بروکر معتبر برای ایرانی ها کدام است؟

جمعه ، 19 آذر 1400 ، 12:54

در سال 1399 با تبلیغات گسترده‌ای که توسط صدا سیما، اخبار، شبکه‌های اجتماعی و غیره انجام شد، افراد زیادی جذب بازار بورس ایران شدند؛ اما پس از گذشت چند ماه به‌طور ناگهانی شاخص کلی بازار بورس ریزش کرد و ضرر زیادی به سرمایه افراد کم تجربه و تازه کار وارد شد. متضرران بازار بورس تصمیم گرفتند حداقل تا جایی که امکان‌پذیر است ضرر واردشده را جبران کنند؛ پس آن‌ها تصمیم گرفتند در دیگر بازارهای مالی سرمایه گذاری کنند.

در بین بازارهای مالی، اکثراً افراد، بازار پرسود و البته بسیار پر ریسک فارکس را انتخاب کردند تا برای کسب درآمد دلاری، محدودیت زمانی نداشته باشند و بتوانند در هر زمانی که قصد انجام معامله را داشتند وارد پنل کاربری حساب خود شوند و معامله انجام دهند.

بازار فارکس

بازار فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی دنیا است که مخفف کلمه Foreign exchange یا تبادل ارز خارجی که به‌صورت Forex نوشته می‌شود. در این بازار روزانه تیلیاردها دلار پول جابه‌جا می‌شود و افراد زیادی به سودهای کلان می‌رسند.

نکات قبل از انجام معاملات در بازار فارکس

فقط قبل از انجام معاملات در بازارهای مالی حتماً آموزش ببینید و به حرف دوستان و آشنایان خود معامله انجام ندهید؛ زیرا با این روش سود که کسب نمی‌کنید، هیچ تازه ضرر هم می‌کنید.و نکته دیگر اینکه در انتخاب بروکر یا همان واسطه میان خود و بازار فارکس وسواس به خرج دهید و با چشم‌باز بروکر انتخاب کنید؛ زیرا این روزها بروکر های زیادی قصد دارند به تریدرها خدمات ارائه دهند که البته همه آن‌ها واقعی نیستند و می‌توان گفت اکثر آن‌ها به قصد کلاه‌برداری از افراد وارد بازار می‌شوند، کار آن‌ها هم به این صورت است که آن‌ها با انجام تبلیغات گسترده و جذب مشتری، زمانی که میزان مشتری آن‌ها و سرمایه آن‌ها به حد دلخواهشان رسید ناگهان حساب کاربران خود را می بندند و این‌گونه است که خیلی راحت می‌توانند از سرمایه افراد کلاه‌برداری کنند.

خب مطمئناً در ذهن شما سؤال پیش آمده که بروکر معتبر برای تریدرهای ایرانی کدام است؟

ما به شما بروکر آلپاری را پیشنهاد می‌کنیم در ادامه شما را با مزایای بی‌شمار این بروکر آشنا می‌کنیم تا هنگام انجام معاملات سرمایه شما در خطر نباشد و در محیطی امن بتوانید معاملات خود را انجام دهید.

بروکر آلپاری

بروکر آلپاری در سال 1998 در موریس فعالیت خود را آغاز کرده است این بروکر با حدود 22 سال قدمت یکی از برترین بروکرها در حوزه بازارهای مالی و برای تریدرهای ایرانی ارزش زیادی قائل است. سابقه زیاد این بروکر باعث شده است اعتبار این بروکر بالا باشد.

مزایای بروکر آلپاری

این بروکر بیش از 2 میلیون نفر تریدر، از 150 کشور دنیا دارد.

کپی تریدینگ: با این روش شما می‌توانید استراتژی تریدرهای برتر را کپی کرده و در معاملات خود پیاده سازی کنید.

ارائه انواع حساب‌ها: این بروکر انواع حساب‌های Nano متاتریدر 4، Standard متاتریدر 4، Ecn متاتریدر 4، ecn متاتریدر 4، Standard متاتریدر 5، Ecn متاتریدر 5 را ارائه می‌دهد که هم تریدر های مبتدی بتوانند از خدمات آن استفاده کنند هم تریدرهای حرفه‌ای.

ارائه پشتیبانی فارسی

ارائه پلتفرم فارسی زبان

ارائه پشتیبانی 24 ساعته

عدم ورشکستگی این بروکر تاکنون

ارائه انواع حساب‌های معاملاتی (ریالی، وبمانی، پرفکت‌مانی)

ارائه انواع پروموشن ها و طرح‌های تشویقی: البته این روش بیشتر برای تریدرهای وفادار بروکر آلپاری مناسب است ولی خوب است دیگر کاربران این بروکر هم مرتب به این بخش سر بزنند و اگر پروموشن ها و طرح‌های تشویقی شاملشان شده بود برداشت بزنند.

عدم تحریم تریدرهای ایرانی در این بروکر: یکی از بزرگ‌ترین دلایلی که این بروکر را معتبر جلوه داده است، عدم تحریم تریدرهای ایرانی این بروکر تا این زمان بوده است.

و...

برای انجام معامله در بازار فارکس از کجا شروع کنیم؟

مراحل انجام معاملات در بروکر آلپاری

ثبت‌نام آلپاری

افتتاح حساب در بروکر آلپاری

دانلود پلتفرم معاملاتی بروکر آلپاری

انجام معاملات در بازار فارکس

پلتفرم معاملاتی بروکر آلپاری

برای انجام معاملات در بروکر آلپاری، شما می‌توانید از متاتریدر نسخه 4 یا 5، نسخه وب، نسخه دسکتاپ، نسخه موبایل (اندروید یا ios) و همچنین تریدرهای حرفه‌ای می‌توانند برای انجام معاملات خود، از پلتفرم Direct platform استفاده کنند زیرا برای انجام معاملات تریدرهای حرفه‌ای خدمات بیشتری ارائه داده است.

خب در این مقاله سعی بر این داشتیم شما را با یکی از بهترین و معتبرترین بروکرهای مناسب تریدرهای ایرانی آشنا کنیم تا شما عزیزان بتوانید با خیال راحت در یک بازار پرسود و پربازده سود کسب نمایید و احتمال اینکه بروکر کلاه‌بردار باشد و یا سرمایه شما را نابود کنند تقریباً صفر باشد؛ ممنون که تا اینجای مقاله با ما همراه بودید فقط توجه کنید همان‌طور که در ابتدا گفتیم قبل از ورود به بازارهای مالی ابتدا آموزش ببینید، سواد آن را کسب کنید بعد اقدام به خریدوفروش کنید. حتماً تمرین کنید حتی می‌توانید در ابتدا از معاملات دمو و مجازی استفاده کنید؛ و نکته دیگر این‌که حتماً حتماً استراتژی معاملات خاص خود را داشته باشید.

با رعایت نکات گفته‌شده می‌توانید در بازار فارکس یک تریدر و معامله‌گر حرفه‌ای باشید.

موفق و پرسود باشید

► ابلاغیه بانک مرکزی؛ مانعی سر راه کسب‌و‌کارها در سال مانع‌زدایی
برطرف کردن نیاز بانک ها و سازمان ها با مینی کامپیوتر یونیوو ◄

مطالب مرتبط
بنر