مدیر عامل بانک رفاه:حرکت در چارچوب قانون از افتخارات بانک رفاه است

سه شنبه ، 25 خرداد 1389 ، 14:49

 

دکتر پیمان نوری رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک رفاه در همایش سراسری مدیران صف و ستاد این بانک گفت: بانک رفاه در سال های اخیر اقدامات و افتخارات فراوانی داشته و همواره در چارچوب قانون ، طی طریق کرده است.


وی با اشاره به دستاوردهای فراوانی که طی سال های اخیر در حوزه بانکداری الکترونیک در این بانک حاصل شده افزود: همه شاخص های بانک رفاه در این حوزه رشد مضاعفی داشته و مطمئن هستیم در آینده نیز سهم بازار بانک رفاه رشد و ارتقاء خواهد یافت.

 

 

 

رییس هیات مدیره بانک با انتقاد از عدم توجه برخی از سازمان ها به ماهیت حقوقی این بانک به عنوان بانکی غیر دولتی افزود: به طور قطع توجه سازمان های ذیربط به غیر دولتی بودن بانک تاثیر بسزایی بر عملکرد آن خواهد داشت و ساز و کارهای حاکم بر آن را متاثر خواهد کرد.


عضو هیات امنای موسسه عالی بانکداری ایران با بیان این مطلب که حرکت در مسیر قانون از افتخارات بانک رفاه است تصریح کرد: بانک رفاه در بحث مسکن روستایی 750 میلیارد ریال ، رقمی نزدیک به سرمایه پایه بانک ، تسهیلات پرداخت کرد که نشان از تعهد این بانک برای حرکت در چارچوب سیاست های کلان کشور دارد.
مدیر عامل بانک الزام به رعایت کامل ضوابط و قانون گرایی، مشتری مداری، آموزش ، پژوهش و بازاریابی را مهمترین مباحث در حوزه کاری بانک رفاه برشمرد و تاکید کرد: در بازار رقابتی امروز باید هر لحظه به دانش و ابزار علمی نوین تری مجهز شویم و برای جلب رضایت و خشنودی مشتریان ، ضمن برقراری تعاملی سازنده با آنان ، صادقانه عمل کنیم.


گفتنی است در این همایش که به مدت سه روز در محل مجتمع ولنجک بانک برگزار شد مسئولان استانی و ستاد مرکزی بانک رفاه، مهمترین مسائل حوزه های کاری خود را برشمرده و تصمیمات مهمی برای ارتقاء کیفیت خدمات بانک اتخاذ کردند

► 75 متر زیرزمین، دفتر پستی در فرانسه
گزارش تصویری/ اسکناس یا کاغذ یادداشت ◄

مطالب مرتبط
بنر