مدیر مالی اوریف لیم : وضعیت حجاب نامناسب بود !

دوشنبه ، 1 شهریور 1389 ، 15:26

آسوشیتدپرس نوشت : مسئولین امر در ایران شرکت تجاری لوازم آرایشی اوریفلیم را پلمپ کرده و همراه آن 3 نفر از کارمندان آن را دستگیر کردند.

 


به گزارش بانکی دات آی آر ، پس از پلمب دفتر این شرکت هرمی ، گابریل بنت ،مدیر مالی شرکت اوریفلیم گفت:" درک می کنم که مسئولان ایرانی از وضعیت  نامناسب ظاهری برخی خانم ها که وظیفه ی مشاوره دادن و بازاریابی را داشته اند ، ناراضی بودند."


این خبرگزاری در ادامه گفت : "رادیوهای ایران علت دستگیری و پلمپ این شرکت را کلاه برداری اعلام کرده است. بر این اساس این رسانه مدعی شده است که این شرکت قوانین و مقررات متدوال مالیاتی را نقض کرده است و از این طریق 70 میلیون دلار درآمد خود را از طریق 250 هزار نفر با استفاده از شبکه های هرمی کسب کرده است."


اما علی غم اینکه مسئولین بارها نسبت به فعالیت این شرکت هشدار داده بودند ، بنت مدعی شد مسئولین بدون هیچ گونه توضیحی به دفتر اوریفلیم حمله کرده و علاوه بر آن دو نفر از کارمندان شرکت را دستگیر کرده اند.

 

او می افزاید: " مسائلی که ایرانی ها مطرح می کنند حقیقت ندارد. ما فعالیت خود را در ایران همانند سایر کشورها انجام داده ایم ، و بر اساس قانون بین المللی کالا عمل شده است."


هفته گذشته وزارت بازرگانی و فرهنگ وارشاد اسلامی هر دو فعالیت این شرکت را غیر قانونی اعلام کردند و سایت مربوط بدان را مسدود نمودند.


همچنین روزنامه کیهان طی گزارشهای مستند و سلسله وار ، فعالیت این شرکت را موجب وارد امدن ضربه ی اقتصادی و فرهنگی به کشور اعلام کرده بود .

خبرگزاری آسوشیتدپرس که به دلایلی عجیب سعی در سیاسی کردن این موضوع داشت ، سعی کرد تعطیلی این شرکت را به مسائل پس از انتخابات در ایران گره زده و دلیل اصلی تعطیلی را ادعای هدایت اغتشاشات از سوی مسئولان ایرانی ذکر کند



گفتنی است در حدود 40.000 خانم در ایران به عنوان فروشنده  محصولات شرکت اوریفلیم فعالیت می کردند که گزارش ها حاکی از آن است که تنها در نیمه دوم نیمسال اول ، 5.5 میلیون یورو درآمد این شرکت تنها در ایران بوده است.


پلمب دفتر این شرکت موجب کاهش 4.21 درصدی سهام اوریفلیم به میزان 51.4 دلار در بازار سهام سوئد شده است.

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

تصویر جالب/ نحوه ایستادن یک هم وطن در بانک!

گزارش تصویری / مسافران سرگردان اروپایی(3)

تهران, شهر بانک ها!

پدر فقیر برنده قرعه کشی بزرگ شد

عکس / تاثیر آتشفشان ایسلند بر گردشگری در نیویورک!

آمار تکان دهنده از فساد اخلاقی در نهادها مالی امریکا

اولین کارمندان بانک ایرانی چه شکلی بودن؟

نمایشگاه "رویاها به واقعیت تبدیل می شوند" در چین

جشن آب در اوکراین + عکسهای جالب

تصویر/مخابرات:قبض خود را در بانک تجارت پرداخت نکنید!

ریش داشته باشی، در صف بانک نمی‌ایستی!

تصویر/بانکداری الکترونیک به نوین ترین شیوه!

گزارش تصویری/گزارشی دیدنی از بانک های مرکزی جهان

روش تبلیغاتی نایک در هنگام بحران

بدترین فجایع فناوری در طول تاریخ!

کشوری که هیچ بانکی ندارد ...

15 اثر بی نظیر معماری جهان(2)

اولین دانشگاه همبرگر مک دونالد در چین!

► رتبه بندی بانک های خصوصی ازنظر سود آوری
6 نکته ی مهم برای داشتن یک مصاحبه شغلی موفق ◄

مطالب مرتبط
بنر