میلیاردرها چطور پولشان راخرج میکنند + تصاویر

دوشنبه ، 8 شهریور 1389 ، 13:16

 

شبکه خبری CNN با همکاری چند رسانه بین‌المللی دیگر، اقدام به انتشار فهرستی از گران‌ترین کالاهای مصرفی جهان تحت عنوان «اسباب‌بازی‌های ثروتمندان» کرده است. «اسباب‌بازی»هایی که «بازی» با آنها رویای بسیاری از مردم است و آن هم رویایی شیرین که هر لحظه برای بزرگ‌ترین ثروتمندان جهان تعبیر می‌شود. بر اساس این فهرست منتشر شده، هزینه‌های مصرفی ثروتمندان جهان از حدود 37 هزار دلار برای یک تور مسافرتی آغاز می‌شود و بالا می‌رود.

کشتی «مگا»





اولین کالای مصرفی که در این فهرست توصیف شده، کشتی اشرافی «مگا» است که هزینه خرید این کشتی 127 فوتی، 6 میلیون و 750 هزار دلار است.
جدا از هزینه خرید، هزینه سالانه نگهداری و کارکرد این کشتی که یک میلیون و 25 هزار دلار برآورد شده نیز قابل‌تامل است. هزینه‌ای که بسته به مکان و میزان بهره‌برداری از کشتی متفاوت است، اما به طور متوسط می‌توان آن را به هزینه‌های سالانه 145 هزار دلاری دستمزد ناخدا، 180 هزار دلاری سوخت، 300 هزار دلاری بیمه، 55 هزار دلاری خوراک و ...، تقسیم کرد.

هواپیمای خصوصی


 


هزینه خرید این هواپیمای خصوصی به عنوان دومین کالای معرفی شده پرمصرف در فهرست گران‌ترین کالاهای مصرفی جهان که به «جت 550»، شهرت و بیشتر مصارف تجاری دارد، 5.05 میلیون دلار و هزینه‌های نگهداری از آن، 2.5 میلیون دلار برآورد شده است.
هزینه‌هایی که حدود یک میلیون دلار آن صرفا برای سوخت جت و مابقی برای مواردی چون بیمه، خدمه و ...، تخصیص داده می‌شود.

هلیکوپتر شخصی

 

 

هلیکوپتر شخصی با هزینه خرید 5.6 میلیون دلار و هزینه سالانه یک میلیون دلار برای نگهداری و استفاده، سومین کالای گران منتشر شده در فهرست گران‌ترین کالاهای مصرفی جهان است.
هزینه یک میلیون دلاری سالانه نگهداری این هلیکوپتر شخصی، مواردی چون 200 هزار دلار برای سوخت، 338 هزار دلار برای نگهداری، 216 هزار دلار برای خدمه، 150 هزار دلار برای بیمه و برخی هزینه‌های دیگر را پوشش می‌دهد.

«رولز رویس» صدفی با راننده

 

 

 

380 هزار دلار هزینه برای خرید و 70 هزار دلار هزینه برای استفاده جزو هزینه‌هایی هستند که یک نفر برای مالکیت یک «رولز رویس» صدفی رنگ با راننده در اختیار باید بپردازد.
اتومبيلي که صرفا پارک کردن آن در یک گاراژ مخصوص شخصی، 8 هزار دلار هزینه دارد و برای بیمه سالانه آن، باید 8400 دلار بپردازید.
در این بین، هزینه‌های تعمیرات و نگهداری را هم که فراموش کنید، در سال باید 55 تا 60 هزار دلار برای راننده این رولزرويس کنار بگذارید.

جزیره خصوصی

 

 

 

«هزینه خرید، 55 میلیون دلار، هزینه بهره‌برداری، بیش از 200 هزار دلار»
اینها هزینه‌هایی است که ثروتمندان برای داشتن یک جزیره خصوصی می‌پردازند و گزارش فهرست گران‌ترین کالاهای مصرفی جهان به آن اشاره داشته است.
جزیره‌ای که با یک خانه مجلل، بهترین تفریحگاه را برای ثروتمندان فراهم می‌کند و البته داشتن آن، مستلزم پرداخت هزینه‌های سنگین برای مهندسانی است که سیستم‌های آب و برق و گاز این جزیره را سالم نگه می‌دارند و مستخدمانی که همه امکانات تفریحی را برای دارندگان این جزیره فراهم می‌کنند.

آشپزخانه شخصی

 

 

 

آشپزخانه شخصی، ششمین کالایی است که در فهرست گران‌ترین کالاهای مصرفی جهان به آن اشاره شده است.
این آشپزخانه که صرفا خرید آن 80 تا 150 هزار دلار هزینه دارد، با آشپزهایی اداره می‌شود که 65 تا 120 هزار دلار دستمزد در سال دریافت می‌کنند و در عوض هر غذایی را که مالک هوس کند، در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کنند.

گران‌ترین تور مسافرتی

تور مسافرتی حداقل 36 هزار دلاری گردش 12 روزه در اروپا، گران‌ترین تور مسافرتی است که در فهرست گران‌ترین کالاهای مصرفی جهان به آن اشاره شده است.
یک شب اقامت در هتل هفت ستاره در این تور مسافرتی که در شهرهای پاریس، لندن و روم گردش می‌کند، 5 هزار و 863 دلار هزینه در بر دارد.

گران‌ترین باشگاه ورزشی


 

این باشگاه ورزشی فوق مجهز با حق عضویت ابتدایی 500 هزار دلار و حق عضویت سالانه 25 هزار دلار، گران‌ترین باشگاه ورزشی جهان محسوب می‌شود که صرفا 200 عضو را به عضویت خود می‌پذیرد.
200 عضوی که جزو ثروتمند‌ترین افراد دنیا هستند؛ حتی نرمش‌هایی که در زمین‌های ورزشی این باشگاه انجام می‌دهند، تحت پوشش بیمه است تا در صورت بروز هر گونه آسیب بدنی حین ورزش، بیمه هزینه آن را پرداخت کند.

طراح لباس شخصی

 

 

استخدام طراح لباس شخصی نیز جزو دیگر شاخصه‌های افراد بسیار ثروتمند جهان است که در فهرست گران‌ترین کالاهای مصرفی جهان به آن اشاره شده است.
استخدام طراح لباس شخصی حداقل 100 هزار دلار در سال برای ثروتمندان هزینه دربردارد.
هزینه‌ای که 50 هزار دلار آن به طراحی لباس متناسب با فصل سال، 7 هزار دلار آن به طراحی لباس بنابر مد روز و 7 هزار دلار آن به طراحی لباس با رنگ دلخواه تخصیص داده می‌شود.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

چند توصیه به آقایی که پول خوب میگیره چون حقشه !

زمين‌خوارانی که زنداني آزاد مي‌كردند!

ستاره‌های سینمایی در عالم سیاست (+عکس)

رتبه بندی بانک های خصوصی ازنظر سود آوری

اثبات بی طرفی/سوئیس حساب ایرانی ها را مسدود کرد

100 هزار شِكِل هزينه سالانه بَزَك نتانياهو!

گزارش تصویری/ هنوز هم دود از کنده بلند می شه!

اسامی موسسات اعتباری بدون مجوز

چرا چپ دست‌ها پولدار ترند؟!

100 هزار شِكِل هزينه سالانه بَزَك نتانياهو!

زمان حذف یارانه نان

دسته گلی که refahi.ir به آب داد!

حکایت میلیاردرهای بی خاصیت با خروجی تفریح!!

ببر کوچولوی بیچاره درچمدان راهی ایران بود+تصویر

ماراتن بین‌بانکی در یارانه‌ها

وقتی همه خوابیم / راهزنان اینترنتی در پوشش بانک سامان!+تصویر

در کافی نت ها مراقب این قطعه باشید + عکس

10 دزدی از مشهورترین دزدی های جهان

► زورگیری به نوین ترین شیوه
احضار برخي مديران سابق بانك‌ها ◄

مطالب مرتبط
بنر