش بود بدون آنکه یک سنت از ارزش آن کاسته شود.با امکاناتی همچون استخر روباز و حیاط، زیر زمین، دو طبقه ، هفت اتاق خواب و بسیاری امکانات دیگر، باید به قول معروف روی دست می فت. اما این چنین نبود. به هر حال با وجود این که صاحب این ملک می تواند خسارت حاصل از فروش ملک را تحمل کند ولی حقیقت این است که خانه های لوکس در لاس وگاس به سختی به فروش می روند.


میامی 1.1 میلیون دلار


ویلایی با سقف های سفالی و ستون های به طرح یونان باستان ، با 5 اتاق خواب یکی دیگر از ملک هایی است که با کم اقبالی رو به روست. علی رغم  ورودی بسیار زیبا همراه با فواره و محوطه چمن بیش از 6 ماه است که به فروش نرفته ، در حالی که قیمت ملک درمیامی نیز 10 درصد نسبت به اول سال کاهش داشته است.


فیلادلفیا 1.5 میلیون دلار


این خانه زیبا به سبک فرانسوی ، با نمای چوب ، با 6 اتاق خواب ، کتابخانه، اتاق پذیرایی مجهز به شومینه ، باغ بزرگ و مجلل و استخر واقع در فیلادلفیا است.
با وجود افزایش خرید وفروش در ماه مارچ در فیلادفیا ، ظاهرا این بهبود شامل حال خانه های مجللی همچون این خانه نشده است. متوسط قیمت خرید وفروش در این منطقه 300 هزار دلار است که این قلعه کوچک قیمتی معادل 5 برابر این قیمت دارد.


فونیکس ، 1.1 میلیون دلار


این خانه سه خوابه واقع در شمال فونیکس از از ماه آوریل میلادی (12 فرودین) برای فروش گذاشته شده است. با چشم انداز زیبایی از کوه ها و دارا بودن مساحت قابل توجه از زمین اسب دوانی ملکی خارق العاده محسوب می شود. با این شرایط در حالی که قیمت ملک در فونیکس به میزان 50 درصد کاهش داشته است،اما قیمت این ملک 6 درصد سقوط کرده است.


سن دیاگو، 1.2 میلیون دلار


این خانه زیبایی مدیترانه ای ، پنج خوابه باز هم به نظر می رسد که می بایست به سادگی به فروش برود. اما باز هم این چنین نیست. با امکاناتی همچون  جکوزی خصوصی و چشم انداز زیبا و وسیع ساحل دریا می باشد. اما هنوز پس از 8 ماه به فروش نرفته است. صاحب ملک که چندین شهر آن ور تر زندگی می کند ، هرگز حاضر نیست از قیمت تعیین شده کم کند و در حال حاضر آن را اجاره داده تا به قیمت مورد نظر بفروشد.

 

دالاس، 1.2 میلیون دلار


این خانه زیبا واقع در دالاس با محوطه خصوصی پارک مانند ، در لیست سایر خانه هایی است که چهار ماه است که در انتظار فروش هستند. خانه ای تازه باز سازی شده و باقابلیت گسترش و با فضای سرسبز و 5 اتاق خواب می باشد.
در دهه اخیر املاک در دالاس ضرر قابل توجه ای را متحمل شده است. تنها از ابتدا ی سال جاری با توجه به شرایط منطقه ، قیمت این خانه 17 درصد کاهش داشته است.

 

وایت پلین،1.1 میلیون دلار


این خانه که در حدود 25 مایلی نیویورک واقع شده است، و 300 روز است که در بازار املاک برای فروش گذاشته شده است. خانه ای که در مقایسه با این خانه شرایطی تقریبا یکسان را داشت، 20 درصد زیر قیمت به فروش رسید.

 

 

► ورود تویوتا به عرصه ی جدیدی از صنعت
یاهو و نوکیا شریک تجاری شدند ◄

مطالب مرتبط
بنر