کسب گواهينامهISO 9001: 2008توسط موسسه توسعه

يكشنبه ، 31 مرداد 1389 ، 14:12

اقدام هاي موسسه ي اعتباري توسعه براي تبديل شدن به بانکي قدرت مند و متمايز با اخذ گواهينامه ي مديريت کيفيت از يکي از معتبرترين موسسات بين المللي وارد فاز جديدي شد و جلوه اي ديگر از ويژگي هاي "بانک توسعه فردا "به نمايش درآمد.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از اداره ي روابط عمومي موسسه اعتباري توسعه، اين موسسه موفق شد پس از تلاشي مستمر که از يک سال پيش آغاز شده بود، گواهينامه ي مديريت کيفيت را از United Kingdom Accreditation Service (UKAS) دريافت و به اين ترتيب گام بلند ديگري براي نقش آفريني هاي ارزنده در نظام بانکي کشور و حضور مقتدرانه در فضاي اقتصادي سرزمين بزرگ ايران بردارد و اين موفقيت زماني  حاصل شد که مديريت موسسه با ايجاد يک واحد هماهنگ کننده ي مجزا با کارويژه ي هدايت بخش هاي مختلف سازمان براي پياده سازي الگوهاي استاندارد،توانست در يک دوره فشرده شش ماهه به سطحي مناسب از استانداردهاي ISO دست يابد.

اين گواهي پس از بازرسي و بررسي سه روزه نمايندگان موسسه ي "لويدز رجيستر" و تطبيق کامل برنامه ها و فرآيندها با استانداردهاي ISO در موسسه اعتباري توسعه صادر شد.

بنابراين گزارش، مشتريان،سهام داران و تمامي مخاطبان بالقوه و بالفعل موسسه اعتباري توسعه از اين پس، بيش از پيش اطمينان خواهند داشت که تمام فرايندهاي کاري، دستور العمل ها و روش هاي اجرايي واحدهاي ستادي در اين موسسه با استانداردهاي روز دنيا منطبق و با هدف ارتقاي سطح کيفي خدمات به گردش در مي آيد.

نمايندگان شرکت" لويدز رجيستر " که تمام وقت خود را طي روزهاي 11 تا 13 مردادماه در گوشه گوشه موسسه اعتباري توسعه براي بررسي ميزان انطباق موارد مختلف با استانداردهايISO 9001:2008 که موسسه فعاليت آن را قريب به يک سال  قبل آغاز کرده بود ، گذراندند، در جلسه اختتاميه از انطباق حداکثري تمام موارد لازم با الگوهاي استاندارد خبر دادند.

نمايندگان اين شرکت در جلسه اختتاميه  کسب گواهي نامه ايزو، موسسه ي اعتباري توسعه را از نظر نيروي انساني، تجارب مديريتي، نيروهاي جوان و پويا و بايگاني هاي منظم و قابل دستيابي در خور تحسين و واجد شرايط اعلام کردند.

در ادامه ي اين مراسم دکتر حيدر مستخدمين حسيني مدير عامل موسسه اعتباري توسعه هم که ايده اخذ گواهينامه   ISO  9001:2008از انديشه هاي ايشان سرچشمه گرفته و دريافت اين گواهينامه هم بي ترديد در سايه راهبري و تاکيد ايشان ممکن شده است، در سخناني فلسفه تاکيد خود بر اين مسئله را اين گونه بيان کردند:علمي انديشيدن و علمي عمل کردن به عنوان دو خصيصه ي سازمان هاي بزرگ و موفق است و موسسه اعتباري توسعه به منظور استانداردسازي و ارائه خدمات با کيفيت تر، دريافت گواهينامه مديريت کيفيت را در دستور کار قرار داد تا با ايجاد نظم و انظباط در انجام امور بتواند با کاهش هزينه ها و درستي در انجام فرآيندها خدمات شايسته اي را در سيستم بانکي ارائه نمايد.

وي ضمن تشکر و قدرداني از زحمات نمايندگان شرکت "لويدز رجيستر" بيان کرد:  موسسه امروز خود را يک قدم نزديک تر به مقوله هاي علمي مي داند، چرا که با استقرار اين سيستم دست يابي به ساير استانداردها سهل تر مي شود و در راستاي ارتقاء کيفيت فعاليت هاي خود در زمينه حرکت به سمت تعالي و سرآمدي سازماني،افزايش ميزان رضايت مندي مشتريان و ترويج فرهنگ مشارکتي گام برمي دارد.

مدير عامل موسسه ي اعتباري توسعه تصريح کرد: استقرار اين سيستم باعث جلوگيري از برخورد سليقه اي با کارها خواهد شد و نيروهاي جوان موسسه با تطابق فعاليت ها بر مبناي استانداردها فعاليت خواهند کرد که در نهايت اين مقوله به رشد سازمان منتج خواهد شد.

گفتني است  موسسه ي اعتباري توسعه ،"بانک توسعه فردا" با دريافت گواهينامهISO 9001:2008 گام بلند ديگري در راستاي پرچم داري نظام بانکي کشور در راه نيل به قله هاي رفيع موفقيت برداشت.

► 100 هزار شِكِل هزينه سالانه بَزَك نتانياهو!
اعتصاب امریکاییها به خاطر ترس از ادامه بحران اقتصادی ◄

مطالب مرتبط
بنر