گزارش تصویری/ «ترین»های جهان

شنبه ، 27 شهریور 1389 ، 09:54

 

نسخه 2011 کتاب رکوردهای جهانی موسوم به گینس در برگیرنده رکوردهای جدیدی است که در تمامی آنها جذابیت و تازگی لحاظ شده است.

به گزارش بانکی دات آی آر  به نقل از تابناک ، در نسخه 2011 کتاب گینس که اخیرا منتشر شده عناوینی همچون درازترین، کوچک ترین، پرقدرت ترین، بزرگترین گنجانده شده است که نقطه مشترک تمام آنها موضوع جذابیت این رکوردها است.

در بین رکورداران جدید جهان گاوی به نام «سوالو» دیده می‌شود که کوچکترین گاو جهان است و ارتفاع آن از زمین از 80 سانتی متر (معادل قد یک سگ شکاری) بیشتر نمی‌شود.

کوچکترین گاو جهان

 


در ادامه به سگی به نام «بوگی» اشاره می‌شود که بلندترین زبان را میان سگ‌های جهان دارد. طول زبان این سگ بیش از 12 سانتی متر اندازه گیری شده است. همچنین به سگی دیگر به نام «آناستازیا» اشاره شده که توانسته 100 بادکنک را طی 45 ثانیه بترکاند و رکوردی در این زمینه برای خود به ثبت برساند.


زبان درازترین سگ دنیا

 

 

در بخش بلندترین‌های کتاب گینس 2011  نام یک مار افعی به نام «فلاوی» وجود دارد که بیش از 7 متر معادل دو دستگاه خوردروی لیموزین طول دارد. فلاوی هم اکنون در باغ وحش کلمبس در ایالت اوهایو آمریکا نگهداری می‌شود.

 

در این کتاب همچنین به «سایمون ایلمور» آلمانی اشاره شده که توانسته است در ماه آگوست گذشته 400 عدد نی را درون دهان خود جای دهد به رکورداران جهان بپیوندد.

 

«کوین فاست» کانادایی هم با کشیدن یک فروند هواپیمای 189 تنی به مسافت 8 متر نام خود را در کتاب گینس سال 2011 به ثبت رسانده است.

در نسخه 2011 کتاب گینس و در یک رده بندی جدید و بی سابقه نام اسبی به نام «دوک» دیده می‌شود. بر این اساس مالک ایتالیایی این اسب توانسته 29 متر با وجود اینکه دوک بر دو پای عقب خود راه می‌رفته طی مسیر کند.

در این کتاب به یک سگ دیگر به نام «تاپی» هم اشاره شده که توانسته است طی دو سال در راستای بازیافت زباله‌ها 26 هزار بطری پلاستیکی خالی جمع آوری کند.

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

چند توصیه به آقایی که پول خوب میگیره چون حقشه !

زمين‌خوارانی که زنداني آزاد مي‌كردند!

ستاره‌های سینمایی در عالم سیاست (+عکس)

رتبه بندی بانک های خصوصی ازنظر سود آوری

اثبات بی طرفی/سوئیس حساب ایرانی ها را مسدود کرد

100 هزار شِكِل هزينه سالانه بَزَك نتانياهو!

گزارش تصویری/ هنوز هم دود از کنده بلند می شه!

اسامی موسسات اعتباری بدون مجوز

چرا چپ دست‌ها پولدار ترند؟!

زمان حذف یارانه نان

ماراتن بین‌بانکی در یارانه‌ها

وقتی همه خوابیم / راهزنان اینترنتی در پوشش بانک سامان!+تصویر

در کافی نت ها مراقب این قطعه باشید + عکس

10 دزدی از مشهورترین دزدی های جهان

► استخدام در بانک دی
آقایان ژنرال و عابر بانک ! ابراهیم زاده دارد به نیمه نهایی می رسد ◄

مطالب مرتبط
بنر