از واردات کالا در چین چقدر اطلاع دارید؟

دوشنبه ، 5 دی 1401 ، 12:09





آیا واردات از چین گزینه مناسبی است و از این قبیل سوال‌ها نیز طبیعتا به ذهن هر وارد کننده‌ای خطور کرده و می‌کند. به همین دلیل شناخت واردات کالا در چین و چگونگی انجام آن بر هر شخص بازرگان و وارد کننده واجب است.
برای واردات کالا از چین با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان با وانیکس، کلیک کنید.



چطور از چین وارد کنیم؟
اول از همه باید بدانید که می‌خواهید چه چیز وارد کنید. آیا کسب و کار شما در حوزه لوازم آرایشی بهداشتی است یا خرید و فروش گوشی؟ خوشبختانه کشور چین تولیدکننده بسیاری از اجناس مورد نیاز دنیا است؛ پس نگران نباشید. حتما جنس مورد نظر شما نیز توسط شرکت‌های چینی ساخته می‌شود.
در مرحله بعد باید سراغ شرکت‌های مختلف چینی که جنس مورد نیاز شما را تولید می‌کنند رفته و قیمت‌ فروش اجناس آن‌ها را مقایسه کنید. این مرحله را تحقیق بازار نامگذاری کرده‌اند. شما با تحقیق در مورد قیمت اجناس مورد نیاز خود در بازار داخل و قیمت خرید آن‌ها از شرکت‌های چینی، متوجه خواهید شد که اجناس را از کدام شرکت‌ها خریداری کنید که سود بیشتری داشته باشد. بعد از انجام این تحقیقات، نوبت به ارتباط‌گیری با شرکت‌های چینی می‌رسد.
قانون‌ های واردات از چین را بشناسید
برای واردات کالا در چین لازم است که حتما قوانین واردات و ترخیص کالا از گمرک را به خوبی بشناسید. اول از همه باید یک پیش فاکتور تهیه کنید که در آن ویژگی‌های کلی اجناس مثل ابعاد، وزن، قیمت خرید و کیفیت قید شده است. شما در این پیش فاکتور چگونگی تحویل حواله ارزی به شرکت چینی و مبلغ ارسالی را مشخص می‌کنید.
تهیه این پیش فاکتور به همراه بارنامه، مشخصات شما و فروشنده برای ترخیص کردن کالا ضروری است. در واقع بعد از اینکه اجناس شما حال به طریق هوایی یا دریایی وارد گمرک شد، باید این مدارک را تحویل داده و نامه ترخیصی کالای خود را تحویل بگیرید. طی کردن این مراحل قانونی نیازمند مشورت با متخصصان و مشاوران حقوقی دارد.
پیشنهاد ما این است که انجام این مراحل را به یک شرکت با سابقه در زمینه واردات کالا مثل کمپانی وانیکس بسپارید. چرا که درست انجام دادن این مراحل بسیار مهم و ضروری و تقریبا تمام کار واردات کالا از چین به این مرحله وابسته است.
ته لنجی با وانیکس
آیا تا بحال چیزی در مورد ته لنجی شنیده‌اید؟ ته لنجی کالایی است که صاحب لنج یا خدمه کشتی مجاز به وارد کردن آن به داخل کشور هستند. اگر در کنار واردات کالا در چین دوست داشتید از اجناسی که هر روزه در بنادر جنوبی ایران به اسم ته لنجی یا کالای ملوانی به فروش می‌رسد با خبر شوید، حتما یک سر به این مناطق زده و اجناس با قیمت‌های بسیار پایین آن‌جا را رصد کنید.



خیلی از فروشگاه‌های داخل کشور با استفاده از این کالاها کار خود را توسعه داده‌اند و عملا بواسطه این ته لنجی‌ها کار واردات کالا از چین خود را ساده‌تر کرده‌اند. هر ملوان می‌تواند 6 بار کالا به ارزش 1500 دلار در طول سال وارد کشور کند. با توجه به تعداد زیاد ملوانان، کالاهای وارد شده از این طریق به اندازه‌ای هست که پاسخگوی بسیار از کسب و کارها باشد.
برای واردات از دبی ته لنجی با وانیکس با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان با وانیکس، کلیک کنید.
عمل کردن بهتر از فکر کردن
اگر هنوز هم در مورد واردات کالای چینی برای گسترش کسب و کار خود دو دل هستید، به یاد داشته باشید که رقبای شما هفت شهر چین را گشته‌اند. تردید تا اندازه‌ای لازم است. آن هم محض احتیاط. اما این شک و تردید در مورد واردات کالای چینی جایز نیست. شریک اول تجاری ایران در جهان چین است. پس شریک اول تجاری شما چین است.
خرید از چین و تحویل در ایران با وانیکس
به نظرتان چه چیز باعث شده که اکثر واردکنندگان کشور ما مقصد اول تجاری خود را کشور چین انتخاب کنند؟ چین دومین اقتصاد بزرگ دنیا بعد از ایالات متحده آمریکا بوده و تقریبا تمام اجناس مهم دنیا را تولید می‌کند. به خاطر ارزان بودن نیروی کار در چین، قیمت تمام‌شده اجناس چینی بسیار پایین‌تر از اجناس مشابه تولید شده در دیگر کشورهاست.
برای خرید از چین با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان با وانیکس، کلیک کنید.



اگر بازرگانان و تجار کشور ما مقصد اول تجاری خود را کشور چین انتخاب می‌کنند، دلیلی بسیار واضح دارد. تنوع و ارزانی اجناس چینی باعث شده تا هر وارد کننده‌ای به فکر واردات کالا در چین بیفتد و کسب و کار خود را رونق دهد. اگر شما اجناس خود را با قیمتی پایین‌تر از دیگر رقبا وارد کشور کنید، مسلما سود بیشتری در انتظارتان خواهد بود. اما برای انجام واردات از چین چه کار باید کرد؟

► بهترین بازی های آنلاین برای درامد زایی و تفریح
خرید آپارتمان و ملک در ترکیه 2023 ◄

مطالب مرتبط
بنر