برگزاری قرعه کشی حساب های بانک ملت

يكشنبه ، 13 تیر 1389 ، 13:19

 


:: برای مشاهده نتایج قرعه کشی بانک ملت اینجا کلیک کنید



بانک ملت با برگزاری قرعه کشی جشنواره بزرگ حساب های قرض الحسنه پس انداز ، بیش از 400 میلیارد ریال جوایز ، میان سپرده گذاران خیّر این حساب ها تقسیم کرد.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، مراسم قرعه کشی جوایز جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز با حضور اعضای هیات نظارت بر قرعه کشی بانک ها متشکل از نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی ، بانک مرکزی و دادستانی کل کشور همچنین مدیران ارشد این بانک برپا شد و 525 هزار و 202 برنده خوش شانس این حساب ها مشخص شدند.

فرزان عباسی، رییس اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت در این مراسم با قدردانی از مشارکت سپرده گذاران در جشنواره قرض الحسنه این بانک ، اظهار داشت: منابع قرض الحسنه صرف اعطای تسهیلات در امور خیری چون ازدواج و تامین جهیزیه ، آزادی زندانیان نیازمند دیه در جرایم غیرعمد ، تامین و تعمیر مسکن نیازمندان ، درمان بیماری و امور ضروری می شود که این کار برای سپرده گذاران اجر اخروی در پی خواهد داشت.

وی با بیان این نکته که بانک نیز به عنوان واسطه وجوه قرض الحسنه ، از برکات این امر خیر بهره مند می شود ، یادآور شد:در بیست و نهمین دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه بانک ملت ، به پاس قدردانی از نیت خیر سپرده گذاران قرض الحسنه ، 201 کمک هزینه250 میلیون ریالی خرید خودروی پژو 407 ، 25هزار و یک جایزه نقدی 10 میلیون ریالی و 500 هزار جایزه نقدی 200هزار ریالی برای سپرده گذاران در نظر گرفته شده است که پس از تایید هیات نظارت بر قرعه کشی و طی مراحل اداری ، در مراسم باشکوهی به برندگان خوش شانس این جوایز اهدا خواهد شد.

به گفته عباسی ، جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت از روز اول خردادماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه داشته است.

مدیر روابط عمومی بانک ملت تعداد حساب های واجد شرایط شرکت در قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز را پنج میلیون و 855 هزار و 663 فقره عنوان کرد و افزود: از این تعداد حساب به 525 هزار و 202 دارنده حساب یعنی بیش از 11 درصد واجدان شرایط ، جایزه اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به این نکته که قرعه کشی جشنواره حساب های قرض الحسنه به صورت سراسری برگزار می شود ، ادامه داد : در این قرعه کشی سهمیه استانی یا منطقه ای وجود ندارد و تمامی جوایز به صورت سراسری توزیع می شود.

حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت ، 200 هزار ریال یا 100 یورو در نظر گرفته شده و به ازای هر 50 هزار ریال برای حساب های ریالی و 100 یورو یا معادل دلاری آن در هر روز، یک امتیاز به امتیازات دارنده حساب افزوده می شود.

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

ثروتمندترین حاکمان دنیا + عکس

گفتگوی با یک مفسد و دانه درشت اقتصادی!

گزارش تصویری/پشت پرده ماجرای خود پرداز های خارجی

اقدام جالب پلیس سوئیس برای کاهش تصادفات

همه جا می شود تبلیغ کرد !

10 نقطه حیرت انگیز زمین

گزارش تصویری/ کیف پول به شکل پول

تاریخچه ی لوگوی شرکتهای معتبر

فقیرترین رئیس جمهور دنیا

10 نقطه ی عجیب در دنیای ما

هتل صخره ای در روستای کندوان

پرداخت یارانه ی نقدی به دانشجویان تنبل انگلیسی

تصویر/ خوانندگی کریستیانو رونالدو برای تبلیغ یک بانک

درگیری های پیش از انتخابات در انگلیس

گردشگری/شاهکارهایی با ساختارهای ستاره ای

15 چیزی که شما در مورد استیو جابز نمی دانید

گزارش تصویری / 10 هتل لوکس دنیا

فواره هایی که جاذبه ی گردشگری هستند

بحرانی به پهنای خلیج مکزیک + عکس

ضربه ای که گوگل به اقتصاد جهانی می زند!

گردشگری/ مرنجاب ,مرز زمین و آسمان

کره جنوبی چگونه به ثروت و قدرت رسید؟+تصویر

گزارش تصویری / نحوه بستن چمدان برای یک سفر طولانی

طنز/ اندر مصائب کار در شرکت های دولتی

افتتاح موزه لندن / گزارش تصویری

دستفروشان آثار هنری در نیویورک / گزارش تصویری

 

► دسترسی به اخبار در اینترنت هم پولی می شود
گزارش تصویری / دستهای اوباما هنگام امضای تحریم ایران ◄

مطالب مرتبط
بنر