مرحله دوم آزمون آموزش و پروش تیر ماه برگزار می شود

يكشنبه ، 9 خرداد 1389 ، 13:28

 

نتایج آزمون فرهنگیان

وزير آموزش و پرورش در جريان بازديد از آزمون استخدام معلمان گفت: همه خبرها رسيده از استان‌ها حاكيست كه آزمون با دقت كافي و امنيت كامل برگزار شد.
به گزارش سرويس «آموزش و پرورش» ايسنا، دكتر حاجي بابايي با حضور در مدرسه شهيد صدوقي آموزش و پرورش منطقه 2 كرج در جريان بازديد از آزمون استخدامي، افزود: حدود 600 هزار نفر در اين آزمون شركت كرده‌اند و اين آزمون يكي از بزرگترين آزمون‌هاي استخدامي در كشور است.


به گفته وي، آموزش و پرورش براي برگزاري اين استخدام بيش از سه هزار حوزه امتحاني را در سراسر كشور فعال كرده است كه بزرگترين حوزه آن مربوط به شهرستان‌هاي تهران است.


وزير آموزش و پرورش درباره نحوه‌ پذيرش شركت‌كننده‌ها در اين آزمون عنوان كرد: براي استخدام 40 هزار نفر، در مرحله اول سه برابر ظرفيت استان‌ها افراد پذيرش خواهند شد، بنابراين در حدود 120 هزار نفر انتخاب خواهند شد كه در نيمه دوم تيرماه در مرحله دوم اين آزمون شركت خواهند كرد.


وي افزود: افراد پذيرفته شده در كنار داشتن مهارت معلمي به مدت 2 ماه در كلاس‌هاي مهارت‌آموزي و در طول سال تحصيلي و حتي تابستان‌ها در كلاس‌هاي ويژه‌اي شركت كرده و آموزش‌هاي تخصصي‌تري را مي‌آموزند.


حاجي بابايي در زمينه استخدام شهر تهران نيز خاطر نشان كرد: در شهر تهران استخدام نداريم و معتقديم در شهر تهران با كمبود نيرو مواجه نيستيم، هر چند ممكن است در مواردي هممچون معلمان ورزش و مشاوره مشكلاتي داشته باشيم كه با ساماندهي مناسب و مجدد فرهنگيان شهرتهران، مي‌توان اين مشكلات را نيز برطرف كرد.


وي ادامه داد: همچنين استخدام‌هاي اخير در شهرستان‌هاي تهران پشتوانه خوبي براي شهر تهران هستند و مي‌توان با جابه جايي برخي از نيروهاي متخصص همراه با رعايت ضوابط و نقل و انقالات، كمبودها را جبران كرد.


حاجي بابايي در پايان در مورد مصوبه مجلس پيرامون استخدام پنج هزار مربي بهداشت نيز اظهار كرد: مصوبه مجلس اقدام بسيار مثبتي بود كه درصدد هستيم با همفكري نمايندگان و كميسيون‌هاي مربوطه، ابهامات بوجود آمده در اين زمينه را رفع كنيم.

► 15 چیزی که شما در مورد استیو جابز نمی دانید
بحرانی به پهنای خلیج مکزیک + عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر