طراحی حرفه ای سایت و قیمت طراحی سایت در cms-iran.com

سه شنبه ، 8 فروردين 1402 ، 09:34




طراحی حرفه ای سایت تاثیری چشمگیر بر قیمت طراحی سایت دارد که در وب سایت cms-iran.com آمده است. این موارد همگی دست به دست هم می دهند تا وب سایت شما را عالی و جذلب کنند، یا کند و خسته کننده. با ما همراه باشید.

طراحی حرفه ای سایت
در طراحی حرفه ای سایت باید نکاتی ریز را رعایت کرد:

در حالی که شما نباید از طراحی وب سایت ها هراس داشته باشید، نباید اهمیت آن را نیز دست کم بگیرید. در واقع، داشتن یک وب سایت خوب طراحی شده بسیار مهم است – اگر بخشی از UX سایت شما ناخوشایند یا دشوار است، ممکن است یک فروش یا بازدیدکننده تکراری از دست رفته باشد.



علاوه بر این، گوگل تجربه کاربری عالی را در اولویت قرار می دهد، به این معنی که طراحی بد می تواند باعث شود سایت شما در نتایج جستجو رتبه ضعیفی پیدا کند. اگر در حال ساخت سایت خود هستید، Wix را به عنوان انتخاب برتر خود توصیه می کنیم. استفاده از آن آسان است و مورد اعتماد ما و کاربران ما در تحقیقاتمان است. با کنار گذاشتن آن، بیایید آن آبهای خلاقانه را به جریان بیندازیم! فراتر از شناخت ساده صنعت خود و تعریف استراتژی محتوا، باید به این فکر کنید که USP (نقطه فروش منحصر به فرد) شما چیست و چگونه می خواهید با آن روبرو شوید.

برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنید؟
هنگامی که هدف شما مشخص شد، تمرکز به سمت اقداماتی که می خواهید بازدیدکنندگان هنگام ورود به وب سایت شما انجام دهند تغییر می کند. آیا سایت شما فقط برای نمایش اطلاعات وجود دارد؟ برای فروش محصولات؟ برای ثبت نام؟ آیا خدماتی را می فروشید؟ با استفاده از تجارت الکترونیک به عنوان مثال، یکی از عناصر مهم طراحی شما صفحه فرود شما است. طبق گفته Crowdspring - یک شرکت برتر برندینگ دیجیتال - صفحه فرود شما باید بر روی یک محصول یا معامله متمرکز لیزری باشد و یک CTA واضح (تماس برای اقدام) همراه با آن باشد.

قیمت طراحی سایت
چه کسی در حال توسعه محتوا است
تولید محتوا احتمالاً یکی از زمان برترین و مهم ترین بخش های یک وب سایت است. اینجا جایی است که شما با کاربران ارتباطات قدرتمندی ایجاد می کنید تا اقدام و برند خود را بسازید. محتوا نه تنها شامل متن وب سایت، بلکه شامل عکس ها و فیلم های مورد استفاده نیز می شود.

کپی رایتینگ مبحثی بسیار مهم است. این یک توازن دشوار برای انتقال مؤثر پیام شما در عین الهام بخشیدن، عملی نگه داشتن آن، ترکیب محرک های روانی و اطمینان از کوتاه بودن و خواندن آن است. ما معمولاً 2 تا 4 ساعت در هر صفحه (با اصلاحات) برای صفحات سایت مهم تر بودجه می دهیم. شما می توانید ببینید که چگونه زمان می تواند به سرعت در سایت های بزرگتر با ده ها صفحه مهم اضافه شود.

روزهای خرید یک مشت عکس استوک و انداختن آنها به سایت گذشته است. برای داشتن یک وب سایت موثر، باید هم عکس و هم فیلمبرداری را برنامه ریزی کنید و همه چیز را از قبل برنامه ریزی، برنامه ریزی و آماده اجرا کنید. این نه تنها به زمان زیادی برای آماده سازی نیاز دارد، بلکه هزینه های اضافی برای عکاسی و فیلمبردار نیز می طلبد.



هزینه ها
به منظور صرفه جویی در هزینه ها، بسیار رایج است که سازمان ها محتوای خود را برای وب سایت خود تولید کنند. با این حال، مشتری تقریباً همیشه زمان و تلاش لازم برای محتوای با کیفیت را دست کم می گیرد. این منجر به تاخیرهای بزرگ در پروژه یا نتایج نهایی با کیفیت پایین می شود.

اگر قصد دارید محتوای خود را ایجاد کنید، هر چه زودتر شروع به ایجاد آن کنید، از قبل از آژانس آموزش بگیرید و زمان زیادی را برای ویرایش و ویرایش برنامه ریزی کنید. زمان و تلاشی که برای تولید محتوا نیاز دارید را دست کم نگیرید.

cms-iran.com
آیا آنها تجربه کاربری را در اولویت قرار می دهند؟
وب سایت شما باید چیزهای زیادی داشته باشد: از نظر زیبایی شناختی، آموزنده و قانع کننده – و در ریشه همه چیز، باید کاربردی باشد. اگرچه ممکن است این موضوع ساده ای به نظر برسد، تجربه کاربری باید به عنوان پایه و اساس تلاش های آژانس طراحی وب شما باشد.

آژانس‌های باتجربه به قابلیت استفاده اجازه می‌دهند تا هر کاری را که انجام می‌دهند هدایت کند. اگر بپرسید چرا دکمه‌ای را در جایی که گذاشته‌اند قرار داده‌اند، پاسخ متفکرانه‌ای خواهند داشت. آنها رویکرد هوشمندانه ای برای انتخاب رنگ ها، تعیین فاصله، انتخاب فونت ها و موارد دیگر دارند. و همه اینها به این دلیل است که آنها با دقت در حال بررسی نحوه ارائه بهترین تجربه ممکن برای کاربر هستند.

این یک تضاد کامل با ساختن وب سایتی است که زیبا به نظر می رسد و می تواند پیامدهای ماندگاری برای کسب و کار شما داشته باشد. این نمونه ها را در نظر بگیرید:

ESPN.com پس از گنجاندن بازخورد جامعه در طراحی خود، جهش 35 درصدی در درآمد را تجربه کرد.

انتخاب یک سایه خاص از آبی منجر به افزایش 80 میلیون دلاری درآمد بینگ شد.

سرعت پایین بارگذاری صفحه هر سال 2.6 میلیارد دلار برای خرده فروشان ضرر دارد.

اولین برداشت های وب سایت 94 درصد مربوط به طراحی است.

شاید مهم ترین عاملی که در قابلیت استفاده وب سایت شما نقش دارد، سازگاری آن با موبایل (یا واکنش گرا) است. بیش از نیمی از بازدیدهای وب سایت در حال حاضر از طریق تلفن های هوشمند انجام می شود، درصدی که هر سال در حال افزایش است. و تخمین زده شده است که تا سال 2020، 45 درصد از کل تجارت الکترونیکی بر روی دستگاه های تلفن همراه انجام می شود، در حالی که این رقم در سال 2016 تنها 20 درصد بود. بنابراین اولین قدم در ارائه یک تجربه کاربری خوب برای استفاده در موبایل به بازدیدکنندگان سایت، آسان کردن سایت شما است.



جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت cms-iran.com مراجعه نمایید. همچنین می توانید از نمونه های طراحی وب نیز در اینجا بهره مند شوید.

► عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت
مسدودی حساب چک برگشتی در قانون جدید امکان پذیر است ؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر