فروش انواع اتصالات گالوانیزه

پنجشنبه ، 3 آذر 1401 ، 08:53





شرکت کوشا سازان پرگاس خلیج فارس ( پرشین گلف) از سال 1381 با هدف تامین و تجهیز کالاهای مورد نیاز در بخش تاسیسات فعالیت خود را در قالب فروشگاه آغاز کرده است.
محصولات این شرکت برای پروژه های ساختمانی، بیمارستانی، صنعتی، پتروشیمی و… مناسب است و با بهترین کیفیت و برندهای معتبر عرضه می شود.


اتصالات گالوانیزه
اتصالات گالوانیزهدنده ای وظیفه آبرسانی در موتورخانه ها و بخش های یوتیلیتی پروژه های صنعتی را انجام میدهند که آرایش لبه های ابتدایی و انتهایی اتصالات گالوانیزه به صورت THREADED می باشد. اتصالات گالوانیزه برای اتصال به لوله های گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرند لذا باید این مورد که لوله های گالوانیزه به صورت روپیچ دنده ای می باشند مورد توجه قرار بگیرد تا در اتصال به مشکل برنخوریم .

این اتصالات جهت اتصال لوله های فلزی و سایر تجهیزات مکانیکی به کار برده می شود و اتصال آنها به صورت رزوه ای می باشد. اتصالات دنده ای قدیمی ترین روش اتصال در سیستم های لوله کشی بوده و معمولا از این نوعاتصالات فلزیدر سایزهای بزرگ استفاده نمی شود و معمولا تا سایز 6 اینچ موجود می باشد. اتصالات دنده ای گالوانیزه به دلیل سطح صیقلی و گالوانیزه بودن آن در کاربردهای آبرسانی ساختمان و تهویه مطبوع استفاده می شود.بدنه لوله از دستگاهی با غلتک های مختلف عبور میکند تا قطر بیرونی آن کاهش یافته و قطر درونی هم به اندازه مورد نیاز مشتری افزایش پیدا کند.

اتصالات گالوانیزه در حالت کلی به دو نوع اتصالات گالوانیزه سفید و اتصالات گالوانیزه سیاه تقسیم می شوند. این اتصالات در صنایع گوناگونی از جمله صنعت نفت، صنعت گاز، انتقال آب، بخار و هوا بکار برده می شوند.

اتصالات گالوانیزه به دلیل قرار گیری یک لایه گالوانیزه در سطح آن مقاومت بالایی در برابر خوردگی و مواد شیمیایی دارد به همین دلیل در صنعت بسیار پر کاربرد است. عمل گالوانیزیسیون باعث شده اتصالات در هر شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی داشته باشد. تنها نکته ای که باید در نظر گرفت وجود نداشتن هیچ گونه ناخالصی در مواد گالوانیزه است در غیر اینصورت باعث شده مواد به خوبی به فلز جذب نشده و در کوتاه مدت دچار خوردگی و زنگ زدگی شوند پس باید فلز و مواد گالوانیزه بدون هیچ گونه ناخالصی باشد تا از مشکلات در آینده جلوگیری شود. عمل گالوانیزیسیون را میتوان هم در اتصالات درز دار هم بدون درز انجام داد و در دو نوع گالوانیزه سیاه و گالوانیزه سفید تولید و عرضه می شود. بعد از عمل گالوانیزه کردن اتصالات آن ها را توسط قلاب مخصوص رزوه کرده تا امکان اتصالات به دیگر قطعات مهیا شود همچنین باید دقت داشت عمل گالوانیزه قبل از رزوه کردن انجام می شود به دلیل آنکه رزوه ها به وسیله مواد پرشده و از بین میروند به همین دلیل بعد از گالوانیزه کردن رزوه انجام می شود .



انواع اتصالات گالوانیزه
مغزی گالوانیزه
چپقی گالوانیزه
مهره ماسوره گالوانیزه
توپیچ روپیچ گالوانیزه
تبدیل گالوانیزه
درپوش گالوانیزه


مزایایی اتصالات گالوانیزه

همانطور که گفتیم در صنایع مختلف نفت، گاز، پتروشیمی و به صورت کلی صنایعی که استقامت اتصالات برایشان مهم باشد از اتصالات گالوانیزه استفاده می کنند. از جمله مزایای استفاده از این اتصالات می توان به مواردی نظیر:
  • هزینه کم برای ساخت و فروش اتصالات گالوانیزه
  • طول عمر بالا
  • پایین تر بودن هزینه تعمیرات
  • این اتصالات در برابر فشار زیاد مقاومت خوبی دارند
  • به راحتی برای دماهای بالا قابل استفاده هستند.
  • مقاومت مکانیکی آنها در برابر ضربات خوب است.
  • مقاومت خوب در برابر آتش و نفوذ هوا به بدنه لوله ها
  • کم بودن ضریب انبساط طولی
کاربرد اتصالات گالوانیزه

رایج ترین اتصالات در صنعتاتصالات گالوانیزه توپی برزیلاست که پنجاه سال پیش در ایران رواج پیدا کرده و در مواردی در ایران تولید می شود این اتصالات از پوشش گالوانیزه برخوردار است که مانع زنگ زدن و پوسیدگی می شود و رایج ترین مصرف آن در :
آبرسانی
گلخانه
حصار کشی
سازه فلزی
تصفیه خانه
کشاورزی
مخابرات
با توجه به سابقه درخشان این مجموعه در ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب طی سال های متمادی، شرایط برای تامین و تجهیز پروژه ها و اجرای تاسیسات در کمترین زمان و بهترین قیمت برای کارفرمایان فراهم است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش و دریافت قیمت انواع محصولات لوله و اتصالات فلزی و اتصالات پلیمری و تاسیسات ساختمان به آدرس وب سایتwww.persianpipe.com مراجعه کرده یا از طریق شماره های 91005757-021 و 91005252-021با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

► فروش انواع اتصالات گالوانیزه
مراقب باشید در بازار آهن سرتان کلاه نرود! ◄

مطالب مرتبط
بنر