گمانه‌زنی‌ها به اوج رسید/ عضو پنجم هیات مدیره استقلال متمول نیست!

دوشنبه ، 12 مهر 1400 ، 12:12

به گزارش میدان نیوز، گویا پس‌از قطعی شدن خروج قریب‌الوقوع پرویز مظلومی از ترکیب هیات‌مدیره استقلال گمانه‌زنی‌های فراوانی بابت عضو پنجم هیات‌مدیره استقلال در فضای مجازی صورت گرفت.

عده‌ای مدعی شدند مصطفی آجورلو برای رهایی از مشکلات مالی گذشته در ساختار مدیریتی باشگاه استقلال تصمیم دارد یکی از هواداران متمول باشگاه استقلال را به‌عنوان عضو پنجم به وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد دهد تا به‌این‌ترتیب با کمک وی بتواند مشکلات مالی باشگاه استقلال را رفع‌ و رجوع کند.

پس‌ از این اتفاق بسیاری از هواداران استقلال از علی نامداری مشاور پیشین هیأت‌مدیره استقلال که به دلیل اختلاف با احمد مددی هرگز نتوانست مجوز حضور در هیات‌مدیره باشگاه استقلال را به دست آورد را به‌عنوان جدی‌ترین گزینه مصطفی آجرلو نام بردند و مدعی شدند وی جانشین پرویز مظلومی خواهد شد.برخی طیف‌های هواداری نیز مدعی شدند مهدی عبدیان عضو سابق هیات‌مدیره استقلال گزینه مدیرعامل جدید باشگاه برای حضور در هیات‌مدیره استقلال است و احتمالاً او جانشین پرویز مظلومی خواهد شد.

اما برخلاف گمانه‌زنی‌های صورت‌گرفته نزدیکان باشگاه استقلال به خبرنگار میدان گفته‌اند به‌هیچ‌عنوان اخبار مرتبط با حضور یک هوادار متمول به‌عنوان عضو پنجم هیات‌مدیره استقلال صحت ندارد.

با استناد به این اظهارنظر می‌توان در مورد نفر پنجم هیات‌مدیره باشگاه استقلال این‌چنین گفت که وی نیز همانند دو عضو دیگر هیئت‌مدیره باشگاه استقلال سابقه حضور در مجموعه‌های ورزشی را تاکنون نداشته‌ و پس‌ از اخذ استعلام‌های لازم از سوی نهادهای ذی‌ربط، به‌عنوان نفر پنجم هیات‌مدیره استقلال معرفی خواهد شد.

► سرویس «پرداخت مستقیم» آپ، تحولی نوین در نظام پرداخت
آموزش تبدیل شماره کارت و شماره حساب بانک ها به شماره شبا ◄

مطالب مرتبط
بنر