مجمع عادی شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون برگزار شد/رونمایی از لوگوی جدید شرکت

يكشنبه ، 21 اسفند 1401 ، 15:58






مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون (سهامی خاص) مقارن با سالروز تاسیس شرکت با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره و اعضای هیئت عامل بانک توسعه تعاون برگزار شد.


مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون (سهامی خاص) مقارن با سالروز تاسیس شرکت با حضور جناب آقای شیخ حسینی مدیرعامل و جناب آقای فتحی رئیس هیات مدیره و اعضای هیئت عامل بانک توسعه تعاون، جناب آقای معصومی مدیرعامل شرکت و جمعی از مدیران شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون برگزار شد


در ابتدای این مراسم از لوگوی جدید شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون و تغییر هویت بصری این مجموعه رونمایی به عمل آمد.
در ادامه مراسم آقای آرمین معصومی مدیر عامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون ضمن خوش آمد گوی به مدیر عامل و رییس هئیت مدیره بانک توسعه تعاون و همچنین اعضای هئیت مدیره شرکت خدمات و پشتیبانی به بیان عملکرد مجموعه در سال منتهی به 30 آذر 1401 پرداختند.
وی با اشاره به عملکرد شرکت در بخش های مختلف اظهار داشت: شرکت در سال جاری 120 پروژه اجرایی در حوزه ابنیه و مهندسی انجام داده، در بخش ارزیابی 2295 پرونده مورد ارزیابی قرار گرفته و در بخش وصول مطالبات، وظیفه وصول 10121 پرونده را برعهده داشته است.
مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون در ادامه به اتفاق مهم در سال مالی شرکت در حوزه منابع انسانی اشاره کرد و افزود: در این مدت تعداد 93 نفر همکار از موسسات منحله کاسپین و توسعه جذب شدند.
معصومی با بیان اینکه در حوزه ابنیه علی رغم پراکندگی پروژه ها توانسته ایم کار خیلی خوبی انجام بدهیم اظهار داشت: در این خصوص می توان به ابر پروژه سالن جلسات ساختمان فاطمی که به تازگی با حضور معاون محترم امور تعاون جناب آقای مسکنی و مدیرعامل محترم بانک توسعه تعاون جناب آقای شیخ حسینی افتتاح شد، اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی ضمن اشاره به امضای تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید در 3 ماه اول سال مالی جدید، اظهار داشت: مقرر شد ارزیابی مرهونات تسهیلاتی اعطایی صندوق کارآفرینی امید زین پس توسط شرکت خدمات و پشتیبانی انجام شود.
وی همچنین خبر از امضای سه تفاهم‌نامه در حوزه وصول داد و تشریح کرد: در این حوزه با شرکتهای طرح و اندیشه بهساز ملت، تامین اندیشه سپهر و تامین اندیشه پارسیان هامون تفاهم‌نامه امضا شد.
در ادامه معصومی ضمن تاکید بر اینکه شرکت خدمات و پشتیبانی به دنبال شفافیت است، بیان داشت: برای این کار ما به دنبال ایجاد داشبورد مدیریتی اطلاعات جامع شرکت هستیم که بتوانیم پویایی شرکت را بالا ببریم و هدف ما این است که شرکت را به مجموعه مرجع ارائه خدمات تخصصی در حوزه پولی و بانکی تبدیل کنیم.

آقای فتاحی رییس هئیت مدیره بانک توسعه تعاون نیز در صحبت های خود ضمن تبریک سالروز تاسیس شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، اظهار داشت: از مجموعه شرکت خدمات و پشتیبانی خصوصا جناب آقای معصومی برای مجمع و گزارش خیلی خوبی که ارایه شد تشکر میکنم. ایشان توانسته‌اند در مدت کوتاه مدیریت خود هم نقاط مثبت و هم نقاط منفی شرکت را بخوبی شناسایی کنند.
وی ادامه داد: شما هر گره ای که از شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون بردارید انگار توانسته اید مشکلی از بانک را برطرف کنید. کارهای خیلی خوبی انجام شده، یکی از این ها این است که علی رغم مشکلات توانستید ساختمان های ملایر و چابهار را بسیار خوب تجهیز کنید و از این بابت تشکر می کنم.
رئیس هیئت مدیره بانک توسعه تعاون افزود: تفاهنامه ای که با صندوق کارآفرینی امید به امضا رسیده است بسیار خوبی بوده است که انجام شده توسط شرکت و جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه مراسم آقای شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن خسته نباشید به همه همکاران شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون و همچنین تبریک سالروز تاسیس شرکت، از آقای معصومی بخاطر برگزاری خیلی خوب مجمع شرکت تشکر کردند.
شیخ حسینی تلاش های مجموعه مدیریتی شرکت برای پیشبرد اهداف مجموعه را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: بنده افق بسیار روشنی برای شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون پیش بینی می کنم. آقای معصومی به عنوان یک مدیر جهادی و تلاش گر همیشه با تمام تلاش بدنبال نیل به اهداف شرکت است و برنامه ریزی خوبی هم دارند.
وی با تاکید بر این که در خصوص راهبردهای انتخاب شده و بحث برون سپاری برنامه خوبی اتخاذ شده است اظهار داشت: ما هم از برنامه ها و استراتژی‌های شرکت حمایت خواهیم کرد. در بحث برون سپاری دو ویژگی مهم داریم یکی کاهش هزینه ها و یکی هم افزایش سرعت درارائه خدمات می‌باشد که تقریبا این ویژگی ها در شرکت خدمات پشتیبانی توسعه تعاون اتفاق افتاده است
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در پایان به پروژه های توسعه ای تجهیز شعب در مجموعه که به نحوه احسن انجام می شود اشاره و از مجموعه همکاران شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون تشکر کردند

► در استرالیا شغل چوپانی چقدر درآمد دارد؟
10 اصطلاح بازار فارکس که هر معامله گری باید بداند! ◄

مطالب مرتبط
بنر