عرضه سه محصول پر مصرف لبنی با تخفیف 10 درصدی از هفته آینده در سراسر کشور

سه شنبه ، 20 مهر 1400 ، 11:27

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد:

عرضه سه محصول پر مصرف لبنی با تخفیف 10 درصدی از هفته آینده در سراسر کشور

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای از عرضه سه قلم محصول پرمصرف لبنی با تخفیف 10 درصدی جهت رفاه حال هموطنان از هفته آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای، امیرخسروفخریان ریاست اتحادیه درخصوص اینکه چرا تا به امروز در فروشگاه های زنجیره ای خبری از این سه محصول با تخفیفات اعلامی نیست، گفت: تطبیق تولید با بازار به صورت آنی امکان پذیر نیست برای مثال تولید کننده پنیر UF را به مدت پنج روز، ماست را 48 ساعت و شیر را 20 ساعت قرنطینه نگه می دارد و سپس در بازار عرضه می کند.

فخریان با بیان اینکه طی اعلام انجمن صنایعفرآورده های لبنی ایران از روز چهارشنبه محصولات به تدریج برای عرضه در اختیار فروشگاه های زنجیره ای قرار می گیرد، افزود: از تاریخ اشاره شده از آن سه قلم اعلامی ابتداشیر و روزهای بعد ماست و سپس هفته آینده پنیر در سطح فروش قرار می گیرد.

وی درخصوص میزان تناژ عرضه این محصولات به صورت روزانه گفت:این سه قلم سالانه در کشور1/4میلیون تن تولید می شوند بنابراین روازنه انتظار تولید 4500 تن توسط کارخانه و عرضه این میزان در فروشگاه های زنجیره ای را داریم.

فخریان با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره‌ای عضو این اتحادیه با کاهش حاشیه سود خود، 5 درصد تخفیفات اعمال می کنند، افزود: 5 درصد تخفیف نیز از سهم توزیع شرکت‌های لبنی اعمال می شود .

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای در ادامه گفت: این قیمت ها براساس قیمت شیرخام مصوبه شماره020/8603 شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی درب گاوداری 6400تومان و هر یک دهم درصد چربی 800ریال و نرخ روز مواد بسته بندی و نرخ ارز دوشنبه 12 مهر ماه 1400 توافق شده است.

امیرخسروفخریان همچنان افزود:قبلا نیز اعلام آمادگی شده است که هر میزان از نرخ مصوب درج شده روی کالا کاهش یابد، با در نظر گرفتن تخفیفات رایج و با نرخ جدید کاهش یافته در شعب تحت پوشش اعضای این اتحادیه عرضه خواهد شد.

گفتنی است این تصمیم در راستای حفظ لبنیات در سبد خانوار اخذ شده که سه قلم فرآورده شیر نایلونی 900 گرمی 1/5درصد چربی به قیمت 7400 تومان و ماست دبه‌ای2/5 کیلویی 1/5 درصد چربی به قیمت 30600تومان و پنیر لیوانی UF 400 گرمی نسبتا چرب به قیمت 20هزار تومان توزیع می شود.

► آینده ارز دیجیتال شیبا چگونه است؟
معرفی انواع درگاه های پرداخت اینترنتی ◄

مطالب مرتبط
بنر