برای خدمات تعمیر قطعات ماینر و هشبرد، به کجا مراجعه کنیم؟

سه شنبه ، 17 خرداد 1401 ، 14:52





صنعت ماینینگ، بدون شک یکی از صنعت های روبه رشد طی چند سال اخیر، مخصوصاً در کشورهای آسیایی بوده است. یکی از دلایل استقبال بی نظیر سرمایه گذارها، شرکت ها و حتی مردم عادی از استخراج رمزارزها، افزایش قابل توجه قیمت رمزارزهایی مانند بیت کوین می باشد. عموماً از دستگاه های ماینر، برای استخراج بیت کوین و اتریوم استفاده می شود. ماینرهایی که برای استخراج بیت کوین استفاده می شوند، برای ماین کردن بیت کوین، نیاز به مصرف برق زیادی دارند.

1تعمیر به موقع دستگاه ماینر، از مهمترین الزامات برای فارم های ماینینگ می باشد.
با توجه به اینکه دستگاه های ماینر، به صورت شبانه روزی و در 7 روز هفته، روشن باشند، خرابی و استهلاک قطعات دستگاه ماینر، امری اجتناب ناپذیر است. هر ثانیه‌ی خاموشی دستگاه ماینر، مساوی با متحمل شدن و زیان مالی و عدم بازگشت سرمایه است؛ در نتیجه نگهداری و تعمیرات به موقع دستگاه ماینر و سایر قطعات استخراج رمز ارز اهمیت بسیار بالایی دارد. استفاده و نگهداری از دستگاه ماینر شرایط خاصی دارد و عدم رعایت این شرایط باعث خرابی و خاموشی ماینر خواهد شد. ازینرو، برای دارندگان دستگاه ماینر، تعمیر ماینر از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
خدمات تعمیر ماینر شامل موارد زیر می باشد:
سرویس اولیه دستگاه
تعمیر هشبرد
تعمیر کنترل برد
تعمیر پاور
از میان قطعات ماینر، هشبرد، از مهمترین قطعات می باشد. قدرت یک دستگاه ماینر به میزان هش آن دستگاه بستگی دارد. لذا، این قطعه جزو گرانترین قطعات ماینر می باشد. هش برد، معمولاً قطعه ایست که بیشترین میزان خرابی را در مقایسه با سایر قطعات دارد.
2تعمیر هشبرد دستگاه ماینر، بعنوان مغز دستگاه های ماینر، از اهمیت بالایی برخوردار است.

هشبرد ها در واقع مغز دستگاه های ماینر هستند به همین خاطر، درخواست تعمیر این واحد از ماینر ها نسبت به تعمیر سایر اجزای ماینر، بالاتر می باشد. به دلیل تخصصی بودن تعمیر هشبرد ماینر فقط هشبرد ماینرهای مشخصی از جمله Bitmain، Avalon، WhatsMiner، Innosilicon، Ebang  در مجموعه هشبان انجام می شود. کافیست برای ثبت درخواست تعمیر هشبرد ماینر خود، به آدرس https://hashban.com/Services/hashboard مراجعه نمایید.
مشکلات و خرابی های دستگاه ماینر و لزوم تعمیر به موقع آن
از مشکلات رایج ماینرها می توان به مشکلاتی از قبیل: روشن نشدن چراغ سبز ماینر چشمک زدن چراغ سبز و قرمز ماینر خاموش شدن ماینر بالا رفتن دمای ماینر عدم شناسایی هشبرد و ... اشاره نمود. بعلت قیمت بالای این دستگاه ها، توصیه می کنیم قبل از وقوع ررهای سنگین، با مشاهده هر کدام از نشانه های فوق در دستگاه ماینر خود، حتما با یک مرکز معتبر تعمیر تخصصی ماینر مراجعه کنید.
در زمان انتخاب تعمیرکار ماینر، حتماً به نکات زیر توجه کنید:
بدلیل عدم وجود قوانین شفاف در این حوزه و سخت بودن فرایند دریافت مجوز تعمیرات ماینرها، تعداد کمی از شرکت های فعال در این حوزه، دارای مجوز هستند. متاسفانه، تعمیرکارهای غیرمجاز، ماینرهای مرغون که نیازمند تعمیر اند هستند را با ماینرهای قاچاق چینی جا به جا می کنند یا اینکه قطعات سوخته را جایگزین قطعات سالم می کنند. همچنین ممکن است دستگاه شما ایراد اساسی نداشته باشید اما با تعویض قطعه به جای تعمیر آن، متحمل هزینه ی بیشتری بشوید. بنابراین حتماً قبل از اقدام به مراجعه به مراکز تعمیرات ماینر، مجوزهای قانونی و فنی آن ها را بررسی نمایید.
مجموعه هشبان(Https://hashban.com)، اولین و متخصص ترین مرکز تعمیرات تجهیزات ماینینگ در ایران می باشد. گروه تعمیرات تخصصی ماینر هشبان، با داشتن مجوز و گواهی های رسمی، در زمینه ی تعمیر انواع قطعات دستگاه های استخراج رمزارز، خدمات قابل اعتماد و تخصصی را به شما ارائه می دهد.
برای بهره گیری از خدمات تعمیر ماینر و هشبرد، از طریق کانال های ارتباطی زیر، با ما در ارتباط باشید:
آدرس: تهران، بلوار آبت الله کاشانی، مابین خیابان سلیمی جهرمی و گلستان شمالی، مجتمع اداری باران، طبقه 6، واحد 604
شماره تماس: 91304343-021
شماره تلفن همراه: 09309599295
ایمیل: آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید

► مسافرهای حرفه‌ای از ارزان‌ترین راه برای سفر می‌گویند: چرا با پینورست سوئیت اجاره کنیم
برای اولین بار در ایران توسط «لندو»، فرایند دریافت وام تماماً آنلاین شد! ◄

مطالب مرتبط
بنر