تجربه‌ی اقامت در هتل تاریخی شهر شیراز

شنبه ، 11 تیر 1401 ، 13:58



تجربه سفر به شهر تاریخی شیراز زمانی جذاب‌تر می‌شود که در هتلی تاریخی اقامت داشته باشید. یکی از این هتل‌های تاریخی در شهر شیراز، هتل زندیه است که ما قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید آن را آنلاین رزرو کنید. پس تا پایان همراه ما باشید.


هتل زندیه؛ به سبک زندیه!
هتل زندیه شیراز، یکی از زیباترین هتل‌های این شهر است که در خیابان هجرت و در نزدیکی فلکه شهرداری شیراز ساخته شده و این روزها یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شیراز است. شما می‌توانید برای رزرو هتل زندیه شیراز از اسنپ تریپ به سایت یا اپلیکیشن آن وارد شوید و با بهترین قیمت، اتاق‌ مورد نظرتان در این هتل را رزرو نمایید. این هتل که 70 واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد، معماری متفاوتی نسبت به دیگر هتل‌های 5 ستاره این شهر دارد و کمتر از 10 سال است که ساخته شده و فضای بسیار صمیمی و گرمی دارد.
شما همچنین می‌توانید لیست تمام هتل‌های شیراز را از اینجا بخوانید.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل
هتل زندیه علاوه بر اینکه هتل بسیار خوب و لوکسی‌ست و اتاق‌های مناسب و راحتی دارد، امکانات تفریحی و رفاهی نیز دارد که تجربه اقامت شما را متفاوت‌تر خواهند کرد. مثلا این هتل مجموعه آبی شامل استخر و سونا دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. در کنار اینها، سالن بدنسازی نیز در اختیار شماست تا ورزش کنید. رستوران‌های مختلف و فست فود داخل هتل نیز غذاهای باکیفیتی را برای مسافران سرو می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید ناهار و شام را نیز داخل هتل میل کنید و به دنبال رستورانی خارج از هتل نباشید. شما می‌توانید این هتل را از طریق اسنپ تریپ رزرو کنید.

دسترسی هتل زندیه
همانطور که گفتیم، هتل زندیه در خیابان هجرت این شهر ساخته شده و در منطقه خوش آب و هوایی قرار دارد. از هتل زندیه تا ارگ کریمخانی شیراز، فاصله بسیار کمی وجود دارد و می‌توانید خیلی راحت بصورت پیاده به ارگ بروید و از آن بازدید کنید. از هتل تا باغ ارم نیز حدود 10 دقیقه با تاکسی راه است. شما همچنین می‌توانید برای بازدید از حافظیه و سعدیه، حدود یک ربع زمان صرف کنید و خود را با تاکسی از هتل به آنجا برسانید.

رزرو اینترنتی هتل زندیه شیراز
شما می‌توانید برای رزرو هر یک از هتل‌های شیراز اسنپ تریپ بصورت اینترنتی، در ابتدا وارد سایت آن شوید. سپس به بخش هتل داخلی رفته، نام شهر مورد نظر را جستجو کنید و تاریخی که قصد دارید در هتل اقامت داشته باشید را نیز تعیین نمایید. سپس اسنپ تریپ بر اساس جستجوی پیشنهادی شما، لیستی از هتل‌های آن شهر را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید از میان آنها، هتلی که برای شما مناسب‌تر است را رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت اینترنتی، رزروتان را قطعی کنید.

► شاخص های مالی مهم در طرح های امکان سنجی کدام است؟
راهنمای بسته بندی انواع بار هوایی(نکات و حساسیت ها!) ◄

مطالب مرتبط
بنر