بهترین جاهای دیدنی تهران از نگاه گردشگران

چهارشنبه ، 5 بهمن 1401 ، 11:12






فرقی نمی‌کند بلیط اردبیل تهران را خریداری کرده‌اید یا قصد دارید از جنوبی ترین یا شمالی ترین نقطه ایران به این شهر سفر کنید، پایتخت ایران یکی از مدرن ‌ترین و توریستی ‌ترین شهر‌های ایران است. شاید جاذبه‌های گردشگری و بناهای تاریخی آن در لا به لای شلوغی خیابان‌ها گم شده باشند و بسیاری از افراد با اهداف تجاری و کاری به این شهر سفر کنند، اما تهران فقط شهر شلوغی ها نیست! پیشنهاد می‌کنیم اگر فرصت سفر به پایتخت را به دست آوردید، حتما از مکان ‌های گردشگری که از نظر گردشگران بهترین مکان‌ های توریستی تهران محسوب می‌شوند، دیدن کنید.
بهترین جاهای دیدنی تهران از نظر گردشگران
تهران به عنوان پایتخت ایران، مکان‌های گردشگری زیادی دارد که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. با این حال ما در این مطلب قصد داریم تنها تعدادی از بهترین جاهای دیدنی تهران را به شما معرفی کنیم که از نظر گردشگران از جذابیت خاصی برخوردارند. از این مکان‌های دیدنی می‌توان به 5 مورد مشهور زیر اشاره کرد.
۱. دریاچه چیتگر
مگر می‌شود صحبت از مکان‌ های گردشگری تهران به میان آورد و از دریاچه چیتگر یاد نکرد! این دریاچه زیبا، بزرگ‌ترین دریاچه مصنوعی ایران محسوب می‌شود که با نام دریاچه شهدای خلیج فارس نیز شناخته می‌شود و در شمال غرب تهران قرار دارد.
وجود رستوران‌های روی آب، مجموعه تفریحی تجاری بام لند، فضای دوچرخه سواری و پیاده روی و امکان ماهیگیری در اطراف آن، از امکانات این دریاچه به حساب می‌آیند. اگر به تهرانگردی در شب علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم رفتن به کنار این دریاچه را به شب موکول کنید. شب‌های چیتگر خاطره انگیز‌ترین شب را برای شما رقم می‌زند.
۲. بام تهران
یکی دیگر از مکان‌ های گردشگری تهران در شب، بام تهران است که علاوه بر گردشگران، حتی ساکنان تهران نیز آن را مکانی جذاب برای تفریح در شب می‌دانند. اگر دوست دارید چشم انداز کلی از شهر را ببینید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به بام تهران سر بزنید. از امکانات این مکان گردشگری پرطرفدار می‌توان به رستوران‌ های متنوع، زیپ لاین، سورتمه بام تهران، سینمای ۵ بعدی و غیره اشاره کرد.



۳. پل طبیعت، معماری زیبا در قلب پایتخت
از دیگر مکان ‌های گردشگری محبوب تهران، می‌توان به پل طبیعت اشاره کرد که به یکی از نماد‌های این شهر تبدیل شده است. این پل از نظر معماری اهمیت زیادی دارد و شما به وسیله آن می‌توانید به راحتی از پارک آب و آتش در غرب تهران به پارک طالقانی در شرق بروید. پل طبیعت بزرگ‌ترین پل غیرخودرویی خاورمیانه و اولین پل غیرخودرویی ایران محسوب می‌شود که فضای بی‌نظیری برای پیاده‌ روی دارد و شما می‌توانید روی نیمکت‌های این پل بنشینید و از مناظر آن لذت ببرید‌.
۴. برج میلاد و تفریحات لوکس و خاص
این بار نوبت معرفی برج میلاد است که بدون شک تا حدودی با آن آشنایی دارید. برجی که به یکی از اصلی‌ترین نماد‌های شهر تهران تبدیل شده و در شمال غرب این شهر قرار دارد. در بالاترین نقطه برج میلاد، رستوران گردان آن قرار دارد که با رزرو یکی از میز‌هایش، می‌توانید در منظره‌ای خاص از صرف غذا در این فضای خاص نهایت لذت را ببرید.
فقط باید به این نکته اشاره کنیم که هزینه خوردن غذا در این رستوران بسیار بالاست و از رستوران‌ های لاکچری تهران محسوب می‌شود. بازید از بخش‌های پایین برج میلاد برای عموم افراد رایگان است اما برای رفتن به قسمت‌های بالایی و مرتفع این برج باید هزینه‌های مشخصی را پرداخت کنید.
۵. کاخ زیبای گلستان از بهترین دیدنی های تهران
یکی از پیشنهاد‌های ویژه ما برای بازید از پایتخت، رفتن به کاخ گلستان است. در این کاخ بسیار بزرگ اوج هنر ایرانی آمیخته با فرهنگ کهن و دیرینه کشور را مشاهده خواهید کرد که به دوران قاجار و پهلوی تعلق دارد.



از قسمت‌های دیدنی داخل این کاخ می‌توان به تالار آیینه، عمارت بارگیر، تالار برلیان، تالار الماس اشاره کرد که هر بیننده‌ای را مجذوب زیبایی و معماری خاص خود خواهد کرد. محوطه بیرونی کاخ نیز کم از فضای داخلی نداشته و حوض‌ها، جوی‌ها و آب‌ نماهای زیبا به همراه باغ‌های سرسبز، منظره‌ای شبیه یک عمارت بهشتی را ترسیم کرده‌اند.
خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران در فلای تودی
موارد گفته شده در این مطلب تنها جزء کوچکی از مکان‌ های گردشگری تهران هستند که به شما کمک می‌کنند پس از سفر به پایتخت لحظات منحصر به فردی را تجربه کنید و یک سفر به یاد ماندنی را برای خود و دوستانتان رقم بزنید. سفر به تهران ساده تر از چیزی است که تصورش کنید. شاید بزرگی و شلوغی شهر شما را سردرگم کند، اما نگران نباشید، می توانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید.
از همه شهرهای ایران پروازهای روزانه به مقصد تهران وجود دارد. اگر در شمال غرب هستید، بلیط اردبیل به تهران را با قیمتی ارزان و باورنکردنی از فلای تودی رزرو کنید. فلای تودی مرجع ارزان ترین قیبمت بلیط هواپیما و رزرو هتل با پیشنهادهای جذاب برای خرید بلیط و رزرو هتل اردبیل در خدمت شما است.
برای خرید بلیط از هر مبدا به مقصد تهران کافی است وارد صفحه پروازهای داخلی فلای تودی شوید و بلیط مورد نظر خود را در تاریخ مدنظر رزرو کنید. کارشناسان فلای تودی نیز به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی آماده پاسخگویی به شما هستند.

► جایزه تقدیر ویژه بین‌المللی‌ اروپا به یک بانوی کارآفرین ایرانی اهدا شد
کمک فوری/ زندگی را به این پسر جوان ببخشیم ◄

مطالب مرتبط
بنر