کسب رتبه برتر خدمت رسانی و پاسخگویی توسط بانک رفاه

چهارشنبه ، 20 مرداد 1389 ، 09:07

 

بانک رفاه تندیس رتبه برتر خدمات رسانی و پاسخگویی را دریافت کرد.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ طبق نظرسنجی های به عمل آمده و بر اساس بررسی های انجام شده در خصوص میزان رضایت ارباب رجوع و تکریم مشتریان در بین 44 وزارتخانه و سازمان کشور، بانک رفاه حائز رتبه برتر شد.


به همین منظور طی مراسمی با حضور مدیران و نمایندگان سه قوه و سایر دستگاههای اجرایی در محل تالار بزرگ وزارت کشور، لوح تقدیر و تندیس مربوطه به دکتر پیمان نوری رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک رفاه اهداء شد.


همچنین چندی قبل نیز، از سوی معاونت توسعه مدیریت و نیروی انسانی ریاست جمهوری، بانک رفاه برای ششمین سال پیاپی رتبه نخست مشتری مداری را در بین بانکها و بیمه های کشور کسب کرد.

 

► اینترنت / همسریابی به وسیله ی یوتیوب + عکس
فناوری / 12 نکته جالب و خواندنی درباره بولوتوث ◄

بنر
بنر
بنر
بنر
مطالب مرتبط
بنر
بنر