75 متر زیرزمین، دفتر پستی در فرانسه

چهارشنبه ، 26 خرداد 1389 ، 11:27



قلب طبیعت  جنوب غرب فرانسه ، دره  " پادیراک" ، یکی از جاذبه های گردشگری این منطقه به شمار می آید. اما اگر فرصتی دست دهد تا بدانجا بروید غیر از لذت بردن از مناظر زیبا و دیدن غار " پاردیک"  می توانید از عمق 75 متری زمین به هر گوشه ای از دنیا نامه بفرستید.

به گزارش بانکی دات آی آر ، بعد از طی کردن 455 پله به سمت عمق زمین، دفتر پستی  ای را خواهید یافت. که کاملا فعال است ! البته این دفتر پستی با سرویس دهی محدود برای راه انداختن برخی کارهای کسب و کار در منطقه راه اندازی شده است. تمبرهای زیبایی که در این ایستگاه پستی وجود دارد می تواند این امکان را به شما بدهد که به کلکسیون تمبرهای خود اضافه کنید . تصویر این منطقه زیبا، بر روی یکی از تمبرها  حک شده است. 10 نوع تمبر دیگری که در این دفتر پستی موجود است، همگی تصاویر مناظر منطقه " میدی- پایرنیز" است . دره " پاریدیک" بخشی از " میدی- پایرنیز" است.

 

 

می توان گفت این دفتر ، تنها دفتر پستی است که چنین ویژگی هایی دارد. مدیر و راهنمای این دفتر پستی به نام  " اریک بروت" می گوید، " من و همکارانم، متخصص زمین شناسی و کارشناس در زمینه غارشناسی نیستیم، بنابراین اولین باری است که در چنین جایی در اعماق زمین کار می کنیم."

 

 

اریک بروت  و همکارانش هر چند که تا به حال در زیر زمین کار نکرده اند و به عنوان مهندس و کارشناس زمین شناسی در آن جا حضور ندارند اما به علت هوای سردی که دارد که غالبا به 13 درجه زیر صفر نیز می رسد، و  همچنین شرایط محیطی منطقه ، از کلاه ایمنی و بارانی و چکمه استفاده می کنند.







 

► گزارش تصویری / رونمایی از خودروی ملی عربستان سعودی
مدیر عامل بانک رفاه:حرکت در چارچوب قانون از افتخارات بانک رفاه است ◄

مطالب مرتبط
بنر