آقایان ژنرال و عابر بانک ! ابراهیم زاده دارد به نیمه نهایی می رسد

پنجشنبه ، 25 شهریور 1389 ، 07:59

در چارچوب مرحله رفت دور يک چهارم نهايي جام قهرمانان باشگاه هاي آسيا، ذوب آهن ايران موفق شد در يک بازي بسيار خوب ، با نتيجه دو بر يک، پوهانگ نماينده صاحب نام کره جنوبي را شکست دهد.

 

 

گلهاي ذوب آهن را کاسترو و رجب زاده(از روي نقطه پنالتي) به ثمر رساندند. ذوب آهن با اين نتيجه با يک تساوي در بازي برگشت، به مرحله نيمه نهايي صعود خواهد کرد.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، "شهروند-تحلیلگر" نوشت : بازي بسيار زيبا وپيروزي قدرتمندانه تيم کم ستاره و بي ادعاي ذوب آهن مقابل قهرمان دوره قبل و مربيگري درخشان منصور ابراهيم زاده درس ارزشمندي به مربيان مدعي داخلي مي دهد که چگونه مربيگري کنند تا بدون احتياج به حمايت داور و فدراسيون و خريدن بازيکنان تيم هاي حريف و استخدام مزدور و قلدر براي ارعاب و تهديد خبرنگاران حقيقت گو و ... بتوانند نتايجي خوب و درخشان کسب کنند.

 

با« ژنرال» بازي در لابي بوقچي ها و ليدر ها ! و خريد هاي چند صد ميليوني و صرف بودجه هاي هنگفت بي انتها از بيت المال براي تصاحب تمام ستاره هاي فوتبال ايران ؛ شايد بتوان در بازي هاي داخلي نتيجه گرفت و لقب موفق ترين! را براي خود معامله کرد ؛ اما بدون شک در بازي هاي بين المللي که از مسائل پشت پرده خبري نيست و مديرعامل هم نفوذ مافيايي اش را از دست مي دهد، نمي توان به موفقيت رسيد.

 

البته موفقيت که سهل است ، بهتر است بگوييم نمي شود آبرو ريزي نکردو از آخر، اول نشد !!! پس بهتر است دوستان مدعي به جاي پشت پرده ها و تحریم خبرنگارهای آزاده وعادل ، دنبال يادگيري فنون فوتبال – البته از نوع پاک و سالم- بروند ! تا هم بیشتر از این باعث سرافکندگي فوتبال ايران در مجامع بين المللي نشوند و هم موفقيت هايي اينچنين توسط مرداني بي ادعا چون ابراهيم زاده ؛به سادگي تمام قهرماني هاي پوشالي آنان را زير سوال نبرد.

 

آفرين به منصور ابراهيم زاده که موفقيتش نشان مي دهد «فوتبال پاک» هنوز هم زنده است و نفس مي کشد و هنوز هم "ژنرال" ها و "عابربانک" ها موفق به قتل عام اين جنگل نيمه جان نشده اند. خدا را شکر . به ابراهيم زاده و به فوتبال ايران تبريک مي گوييم و در انتظار موفقيت هاي بيشتر مربيان جوان و با دانش ايراني مي مانيم. هرچند حتي شکست در بازي برگشت نيز، چيزي از ارزش هاي ابراهيم زاده و تيم شريفش کم نخواهد کرد.

 

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

چند توصیه به آقایی که پول خوب میگیره چون حقشه !

زمين‌خوارانی که زنداني آزاد مي‌كردند!

ستاره‌های سینمایی در عالم سیاست (+عکس)

رتبه بندی بانک های خصوصی ازنظر سود آوری

اثبات بی طرفی/سوئیس حساب ایرانی ها را مسدود کرد

100 هزار شِكِل هزينه سالانه بَزَك نتانياهو!

گزارش تصویری/ هنوز هم دود از کنده بلند می شه!

اسامی موسسات اعتباری بدون مجوز

چرا چپ دست‌ها پولدار ترند؟!

زمان حذف یارانه نان

ماراتن بین‌بانکی در یارانه‌ها

وقتی همه خوابیم / راهزنان اینترنتی در پوشش بانک سامان!+تصویر

در کافی نت ها مراقب این قطعه باشید + عکس

10 دزدی از مشهورترین دزدی های جهان

► گزارش تصویری/ «ترین»های جهان
آزمون استخدامی سازمان ملل در تهران ◄

مطالب مرتبط
بنر