سوء استفاده بانک مسکن از مشتریان خود

دوشنبه ، 25 مرداد 1389 ، 15:10

 

درحالی که همه بانکها در تلاش هستند برای ثبت و بازکردن حساب های بانکی در طرح هدفمندسازی یارانه ها، مشتری جذب کنند، بانک مسکن طی بخش نامه ای از اعتماد مشتریان خود سوء استفاده کرد.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از جهان برخی از شعب بانک مسکن از چند روز پیش به صورت خودسرانه، اقدام به ثبت شماره حساب مشتریان خود در سامانه  طرح هدفمندسازی یارانه ها کرده اند.

یکی از کارمندان بانک مسکن در همین رابطه به خبرنگار ما گفت:این مصوبه مربوط به چند روز پیش است و ما برای ثبت شماره مشتریان خود در سامانه قانون هدفمندسازی یارانه ها، تا دیر وقت مجبور بودیم در محل کار خود حاضر باشیم.

ثبت شماره حساب مشتریان بانک مسکن در سامانه هدفمندسازی یارانه ها، در حالی از 3 روز پیش شروع شده است که وزارت رفاه ثبت این شماره برای شهروندان تهرانی را از امروز(دوشنبه) اعلام کرده و عملا بانک مسکن زودتر از اعلام عمومی وزارت رفاه اقدام به این کار کرده است.

امروز(سه شنبه) مدیر عامل بانک مسکن گفت: هیچ بخشنامه‌ای برای ثبت شماره حساب مشتریان بانک مسکن در سامانه هدفمندسازی یارانه‌ها صادر نشده است.

قدرت الله شریفی، مدیر عامل بانک مسکن در گفتگو با اکونیوز انتشار اخباری پیرامون ثبت زود هنگام شماره حساب مشتریان بانکی خود در سامانه طرح هدفمندسازی یارانه ها را تکذیب کرد.

با این وجود اخبار رسیده از ادامه روند ثبت نام بدون مجوز مشتریان در سامانه ثبت حساب خانوار در برخی شعب بانک ها حکایت دارد.

پیشتر برخی گزارش های غیر رسمی از اقدام مشابه بانک تجارت نیز خبر داده بودند. به نظر می رسد ادامه این روند بر اعتماد مشتریان بانک ها تاثیر منفی خواهد گذاشت.

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

845 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

شبا چیست؟

طنز/5 تفاوت استفاده دختر ها و پسر ها از خودپرداز

گزارش تصویری/اسکناسها پس از پیروزی انقلاب

روانشناسی/شخصيت‌هاي بيكار،گيج‌ترين آدم‌هاي روزگار

طنز/اندر باب مسافرتهای درون شهری

گزارش تصویری/ مقایسه غذاهای یک دلاری در کشورهای جهان

10 شغل خطرناک دنیا + عکس

فناوری / 12 نکته جالب و خواندنی درباره بولوتوث

5 اشتباه بزرگ خانم ها در امور مالی

هزار تومان بده یکی آزاد کن ! + عکس

قطع سخنان مشایی به خاطر 8 میلیون یورو + عکس

طنز/ به چند نفر بیکار باحال نیازمندیم !

گزارش تصویری/ حواشی پنجاهمین مجمع عمومی بانک مرکزی

► استخدام شرکت پرداخت الکترونیک سامان
فرمول «سود» در بازار اجاره مسكن ◄

مطالب مرتبط
بنر