بهترین بازی های آنلاین برای درامد زایی و تفریح

دوشنبه ، 5 دی 1401 ، 11:44





با این وجود تصور نکنید که حتما باید تمام وقت زمان خود را در بازی کردن صرف کنید. در واقع نیازی نیست که برای کسب درآمد از شغل اصلی خود فاصله بگیرید. بلکه می توانید فقط در زمان بیکاری و اوقات فراغت هم در بازی های آنلاین شرکت کنید و هم درآمد داشته باشید. شرط اصلی فعالیت در بازی های آنلاین که در سایت های شرط بندی ارائه می شود، این است که یک حساب پی پال (pay Pal) داشته باشید. بنابراین با ساخت یک حساب پی پال می توانید بازی های آنلاین مختلفی را امتحان کنید و روزانه 100 تا 2000 دلار درآمد داشته باشید. امروزه تنوع در انواع بازی های آنلاین به گونه ای است که امکان انتخاب بازی های آنلاین و با کیفیت برای علاقه مندان دشوار است. به همین منظور ما در این مقاله به معرفی بهترین بازی های آنلاین برای درآمد زایی و تفریح می پردازیم. اگر علاقه به ثبت نام و فهالیت در این بازی ها را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین بازی آنلاین برای درآمد زایی
همان طور که در پاراگراف بالا اشاره شد، در بازی های آنلاین تنوع زیادی وجود دارد. به گونه ای که کاربران و علاقه مندان متناسب با علاقه خود می توانند از این بازی ها به عنوان یک وسیله سرگرمی و حتی کسب درآمد استفاده کنند. در واقع می توان گفت بخش جذاب این بازی ها درآمد داشتن از آن ها است. در ادامه به معرفی بهترین بازی های آنلاین برای درآمد زایی می پردازیم.
1- معرفی بازی Swagbucks
یکی از بهترین بازی هایی که توسط شرکت پی پال معرفی و پشتیبانی می شود، بازی Swagbucks است. طراحی این بازی به گونه ای است که کاربران و گیمرهای مبتدی و معمولی می توانند از این فرصت برای کسب درآمد استفاده کنند. یکی از بهترین ویژگی های مطلوب این بازی این است که ثبت نام در این بازی بسیار آسان است. علاوه بر این، به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد، فضای آن سرگرم کننده و جذاب است. یکی از ویژگی های بسیار مطلوب این بازی این است که اعتبار و درآمدی که در انتهای بازی به دست می آورید، به صورت کدهای کوپنی است. این کدهای کوپنی دارای جایزه های شگفت انگیز و ویژه از جمله کارت های هدیه آمازون است. علاوه بر این، در صورت لزوم می توانید اعتبار و سود به دست آمده از بازی Swagbucks را به صورت نقدی دریافت کنید. بدین صورت که درآمد شما از بازی به حساب اصلی تان در پی پال واریز می شود. سپس می توانید متناسب با ارز رایج کشور یا هر ارزی که می خواهید آن را برداشت کنید.
2- بازی بمب اسکواد بازی انفجار
برای انجام بازی انفجار بمب اسکواد به صورت تک نفره تنها به اتصال اینترنت نیاز دارید. اما اگر بخواهید آن را به صورت چند نفره انجام دهید، لازم است ابتدا سعی کنید گوشی‌ها را به هم متصل کنید.



پس از ایجاد اتصال، هر یک از بازیکنان آواتار مخصوص خود را انتخاب می‌کند. سپس وارد بازی می‌شویم.
همان طور که پیش از این ذکر کردیم، این بازی مدهای مختلفی برای بازی دارد که در این بخش به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
فوتبال آمریکایی
پرچم
بالا رفتن از ساختمان
3- بازی Paid Game Player
یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین که از طریق آن می توانید پول رایگان دریافت کنید، بازی Paid Game Player است. این بازی مشابه با بازی قبلی طراحی شده است. یکی از ویژگی های مطلوب این بازی این است که با وارد شدن به محیط اصلی بازی 600 بازی مختلف در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید یک بازی را انتخاب کنید. طبق بررسی انجام شده و ادعای این بازی، با انتخاب بازی Paid Game Player کاربران می توانند 2500000 دلار پول نقد هدیه بگیرند. یکی از ایده ها و ویژگی های دیگر این بازی این است که می توانید بازی های آنلاین را بررسی کنید. همچنین به دوستان علاقه مند خود، تکمیل نظر سنجی ها، و آزمایش محصولات تجاری و ... مراجعه کنید. با این کار می توانید به صورت آزمایشی با کاربران و رقبای فعال دیگر رقابت کنید. در بازی Paid Game Player امکان ثبت نام و عضویت به دو روش مختلف رایگان و پولی فراهم شده است. نسخه پولی این بازی برای کاربران حرفه ای مناسب تر است و پیشنهاد می شود. علاوه بر این، با خرید نسخه پرمیوم و پولی این بازی، می توانید به نسخه کامل بازی دسترسی داشته باشید. همچنین ضریب پاداش 2 برابر در اختیار کاربران علاقه مند قرار می گیرد. زمان ثبت نام کردن برای نسخه پرمیوم و اصلی، 1000 امتیاز به هر کاربر اختصاص داده می شود.
4- بازی Second Life
بازی Second Life به دلیل امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، به عنوان یکی از بهترین بازی های آنلاین برای درآمد زایی شناخته می شود. طراحی این بازی مشابه با یک شبیه ساز آنلاین طراحی شده است. به گونه ای که کاربران می توانند آواتارهایی را ایجاد کرده و از این طریق با کاربران دیگر تعامل و گفتگو داشته باشند. بازی Second Life  ارز با نام دلار Linden در سایت های مختلف ارائه می شود. به گونه ای که امکان تبدیل و برداشت آن با پول واقعی وجود دارد. نحوه کسب درآمد کردن از این بازی بدین صورت که کاربران از طریق انجام مسابقه، فروش محتوا، فروش اشیا، و شکار و ... به کاربران و اسباب بازی های دیگر درآمد داشته باشند. علاوه بر این، پس از اتمام بازی می توانید درآمد خود را از حساب پی پال دریافت و سپس آن را به هر ارزی که می خواهید تبدیل و استفاده کنید.
5- بازی World Winner
یکی از محبوب ترین بازی های پولساز خارجی که محبوبیت زیادی بین کاربران و علاقه مندان مختلف دارد، بازی World Winner است. این بازی تحت وب طراحی شده و به صورت یک برنامه در دسترس کاربران قرار می گیرد. کاربران با وارد شدن به بازی، شاهد بخش های مختلفی خواهند بود. پس از وارد شدن به بازی می توانید در یک بستر مطمئن سرمایه گذاری کرده و یکی از تورنومنت های مورد نظرتان را انتخاب کنید. سپس می توانید یک بازی را انتخاب کرده و منتظر اعلام نتایج بازی باشید. در نهایت یک درآمد قابل برداشت به شما تعلق می گیرد. حداقل هزینه ورودی و برای ثبت نام در بازی World Winner 0.25 دلار است که مبلغ بسیار پایینی می باشد. یکی از ویژگی های قابل توجه این بازی این است که قبل از تعهد به یک مسابقه می توانید به صورت رایگان در یک فضای رایگان و کاملا شبیه بازی اصلی، تمرین کنید. توجه داشته باشید که برای پرداخت هزینه ها و ثبت نام در سایت فقط باید از طریق روش کارت های اعتباری، نقدی یا پی پال اقدام کنید.
6- بازی Inbox Dollars
بازی Inbox Dollars یکی از بهترین بازی ها برای کسب درآمدهای دلاری است. این بازی شبیه بازی Swagbucks طراحی شده و از این رو علاقه مندان و طرفداران زیادی دارد. یکی از مزایای ثبت نام و انجام این بازی این است که روش های مختلفی را برای کسب درآمد برای کاربران فراهم کرده است. به همین منظور می توانید به صورت چند سنت و چندین دلار نظر سنجی ها، بازی ها و فیلم های مختلف و ... درآمدهای دلاری به دست آورید. یکی از ویژگی های دیگر این بازی این است که آرشیو آن دارای بهترین بازی های کلاسیک از جمله بازی یک نفره، فال ماهجونگ و سودوکو است. همچنین زمانی که از بازی کردن خسته شدید، با وارد شدن به بخش فیلم ها و نظر سنجی ها می توانید درآمد زیادی به دست آورید.



7- بازی زولا
بازی زولا به عنوان یکی از بازی های محبوب و پولساز ایرانی محسوب می شود. با وجود این که بازی های درآمد زای ایرانی زیادی وجود ندارد، اما بازی زولا یک بازی پولساز است که می توانید با انتخاب آن درآمد دلاری داشته باشید. در این بازی یک جایزه 100 هزار دلاری باری کاربران در نظر گرفته که به کاربران هدیه می دهد. به همین دلیل این بازی جایگاه ویژه ای بین کاربران دارد. این بازی سال ها قبل طراحی و ارائه شده، اما هر ساله آپدیت های جدید آن وارد بازار می شود. اگر قبلا این بازی را انجام داده اید، مجددا آن را برای کسب درآمد دلاری امتحان کنید و شگفت زده شوید.

► دوره تحقیق کلمات کلیدی را از کجا تهیه کنم؟
از واردات کالا در چین چقدر اطلاع دارید؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر