گردشگری/ هتلی به سبک آدم فضایی ها!+تصویر

يكشنبه ، 4 مهر 1389 ، 10:41

 

هتلی در سوئد گشایش یافته است که اتاقهای آن در فاصله 4 تا 6 متری از زمین در هوا معلقند و شبیه به مکعب، آشیانه پرندگان و بشقاب پرنده های موجودات فضایی هستند.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از مهر این هتل که رویای بسیاری از کودکان نسلهای مختلف در تمام دنیا است در میان شاخ و برگ درختان معلق است.

طراحان و معماران در لاپلند سوئد این هتل نوآورانه و سازگار پذیر زیستی کاملا معلق در هوا را در میان درختان جنگلهای شمالی طراحی و ساخته اند.

هر یک از اتاقهای این هتل به شکل خاصی است و با اتاقهای دیگر از نظر ظاهری تفاوت دارد. این پروژه سورئال سازگار پذیر زیستی شامل اتاقهایی به شکل مکعب آینه ای، بشقاب پرنده (یوفو) و آشیانه پرندگان است.

ایده ساخت این هتل را زوج بازنشسته "لیندوال" ارائه کردند و با کمک دوستان طراح و معمار خود و با هدف نشان دادن اینکه محیط طبیعی این جنگل ارزشی فراتر از صنایع چوب بری دارد شروع به ساخت این "هتل درختی" کردند.

این زوج در این خصوص توضیح دادند: "ما با کمک گروهی از بهترین طراحان و معماران این ایده را به واقعیت تبدیل کردیم و اکنون در اینجا محیطی داریم که هارمونی مناسبی از طبیعت و ارزشهای ما است. این بسیار مهم است که بتوانیم این جنگل را دوباره مورد ارزیابی قرار دهیم و به آن تنها به چشم یک منبع مناسب برای قطع درختان و استفاده از چوب آنها نگاه نکنیم. این جنگل شمالی یکی از ریه های زمین است. باید از آن مراقبت کنیم."

این هتل 17 جولای گذشته افتتاح شد و قرار است در تمام طول سال باز بماند. به این ترتیب بازدیدکنندگان می توانند از تفاوتهای فصلی، از خنکی و نور تابستان تا سرما و تاریکی زمستان این منطقه قطبی که در آن دما می تواند به 30 درجه زیر صفر نیز برسد لذت ببرند.

براساس گزارش لارپوبلیکا، این هتل درختی مجهز به یک سیستم گرمایشی الکتریکی در کف اتاقها است که انرژی خود را از یک سیستم دوستدار محیط زیست تامین می کند.

سوئیتهای این هتل در فاصله 4 تا 6 متری از سطح زمین قرار دارند و بزرگی آنها به 13 تا 30 متر مربع می رسد. تمام این سوئیتها از یک اتاق خواب، یک هال و سرویسهای بهداشتی زیستی برخوردارند. قیمت هر شب اقامت در این سوئیها 360 یورو است.




خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

فشار کنکور ، کافی نت ها را تعطیل کرد!

گردشگری/تصاویر بسیار دیدنی از باغ پرندگان اصفهان

گزارشی جالب از یک شهر عربی در قلب امریکا + عکس

کاریکاتورهای جالب در مورد شرکت برتیش پترولیم - 1

فناوری / خودروهای الکترونیکی ولوو + عکس

آقای فوتبالیست ! لطفا فیس بوک خود را بروز نکنید!

فناوری . نرم افزار ضد تقلب ویژه دانشجویان

گزارشی از مرکز بازپروری معتادان اینترنتی در چین

بوسه هایی برای تحریم / گزارش تصویری

تاریخچه ی شرکت انیمیشن پیکسار + گزارش تصویری

گزارش تصویری / کور شدن برای آزادی

هزينه آموزش يك ايراني از ابتدايي تا دكترا

 

► گردشگری/آشنایی با غار بره زرد ایلام
گردشگری/ جایی شبیه رویا+تصویر ◄

مطالب مرتبط
بنر