گفت‌وگوی رييس اداره كل روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛

شنبه ، 7 خرداد 1401 ، 09:02






هشتمین دوره جشنواره سالانه «بانک محبوب من» با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مشتریان با بانک‌ها و آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم در حال برگزاری است. شهرام بخشا، رييس اداره كل روابط عمومی بانک توسعه تعاون: خروجی جشنواره فارغ از اینکه
کدام بانک به عنوان بانک محبوب معرفی شود کمک کننده است و می‌تواند یک نقشه راهی برای شناسایی نقاط ضعف، قوت، توانایی و عدم توانایی‌هایی که شاید در برخی بخش‌ها داشته باشیم باشد.




اقتصادآنلاین - سیده زینب رزم گیر؛ شهرام بخشا، رييس اداره كل روابط عمومی بانک توسعه تعاون، ضمن بیان اینکه امسال در حوزه دانش بنیان برنامه خیلی خوبی داریم، گفت: جدیدترین کاری که بنا داریم اتفاق بیفتد، شرکت در نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس است. نمایشگاهی که خیلی از شرکت‌های حوزه دانش بنیان و استارتاپی در حال شرکت در این حوزه هستند و سال گذشته هم آنجا حضور داشتیم و بنا داریم ان شاءالله در قالب حامی آن نمایشگاه خیلی کمک کنیم، قوی حاضر شویم و بتوانیم خدمات و محصولات خود را در حوزه موضوعات دانش بنیان و کمک به حوزه استارتاپ و این بخش نوین که در راستای شعار سال است معرفی و نقش خود را به نحو احسن ایفا کنیم.
وی درباره تاثیر این نمایشگاه ها و جشنواره ها افزود: این کاری که در قالب جشنواره «بانک محبوب من» انجام دادید چند سالی است که دارد اتفاق میفتد و برای من جالب است. خروجی جشنواره فارغ از اینکه کدام بانک به عنوان بانک محبوب معرفی شود کمک کننده است و می‌تواند یک نقشه راهی برای شناسایی نقاط ضعف، قوت، توانایی و عدم توانایی‌هایی که شاید در برخی بخش‌ها داشته باشیم باشد. به نظر من اتفاق خیلی خوبی بوده که در این چند سال افتاده و این جشنواره دارد آرام آرام جای خود را در نظام بانکی باز می‌کند.
وی افزود: اتفاق خوبی که افتاده این است که خیلی نگاه انتفاعی از سمت شما ندیدم و این از نقاط قوت تیمی است که این جشنواره را راهبری می‌کند. این خود کمک کرده است تا درخواست جلسه باشد و من هم خیلی علاقه‌مند حضور داشته باشم تا با هم همفکری کنیم و حتی اگر شده یک جایی به این حوزه کمک کرده و بتوانیم مقداری کیفیت جشنواره را تقویت کنیم. هر سال قاعدتا وقتی جشنواره برگزار می‌شود، نقاط ضعف و قوت‌ها شناسایی می‌شود و این خوب است که کمک کنیم نقاط ضعف و کاستی‌هایی که ممکن است برخی جاها دیده شود را در سنوات آتی نداشته باشیم.
بخشا در ادامه بیان کرد: تنها نقد در حوزه بحث بانک محبوب من این بود که باید یک بخش بندی بین نظام بانکی باشد. اینکه صرفا نظام بانکی را یک بانک معرفی کنیم اینگونه نیست چون اهداف و ماموریت‌های هرکدام از بانک‌ها و حتی جامعه هدف، مشتریان و مخاطبین متفاوتی دارند. بنابراین برای ارزیابی اینها باید شاخص‌های متنوعی در نظر گرفته شود و بتوانیم از مشتریان و مخاطبین به صورت مجزا یک ارزیابی انجام دهیم. آن زمان می‌توان گفت که کیفیت خروجی نتایج این جشنواره خیلی بهتر و ملموس‌تر است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث برند هم خیلی خوب دارید جلو می‌روید. شاید این بحث در کشور ما خوب جا نیفتاده است. چیزی که سال‌هاست راجع به این موضوع در دنیا صحبت می‌شود، حدود 10سال است که دارد در کشور جا میفتد. همان کلمه‌ای که ما تحت عنوان برند انتخاب می‌کنیم خود قیمت و ارزش دارد. اینکه شما می‌گویید برند محبوب خیلی کمک می‌کند که بانک‌ها هم خیلی به این نکته توجه کنند و حواسشان جمع باشد که باید این برند را آنقدر تقویت کنند و آنقدر خدمات، محصولات و کیفیت خود را بالا ببرند تا بتوانند نیاز مشتری را در همه حوزه های اقتصادی برطرف کنند. شاید این رقابت در ارتقا سطح بهبود خدمات و محصولات بانک‌ها کمک کند که می‌توانم بگویم اتفاق خوبی است و بنده به نوبه خودم از شما تشکر می‌کنم.

► مقایسه و تفاوت تلویزیون فورکی و 8k
بهترین تبلت هایی که در ابتدای سال 1401 می‌توانید بخرید ◄

مطالب مرتبط
بنر