فاز اول پویش «همیار نوآوری» با حمایت هلدینگ پرسال برگزار شد.

چهارشنبه ، 7 مهر 1400 ، 07:49

هلدینگ پرسال در راستای مسئولیت اجتماعی خود با همکاری شتاب‌دهنده مجازی وینوهاب و با هدف شناسایی، جذب و حمایت از ایده‌های جدید، افکار خلاق، افراد و یا تیم‌هایی که پتانسیل رشد را دارند و با محوریت محرومیت‌زدایی، بسط عدالت آموزشی، ترویج فرهنگ کارآفرینی، جلوگیری از مهاجرت به حاشیه شهرهای بزرگ، ثروت‌آفرینی در مناطق کم‌برخوردار، ایجاد زیرساخت توسعه پایدار و تمرکززدایی در آموزش کسب‌وکار به امید هم‌افزایی در بستر کارآفرینی اقدام به راه‌اندازی این پویش کرد.

جامعه هدف این پویش متمرکز بر ساکنین مناطق کم‌برخوردار از قبیل روستاها، مناطق مرزی، و حاشیه شهر‌های بزرگ و معیارهای آن دسترسی به زیرساخت‌های کارآفرینی در شهر محل زندگی،حضور افرادی از گروه‌های خاص در بین اعضای تیم، محرومیت‌زدایی، اشتغال‌زایی و فقرزدایی، بهبود کیفیت زندگی گروه‌های خاص، تطابق با ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی،ملاحظات زیست‌محیطی و توسعه پایدار،بهبود کسب‌وکارهای منطقه‌ای،اثرگذاری در ارتقای دانش و مهارت ساکنان مناطق کم‌برخوردار است.

در اولین دوره پویش، 20 تیم استارتاپی از 10 استان کشور که بیشتر با موضوعیت توانمندسازی اقشار آسیب‌دیده و کم‌برخوردار، جهت این بورسیه برگزیده و وارد روند پیش‌شتابدهی شدند.

ارائه بسته آموزشی در زمینه کارآفرینی و استارتاپ، منتورشیپ و راهبری تیم‌ها، ارزیابی طرح‌های کسب‌وکار، اعطای بذرمایه پس از پذیرفته‌شدن در مرحله شتابدهی،سرمایه‌گذاری (در صورت پذیرفته‌شدن در گروه سرمایه‌گذاری پرسال ) جزئیات حمایت‌های این بورسیه خواهد بود.

فراخوان دوره دوم این پویش در تاریخ 15 مهرماه شروع خواهد شد. تیم‌ها و یا افرادی که درخواست وارد شدن به دوره غربالگری را دارند می‌توانند از طریق این پلتفرم درخواست بورسیه خود را اعلام کنند.

► پوشش‌های بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه: راهکار جبران خسارت رایج‌ترین تصادفات(پاییز 1400)
روشویی های زد دیزاین ◄

مطالب مرتبط
بنر