گوگل برای چندمین بار دادگاهی شد

دوشنبه ، 10 خرداد 1389 ، 11:38

گوگل پس از آن که  این شرکت تصاویر منازل شخصی بعضی همسایگان دستگاه هایش را منتشر کرد،مجبور شد  برای چندمین بار در هفته گذشته در برابر دادگاه حاضر شود.

"Google view street cars" یا"مانیتورینگ ماشین ها در خیابان" خدمتی است که به کار بران گوگل این امکان را می دهد که خیابان مورد نظر خود را از طریق اینترنت ببینند . این امر سبب گردیده که به صورت ناخواسته تصاویر منازل ساکنان هم منتشر شود که نارضایتی برخی افراد را برانگیخته است آنها معتقدند این امر تجاوز به حریم شخصی آنهاست.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ،دادگاه منطقه اریکانت آمریکا بنا به در خواست مردم این منطقه دستور داده است تا گوگل دو نسخه از داده های اطلاعاتی مربوط به ایالات متحده آمریکا را تهیه کند و در اختیار دادگاه قرار دهد.
درپی این دستور دادگاه ، گوگل نیز دستور داد تا دو نسخه کامل از اطلاعت شرکت در رابطه با این موضوع در اختیار دادگاه قرار گیرد.

نماینده گوگل می گوید،" ما سریعا باید به قوانین عمل کنیم، این دستور در تاریخ 24 می 2010 صادر شده(3خرداد1389) و شرکت 10 روز بعد از این قرار فرصت دارد از خود دفاع کند. و این یعنی ما باید دو نسخه از بیت به بیت اطلاعات  یا به عبارتی آینه ای از اطلاعات موجود شرکت را که به ایالات متحده مربوط می شود کپی بگیریم."

با وجود ممنوعیت های کلی که در این زمینه وجود دارد ، و با وجود قرار دادگاه این امر، حریم شخصی مردم را بیشتر به خطر می اندازد، اما گوگل مجبور به تسلیم در برابر دادگاه شده است.

► استخدام قوامین
جدول مزد 20 گروه شغلي خدماتي ◄

مطالب مرتبط
بنر