فناوری / اینترنت اکسپلورر جدید رونمایی شد + گزارش تصویری

شنبه ، 27 شهریور 1389 ، 13:54


این روزها مایکروسافت در حال تلاش شبانه روزی برای راه اندازی open beta برای Internet Explorer یعنی Internet Explorer9 (IE9) است، کاوشگر شبکه ای که شرکت مایکروسافت امید دارد موجب زیباتر شدن وب و رضایت مشتریان خواهد شد.

 


IE9 beta دیروز در مرکز Design Concourse در سان فرانسیسکو، طی مراسمی با حضور صدها تولید کننده، روزنامه نگار و کارمند مایکروسافت و یک گروه موسیقی، راه اندازی شد.

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، دین هاکاموویچ ، نائب رئیس شرکت Internet Explorer ، گفت: " این کاوشگر در واقع یک صحنه نمایش بسیار زیبا است و من امیدوارم رضایت کاربران را در حد عالی فراهم نماید."


مایکروسافت معتقد است ، IE9 در واقع اختراع مجدد IE است چرا که نه تنها شامل HTML5 بزرگتر و مطابق با استاندارد وب است بلکه این قابلیت را دارد که هر وب سایتی را تبدیل به یک برنامه کاربردی در نوار وظیفه ویندوز کند. این وب سایتها که به نوار وظیفه متصل می شوند، این امکان را برای کاربر فراهم می کنند تا با یک کلیک به وبسایتهای موردعلاقه خود دسترسی پیدا کند.

 

 

 

توجه IE9 بیشتر بر "کاربران عادی" است که ممکن است برای عده ای از ما که معمولا بیش از 10 یا 20 تب را باهم باز می کنیم  خسته کننده باشد. تب ها در سمت راست نوار آدرس نمایش داده می شوند که مقدار فضای تب ها را کاهش می دهد. برای رفع این مشکل آنها براساس وب سایت های مختلف در نوار وظیفه گروه بندی می شوند.

 

 


شاید بزرگترین عامل جذاب بودن IE9 به خاطر شتاب بخشی به سخت افزار است. IE9  با تحت کنترل درآوردن سخت افزار کامپیوتر ، سرعت گرافیک و سرعت بارگذاری ویدئوها و صفحات را افزایش می دهد. طراحان IE9 معتقدند این کاوشگر جدید قادر است صفحات سنگین گرافیکی را خیلی بهتر از Chrome و Firefox لود کند.

 

 


گفتنی است IE9 beta هم اکنون در سایت Beautify the Web مایکروسافت برای دانلود آماده است. کاربران برای مدتی به IE9 دسترسی خواهند داشت و می توانند نظرات و نقدهای خود را به گوش مسئولان و طراحان این کاوشگر جدید برسانند.



با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

1000 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

شبا چیست؟

طنز/5 تفاوت استفاده دختر ها و پسر ها از خودپرداز

گزارش تصویری/اسکناسها پس از پیروزی انقلاب

روانشناسی/شخصيت‌هاي بيكار،گيج‌ترين آدم‌هاي روزگار

طنز/اندر باب مسافرتهای درون شهری

گزارش تصویری/ مقایسه غذاهای یک دلاری در کشورهای جهان

10 شغل خطرناک دنیا + عکس

فناوری / 12 نکته جالب و خواندنی درباره بولوتوث

5 اشتباه بزرگ خانم ها در امور مالی

هزار تومان بده یکی آزاد کن ! + عکس

قطع سخنان مشایی به خاطر 8 میلیون یورو + عکس

طنز/ به چند نفر بیکار باحال نیازمندیم !

گزارش تصویری/ حواشی پنجاهمین مجمع عمومی بانک مرکزی

 

► ادعای استاندار تهران:آغاز فعالیت اتاق توطئه علیه هدفمندی یارانه
رقیبی جدید برای از پا در آوردن شبکه های اجتماعی ◄

مطالب مرتبط
بنر