فیلم فیس بوک هم ساخته شد

شنبه ، 29 خرداد 1389 ، 16:11

شرکت تصویری کلمبیا، اولین پوستر خود را در زمینه " شبکه اجتماعی " پاییز امسال منتشر می کند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، این پوستر که پس زمینه آن ،عکس بنیانگذار فیس بوک ، مارک زوخبرگ، قرار دارد ،  توسط جسی ایزنبرگ طراحی شده است.هم چنین بر روی شمایل او شعاری با این مفهوم درج شده است، " بدون داشتن تعداد کمی دشمن، 500 میلیون دوست نخواهی داشت."

فیلم " شبکه اجتماعی" که در اکتبر امسال نمایش داده خواهد شد،در رابطه با تاریخچه فیس بوک است، از شروعی ساده در یک اتاق خوابگاه در دانشگاه هاروارد تا گسترش بی نظیرش در مسیر پویا و رو به رشد خود تا امروز روز.فیلم نامه این کار توسط آرون سورکین نوشته شده است و به کارگردانی دیوید فینچر می باشد.

 

 

بسیاری زمانی که ساخت این فیلم را مطرح کردند ، در شک و تردید بودند که آیا می توان ازاین موضوع داستان زیبایی را خلق کرد یا خیر.اما زمانی که فیلم هایی چون " Accidental Billionaires"، که بخشی از آن بر پایه شبکه های اجتماعی بود به نمایش در آمد، یا فیلم " The Face book effect" و با استقبال مواجه شد، به نظر می رسد که تاریخچه به وجود آمدن یک شبکه اجتماعی نیز جالب توجه باشد.

 

فراتر از این مطلب، نمی توان از تاثیرات فرهنگی شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک به راحتی گذر کرد. تاثیراتی که خود را در چگونگی ایجاد ارتباط، تجارت و دریافت اخبار نمایان کرده است ، علی الخصوص که این تاثیرات در مدت زمان اندکی واقع شده اند.

 

► با کشف معادن جدید ؛ رقابت قدرت ها تشدید می شود
کمکی که جام جهانی به شبکه های اجتماعی می کند ◄

مطالب مرتبط
بنر