معرفی رستوران های مالدیو

دوشنبه ، 14 آذر 1401 ، 15:34



مالدیو مجمع جزایری بوده که در استوا واقع شده است. به خاطر آب‌و‌هوای بی‌نظیر و جاذبه‌های خاص آن، یک انتخاب عالی برای گذراندن تعطیلات به شمار می‌آید. در این مقاله به معرفی رستوران‌ های مالدیو می‌پردازیم. برای خرید تور مالدیو (https://www.alibaba.ir/tour/maldives) می‌توانید به راحتی از وب‌سایت علی بابا استفاده کنید.رزرو هتل خارجی علی بابابا امکان پرداخت با کارت شتاب به راحتی قابل انجام است.
رستوران زیر آب ایتا (Ithaa Underses Restaurant)
رستوران ایتا (Ithaa) یکی از بهترین رستوران‌های مالدیو و اولین رستوران زیر آب در جهان است. در این رستوران غذاهای جدید اروپایی با بهترین کیفیت سرو می‌شوند. هنگام صرف غذا در این رستوران می‌توانید؛ ریف‌ها، انواع ماهی‌ها و کوسه‌ها‌ را در اطراف خود ببینید.
تلفن رستوران ایتا: ۰۶۲۹-۶۶۸-۹۶۰+
آدرس رستوران ایتا:Ithaa Undersea Restaurant, Conrad Maldives, Rangali Island, Maldives
کافه ایبری (Iberry Café)
کافه ایبری یک مکان عالی برای صرف میان‌وعده در کنار محلی‌ها است. محیط صمیمی آن باعث شده بیشتر ساکنین شهر نیز از آن استفاده کنند. از غذاهای محبوب این رستوران می‌توان به ماهی با ادویه‎‌ کاری و میگو به همراه برنج سرخ‌شده اشاره کرد. آب‌میوه‌های این کافه بسیار محبوب است؛ بنابراین پس از یک گذشت‌وگذار طولانی با آب‌میوه‌های ایبری ریلکس کنید.
تلفن کافه ایبری: ۶۶۸۶ ۳۳۵ ۹۶۰+
آدرس کافه ایبری:lberry Café, Ahigas Magu, IberryVilla Block 1036, Hulhumale Maldives
کافه جاز (Jazz Café)
غذاهای کافه جاز، ترکیبی از انواع غذاهای مالدیو و بین‌المللی است. کافه جاز از کافه‌های پرطرفدار در میان میانسالان، جوانان، محلی‌ها و توریست‌ها به شمار می‌رود. این کافه یکی از بهترین رستوران‌های مالدیو به حساب آمده و معمولا موسیقی زنده در آنجا نواخته می‌شود.
مرغ زرد با ادویه‌ کاری، رُشی، جوجه‌ سرخ‌شده با سس باربکیو و بیف به همراه پیاز سرخ‌شده از غذاهای محبوب‌ این کافه هستند. جالب است بدانید که منوی کافه جاز، هر روز کمی تغییر می‌کند تا مشتریان برای امتحان غذاهای جدید این کافه باز هم به آنجا بروند.
تلفن کافه جاز: ۵۲۹۹ ۳۳۲ ۹۶۰+
آدرس کافه جاز: Jazz Café, Haveeree Hingun, Male, Maldives




قصر سیچوان (Palace Sichuan)
در قصر سیچوان می‌توانید بهترین غذاهای چینی را سفارش بدهید. قصر سیچوان از لاکچری‌ترین رستوران‌های مالدیو است که از یک سالن غذاخوری اصلی و چندین سالن خصوصی تشکیل می‌شود. نام هرکدام از این سالن‌ها نام یکی از شهرهای چین است. از این سالن‌های رویایی و خصوصی برای رخدادهای خاص و تولدها استفاده می‌کنند تا خانواده ها بتوانند در فضایی خصوصی ناهار یا شام خود را صرف کنند. اکثر غذاهای رستوران قصر سیچوان، بر پایه‌ برنج و نودل است. میگو، بیف و ماهی نیز در این رستوران سرو می‌شود‌.
تلفن قصر سیچوان: ۳۰۰۹ ۳۰۰ ۹۶۰+
آدرس قصر سیچوان:Palace Sichuan, H. Almaas Villa, Nooraanee Goalhi, Malé, Maldives
رستوران ریتی (Reethi)
رستوران ریتی ویژگی‌های خاص و بی‌نظیری دارد. افزون بر تماشای منظره‌ اقیانوس، مشتریان می‌توانند به صورت زنده، آشپزخانه و تمامی فرایند پخت انواع غذاها را مشاهده کنند. این رستوران با طراحی منحصربه‌فرد خود، محبوبیت زیادی کسب کرده‌ است. جالب است بدانید منوی ریتی هر دوشنبه، ایتالیایی می‌شود و سرآشپزها غذاهای خوشمزه ایتالیایی تهیه می‌کنند.
این مطلب را هم بخوانید:برای سفر به آنتالیا چی ببریم؟


پاستای خانگی و ریزوتو به همراه خوراک‌های کبابی از غذاهای این رستوران زیبا هستند. روزهای جمعه رستوران ریتی تم هندی پیدا می‌کند و با انواع خورشت‌های کاری و پخت زنده‌ غذاهای هندی، افراد زیادی را عاشق خود می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم سریعتر یک تور مالدیو تهیه کنید تا بتوانید از این رستوران رویایی بازدید کنید.
تلفن رستوران ریتی: ۸۸۰۰ ۶۶۴ ۹۶۰+
آدرس رستوران ریتی:Reethi Restaurant, One & Only Reethi Rha, Kaafu Atoll, Maldives
رستوران موراکا (Muraka)
سالن‌های این رستوران روی دریا و در انتهای یک اسکله قرار دارند. در یکی از این سالن‌ها، قسمتی وجود دارد که با کف شفاف پنجره مانند، به روی اقیانوس باز می‌شود. موراکا (Muraka) با موج‌های دریا که به دیواره‌های چوبی برخورد می‌کنند؛ تجربه صرف یک غذا عالی را به مشتریان خود تقدیم می‌کند. غذاهای دریایی این رستوران با طعم‌های عالی و خاص خود زبان زد همه است. در این رستوران سرآشپز، ماهی را درست سر میز شما سرو خواهد کرد.
تلفن رستوران موراکا: ۰۵۰۰ ۶۶۸ ۹۶۰+
آدرس رستوران موراکا: Muraka, Mirihi Island Resort, South Ari Atoll, Maldives
در آخر
امیدواریم به معرفی بهترین رستوران‌ های مالدیو پرداخته باشیم تا هنگام سفر به آنجا بتوانید غذاهای لذیذ میل کنید. خرید تور مالدیو را فقط با چند کلیک از طریق وب‌سایت علی بابا انجام دهید.

► کاربرد ارز دیجیتال ملی چیست و چه معایبی دارد؟
درمانگاه تخصصی کودکان معلول فلج مغزی راه‌اندازی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر