اهداف بانک‌ها در حمایت از جشنواره «بانک محبوب من»

دوشنبه ، 3 مرداد 1401 ، 10:56





پس از برگزاری سالیان متمادی این جشنواره و ایجاد دسترسی میان مردم و بانک‌ها و با ارسال گزارشات دقیق نسبت به عملکرد بانک ها در هر دوره، آن‌ها را از مزایای جشنواره آگاه می‌کند.
سعید اتحادی دبیر هشتمین دوره جشنواره «بانک محبوب من» در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد: «ماموریت اصلی جشنواره تشویق هرچه بیشتر مردم در تعامل با بانک‌ها و شناخت ابزار و محصولات اقتصادی کشور است و با توجه به این مسئله، در جهت اندازه‌گیری پیشبرد اهداف بلند مرتبه این محصولات و نیز اقدام به پرسش و پاسخ درباره آنها با برگزاری جلسات، همنشینی با بانک ها و همایش ها می‌پردازد.»
اتحادی در همین خصوص افزود: «همنشینی و گفتگوهای انجام شده توسط دبیرخانه جشنواره از طرف بانک‌های حامی جشنواره مورد تایید بوده و باعث تشویق بسیاری شرکت کنندگان در نظرسنجی خواهد بود. در همین راستا توجه به نقش بانک‌های توسعه‌ای در نظام بانکداری کشور که بحث بسیار مهمی به دلیل تجربه کار مشتریان در سال های متمادی با چنین بانک هایی بوده، بسیار حائز اهمیت است.»
روابط عمومی «پست بانک» در جلسه مشترک با اعضای دبیرخانه جشنواره بانک محبوب من عنوان کرد: «طبق تعریف نظام بانکی، عده ای بانک تجاری و عده‌ای توسعه‌ای هستند. بانک های توسعه‌ای به توسعه خدمات مالی بانکی در راستای کاهش هزینه و قرارگیری شعب در نقاط محروم جهت توسعه نظام بانکی، ایجاد می‌شود. پست بانک نیز تلاش می کند تا شاخص‌های توسعه‌ای در حوزه کشاورزی و دامداری اتفاق بیافتد. علاوه بر این، در حوزه فناوری و ارتباطات و شرکت‌های دانش بنیان نیز فعال است.»
روابط عمومی این بانک در راستای حمایت از جشنواره افزود: «نسبت به شرکت در جشنواره ها بسیار خوشبین هستیم. هدف ما از شرکت در این جشنواره، شناساندن تسهیلات و محصول بانکی است. ماموریت اصلی پست بانک، بودن یک بانک تخصصی در حوزه فناوری و ایجاد دسترسی مالی و بانکی در مناطق کمتر توسعه یافته است. در این باره علاوه بر شرکت و حمایت از «بانک محبوب من»، حامی اصلی اینوتکس هم بودیم و شرکت‌های معرفی شده را جایزه دادیم.»
در دنیای امروز با توجه به سرعت رشد تکنولوژی کاربران بیشتر دوست دارند به نتیجه نهایی زودتر مثل یک اتفاق عادی روزانه برسند. در حوزه برگزاری جشنواره‌ها نرخ مشارکت مردمی و ایجاد تنوع در اجرای برنامه‌ها بسیار مهم است. یکی از اهداف «بانک محبوب من» در سال 1401، برگزاری همایش اختتامیه با حضور افراد شاخص نهادهای مالی و بانکی خواهد بود. اتحادی در این زمینه در انتها گفت: «اجرای این برنامه به چند ماه پس از تایید و بررسی در پایان جشنواره «بانک محبوب من»، آنالیز داده‌ها و ارسال گزارشات اختصاصی به هر بانک، با موضوع روابط عمومی و بانک خواهد بود.»

► بررسی بروکر لایت فارکس
فینوهک، رویدادی برای حل چالش‌های روز فین‌تک ◄

مطالب مرتبط
بنر