گزارش تصویری / خودپردازی که طلا می دهد

يكشنبه ، 4 مهر 1389 ، 10:59

هتلی در اسپانیا دستگاه خودپردازی دارد که در ازای دریافت پول نقد، طلا به مشتریان تحویل می دهد.

 

 

 

به گزارش بانکی دات آی آر ، در هتلی در شهر مادرید اسپانیا، دستگاه خودپردازی نصب شده است که با دریافت پول نقد، قطعه های طلا به مشتریان تحویل می دهد.

 

 

بدین ترتیب مراجعه کنندگان می توانند با پرداخت مبلغی معادل 40 یورو یا 53 دلار، قالب کوچک طلا دریافت کنند. قالب های طلا این دستگاه خودپرداز نیز در قطعه های یک، پنج و ده گرمی موجود است.

 

 

توماس گیسلر، مخترع این دستگاه عابر بانک می گوید با توجه به تغییر همیشگی قیمت طلا، بهای این فلز گرانبها هر ده دقیقه در دستگاه به روز رسانی می شود. گیسلر گفت: بزرگترین منفعت خودپرداز وی موسوم به "گلد تو گو" برای مشتریان آن است که همیشه با بهایی منطقی به طلا دسترسی دارند، در حالی که چنین امری از طریق بانک ها یا دیگر معامله های تجاری میسر نیست بنابراین اگر شما بخواهید با قیمت مناسب طلا بخرید می توانید به سراغ این دستگاه بیایید.

 

 

مارک لانوی، مدیر کل هتل وستین پَلِس Westin Palaceدر شهر مادرید نیز گفت: این دستگاه عابر بانک به مشتریان، حق انتخاب گسترده تری داده است.

 



وی افزود: به گمانم این دستگاه به مردم اجازه می دهد تا عادت های خود را درباره نحوه هدیه دادن تغییر بدهند به عنوان مثال شما می توانید با پرداخت 40 یورو یک سکه طلا دریافت کنید و به جای دسته گل، آن را به عزیزان خود هدیه دهید.

 

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

1000 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند


خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

 

► آیا کمیته امداد منحل می شود؟
آگهی استخدام در شرکت پتروشیمی گلستان ◄

مطالب مرتبط
بنر