سوء استفاده از 1000 دختر جوان به وسیله ی فیس بوک + عکس

يكشنبه ، 4 مهر 1389 ، 17:28

یک پستچی انگلیسی که با فریب 1000 کودک در فیس بوک و ببو ، از آنها سوء استفاده جنسی کرده بود ، به 8 سال زندان محکوم شد.

 


به گزارش بانکی دات آی آر، "میشاییل ویلیام" تحت عناوین شغلی مختلف ماننده راننده تاکسی، دونده مدرسه ، بازیکن فوتبال و غیره ، 8 اکانت جعلی در این سایت ها برای خود ایجاد کرده بوده و بدین وسیله جوانان را هدف فکر شوم خود قرار می داد.


مجرم 29 ساله ، با تغییر ظاهر خود سعی داشته  هویت خود را پنهان کند. وی به ظاهر در میان همسایگان انسان شاد و نیکوکار شناخته شده بود. اما در پس این چهره مثبتی که برای خود ساخته بوده است ، کودکان و نوجوانان را به روش های متعدد به اعمال خلاف اخلاق در شبکه های اجتماعی دعوت می کرده است.

 

 


استفاده از وب کم ، قرار در پارک و دعوت به منزل خود همه راه هایی است که وی برای رسیدن به اهداف شوم خود از آنها استفاده کرده است. پلیس همچنین هزاران عکس مستهجن از قربانیان را بر روی کامپیوتر شخصی وی پیدا کرده است.


یکی از قربانیان وی که  دختری 15 ساله است ، پس از آن که به برخی از نوشته های و عکس های غیراخلاقی وی در کامپیوتر این مرد شیطانی پی می برد با پلیس تماس می گیرد.


هر چند پلیس 500 قربانی این اتفاق وحشتناک را مستقیما شناسایی کرده است، اما طبق شواهد و مدارک بیش از 1000 کودک قربانی این انسان بیمار بوده اند.
او در دادگاه علاوه بر کودک آزاری ، برای نگهداری و سعی در سوء استفاده از عکس هایی که در اختیار داشته نیز محکوم شده است.

جالب اینجاست که این فرد که نزدیک به 1000 دختر جوان و نوجوان را دچار مشکلات روحی کرده ، تنها به 8 سال زندان محکوم شده است!

 

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

1000 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند


خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

► گزارش تصویری/ همه آقا زاده های دنیا
استخدام بانک ملی(شركت داده ورزي سداد) ◄

مطالب مرتبط
بنر