ساده ترین راه برای خرید پول بازی

پنجشنبه ، 26 اسفند 1400 ، 11:30



راهی ساده برای خرید پول درون بازی


هرچند آمار دقیقی برای این آمار ارائه نمی شود، اما ناگفته پیداست که بخش اعظم این گیمرها، گیمرهای بازی های ویدئویی هستند.
به نقل از خبرگزاری خبر آنلاین و در مطلبی با عنوان راهی ساده برای خرید پول بازی آمده است که، شاید دنیای گیمرها با دنیای غیر گیمرها متفاوت باشد. گیمرها گیم را یک لایه انتزاعی از دنیای واقعی می دانند که می توانند در آن آنگونه که دوست دارند زندگی کنند و لذت ببرند. یک زندگی با تمام جزئیات که به اختیار خود انتخاب کرده و قادرند بر اساس داشته ها و پشتکار خود به نقاط و مراحل خوبی برسند.
توقع گیمرها این است که برای تداوم ارتباط با دنیایی که در بازیها ساخته اند، موانع معمول در زندگی روزمره و کمبودها باعث اختلال در طی این مسیر نداشته باشند. موانعی مانند مشکلات شبکه و پینگ بالا، عدم امکان خرید بازی، یا خرید ابزارها و آیتم های بازی و در یک کلام هر مانعی که باعث شود ارتباط گیمر با دینای بازی دچار اختلال شود.
شاید اولین مانع برای گیمرهای، مشکل پرداخت ها برای خرید بازی یا خرید درون بازیست. با توجه به محدودیت های پرداخت برای هموطنان ایرانی، امکان خرید با ارزهای بین المللی وجود ندارد. پس گیمرها برای خریدهای مورد نیاز خود اقدام به خرید گیفت کارت با ریال کرده و به وسیله آن، مایحتاج خود را تهیه می‌کنند.
در ایران بیشتر مردم گیفت کارت‌ها را با نام کارت هدیه می‌شناسند. اما در سایر کشورها نام‌هایی نظیر بن هدیه، گواهی هدیه یا عبارات مختلف با معانی خاص را روی گیفت کارت‌ها می‌گذارند. برخی کاربردهای این مدل کارت‌های اعتباری باعث شده تا علاوه بر هدیه دادن برای کارهای دیگری نیز مناسب باشند. به همین دلیل در کل دنیا از گیفت کارت‌ها به عنوان یک شیوه پرداخت نیز استفاده می‌کنند.
استفاده از گیفت کارت‌ها برای پرداخت‌های آنلاین به قدری جذاب شده که حتی بزرگترین شرکت‌ها از این روش برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل در شرکت‌های بین المللی بزرگی مثل آمازون، گوگل، اپل، مایکروسافت، سونی و سایر شرکت‌ها شاهد حضور گیفت کارت به عنوان یک شیوه پرداخت آنلاین هستیم.
گیمرها و به خصوص گیمرهای موبایل های اندرویدی، اخیرا با مشکلات بیشتری در فعالسازی گیفت کارت گوگل مواجه شده اند. این مشکل که معمولا با شناسایی مکان های جغرافیایی دارای محدودیت (مثل ایران و کره شمالی و ...) یا IP های مربوط به آنها پیش می‌آید، استفاده از این گیفت کارتها را با ریسک زیادی مواجه کرده است.

مشکلات خرید پول درون بازی


البته راهکارهای خوبی برای گریز از این معضل در دسترس اشت، اما داشتن تخصص و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز برای اینکار، اغلب گیمرها را دچار دردسر می‌کند. حتی در برخی موارد علی رغم در نظرگرفتن تمام نکات، فعال سازی یا ردیم گیفت کارت گوگل با مشکل مواجه شده است.
هر چند این مشکل در حال حاضر تنها مربوط به گیفت کارت گوگل است، اما به دلیل گستردگی استفاده از این گیفت کارت و خدمات ارائه شده در فروشگاه گوگل پلی یا همان گوگل پلی استور، بهره گیری از یک روش ساده تر می‌تواند گیمرها را از درگیر شدن در معظلات ریز و درشت نجات خواهد داد.
یک راهکار اولیه و البته گران برای گیمرهای موبایلی، استفاده از سخت افزار (گوشی یا تبلت) اپل و شارژ اکانت با گیفت کارت اپل است. هر چند بازی با سخت افزارهای با کیفیت اپل آرزوی هر گیمریست، اما هزینه این تغییر آنقدر سنگین است که برای بسیاری از گیمرها این تغییر یک شوخی به نظر می‌رسد.
اما ساده ترین و بدون شک ساده ترین روش خرید درون بازی و یا حتی درون برنامه های دیگر، خرید به وسیله واسطه هاست.چرا؟! واسطه ها دقیقا با اعتباری که به وسیله خرید گیفت کارت گوگل و اضافه کردن اعتبار آن به اکانت خود، قادرند خرید را برای دیگران نیز انجام دهند. نقطه تمایز این واسطه ها، دسترسی به منابع مطمئن و روشهای کاربردی برای شارژ اکانت گوگل پلی است.

پول درون بازی یا ارز رایج بازی


در واقع برای بازیهای موبایلی که اغلب آنها رایگان هستند، خرید خود بازی معنی ندارد. اما برای بهره مندی از امکانات و ابزارهای درون بازی، گیمرها نیاز به خرید آنها دارند. برای خرید این موارد باید پول بازی را بخرید. برای خرید پول بازی میتوانید به آدرس (https://igame.ir/dlc/currency/) مراجعه کنید.
پول درون بازی یا ارز رایج بازی، نوعی دارای مجازی است که فقط در درون بازی‌ها اعتبار دارد و با استفاده از آن‌ها می‌توانید خرید درون بازی یا خرید درون‌برنامه‌ای داشته باشید. پول درون بازی می‌تواند به مفهوم پول نزدیک باشد مانند: سی پی کالاف دیوتی موبایل یا یوسی پابجی موبایل و یا از انواع جم یا جواهرات و سکه باشد.
اگر شما هم گیمر هستید یا دوست گیمری دارید که دوست دارید لذت بیشتری را نصیبش کنید، یک خبر خوب برای شما داریم. مجموعه بازی های کالاف دیوتی به عنوان پر طرفدارترین مجموعه بازی های ویدئویی شناخته می شود و کالاف دیوتی موبایل به عنوان نسخه موبایلی این بازی، برای هر گیمری آشناست و مسلما طرفداران بسیاری را دارد. سایت آی گیم در کنار ارائه خدمات مختلف در حوزه گیفت کارت و خرید درون بازی، امسال یک تورنومنت کالاف دیوتی موبایل را برگزار می‌کند.

تورنومنت کالآف دیوتی

گیمرهای عزیز کالاف دیوتی موبایل برای شرکت در این تورنومنت می‌توانند از 20 اسفند تا روز 29 اسفند سال 1400 اقدام به ثبت نام در تورنومنت کرده و خود را برای شرکت در بزگترین تورنومنت کالاف دیوتی در ایران آماده کنند. شما می‌توانید جزئیات بیشتر را در سایت آی گیم مشاهده نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید:
آدرس ایمیل: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید
شماره تلفن: 02191005060
آدرس: شیراز، بلوار شریعتی، مجتمع دیاموند، طبقه 6، واحد 601

► نمایشگاه آثار هنری «استعدادهای گروه مهد سرمایه گذاری خاورمیانه»
شروع به کار دبیرخانه هشتمین دوره جشنواره کشوری «بانک محبوب من» ◄

مطالب مرتبط
بنر