قیمت روز دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا

چهارشنبه ، 17 شهریور 1400 ، 14:19

شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش آمده باشد که دستگاه تصفیه آب چه مارکی خوبه؟ دستگاه تصفیه آب چی بخریم؟ می دانید که دستگاه تصفیه آب یکی از ضروری ترین وسایل در منزل می باشد. اهمیت استفاده از این دستگاه به این دلیل است که آب با گذر از سیستم تصفیه شهر به خوبی تصفیه نمی شود و نیاز است تا دوباره توسط این دستگاه ها پاکسازی شود. آب تصفیه کن های خانگی به راحتی به ما کمک می کنند تا املاح و آلودگی های آب را از بین ببریم و آبی سالم و زلال مصرف کنیم. در ادامه ی این مطلب برای پاسخ به سوالات شما و راهنمایی خرید، بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی را معرفی خواهیم کرد و قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل را بررسی می کنیم که می توانید از نمایندگی انحصاری تصفیه آسا خریداری نمایید.


معرفی برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب
مینروا یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران می باشد که ساخت تایوان است و به دلیل قدرت جذب بالای آلاینده ها و کیفیت بسیار خوب پر فروش ترین برند تصفیه آب بوده است. بهترین مدل های تصفیه آب مینروا 4 عبارتند از :

  • آب تصفیه کن تایوانی 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • تصفیه آب خانگی 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE
  • دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G
  • تصفیه آب فرابنفش 8 مرحله ای لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UV
کامل ترین و پر فروش ترین تصفیه آب مینروا دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد. این دستگاه از جدید ترین روش تصفیه آب یعنی سیستم اسمز معکوس بهره می گیرد که برای کاهش املاح و آلاینده های آب بسیار موثر است. این تصفیه آب دارای ممبران مارک آمریکایی فیلمتک می باشد که بسیار با کیفیت است و سایر فیلتر های آن اصل تایوان می باشند و قدرت جذب فوق العاده ای دارند. یکی از ویژگی های مهم دستگاه مینروا نماد اصالت است که به خریدار برای تشخیص دستگاه اصل از تقلبی کمک بسیار زیادی می کند. دستگاه تصفیه آب مینروا گواهینامه ی NSF,FDA,CE,QW را دریافت کرده است که نشان دهنده ی سلامت فیلتر ها و آب خروجی آن می باشد.
تصفیه آب مدل Minerva RO8_O2PLUS در مرحله ی اول تا سوم با فیلتر پرو پیلن رسوبات آب را از بین می برد با فیلترکربن اکتیو به حذف کلر و مواد شیمیایی آب می پردازد و با فیلتر پست کربن بو و مزه ی نامطبوع آب و هر ماده ی شیمیایی باقی مانده را از بین می برد. فیلتر ممبران در مرحله ی چهارم املاح و سختی آب را کاهش می دهد و ذرات معلق و ناخالصی های آب از جمله نیترات و فلزات سنگین و میکروب ها و قارچ ها را تا 0001/0 میکرون به دام می اندازد. فیلتر کربن پودری در مرحله پنجم بو و رنگ و مزه ی آب را بهبود می دهد و تصفیه نهایی آب را انجام می دهد و فیلتر مینرال در مرحله ی ششم املاح معدنی که توسط ممبران از بین رفته اند را به آب اضافه کرده و سختی آب را کنترل می کند. با فیلتر قلیایی در مرحله هفتم به افزایش PH و تنظیم آن می پردازد و به آب خواص آنتی اکسیدانی می دهد که برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد و در آخر با فیلتر اکسیژن ساز باعث افزایش سطح اکسیژن آب می شود که به هیدراته شدن بدن کمک می کند. این فیلتر آنتی باکتریال نیز هست و می تواند انواع باکتری های آب را نیز از بین می برد.


قیمت انواع تصفیه آب ساخت تایوان
فاکتور های زیادی قیمت انواع تصفیه آب تایوانی اصل تاثیر گذار است. که مهم ترین آن برند معتبر می باشد. برخی فروشندگان سودجو دستگاه های بی کیفیت و تقلبی را با قیمت بسیار ارزانی به فروش می رسانند که از نا مرغوب ترین قطعات ساخته شده اند. افراد نیز بدون اطلاع اقدام به خرید آن ها می کنند. این دستگاه ها به سلامتی بدن شما آسیب خواهند رساند. به همین علت معتبر بودن مارک دستگاه بسیار مهم است و طبیعتا قیمت بیشتری نیز نسبت به برند ها ی متفرقه دارد یکی از مهم ترین مزیت های برند مینروا قیمت مناسب آن است که ارزش خرید بسیار بالایی نسبت به کیفیتش دارد. رنج قیمت دستگاه تصفیه آب مینروا بین 3 و نیم میلیون تا 4 و نیم میلیون تومان می باشد . تفوات قیمتی آن ها متاثر از تعداد فیلتر های دستگاه می باشد. هر چه دستگاه تصفیه مراحل بیشتری داشته باشد قیمت آن نیز بیشتر است.

نکات مهم و راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب
یکی از نکات مهم در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب مارک معتبر آن است. همان طور که قبلا گفتیم دستگاه های تایوانی مطمئن ترین تصفیه آب ها می باشند که مارک مینروا بهترین آن هاست. این دستگاه به دلیل داشتن نماد اصالت به راحتی قابل تشخیص است و تنها از نمایندگی های انحصاری باید اورجینال آن را تهیه نمایید.
قیمت دستگاه نیز بسیار مهم است و هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. به دلیل وجود دستگاه های چینی بی کیفیت در بازار که قیمت ارزانی هم دارند، خرید بهترین مارک تصفیه آب و کیفیت آن در سلامتی بدن و افزایش کیفیت آب بسیار مهم می باشد. هر چه دستگاه برند بهتری داشته باشد قیمت آن نیز بالاتر است.
روش تصفیه دیگر نکته ی مهم در انتخاب دستگاه تصفیه آب اورجینال است. دستگاهی که تهیه می کنید حتما از نوع اسمز معکوس باشد تا بتوان به کاهش سختی و املاح آب اطمینان پیدا کرد و فیلتر ممبران آن نیز از کیفیت خوبی برخوردار باشد. تاییدیه های دریافت شده از سوی برند دستگاه که نشان دهنده ی سلامت فیلتر های دستگاه و آب خروجی آن است که مورد تایید جوامع بین المللی و سازمن جهانی بهداشت می باشد. گواهینامه های FDA,NSF,CE,QW توسط برند مینروا دریافت شده است و به همین دلیل کاملا قابل اطمینان می باشد.



خرید از نمایندگی آب تصفیه کن خانگی
شرکت تصفیه آسا یکی از بزرگ ترین نمایندگی های تصفیه آب های اصل تایوان در ایران می باشد که با بیش از ده سال سابقه در زمینه ی فروش دستگاه های آب تصفیه خانگی و هم چنین فیلتر های تصفیه آب و سایر تجهیزات و قطعات این دستگاه ها خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما برای خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا می توانید با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس بگیرید تا مناسب ترین دستگاه را به شما معرفی کنند.
"صفیه آسا با سیاست فروش رضایت مشتری اقدام به فعالیت در بازار ایران نموده است. گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات بین 12 الی 24 ماه ارائه می‌نماید. در این بازه زمانی، دستگاه شما به هر مشکلی بر بخورد توسط کارشناسان فنی تصفیه آسا نمایندگی انحصاری مینروا، در محل شما بررسی و قطعات به مشکل خورده تعویض رایگان می‌شوند."
خرید از نمایندگی تصفیه آب تصفیه آسا خدماتی مثل گارانتی یک ساله ی شرکت، خدمات پس از فروش، ارسال و نصب رایگان دستگاه به تهران و کرج و شرایط خرید اقساطی و استفاده از تخفیفات ویژه را برای مشتریان گرامی به همراه خواهد داشت. شما هم چنین با مراجعه به سایت تصفیه آسا می توانید به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

► راهنمای خرید آهن آلات از بورس کالا
راهنمای خرید کت شلوار کارمندان بانک ◄

مطالب مرتبط
بنر