طنز/فقط مدیران بانک ها بخوانند

دوشنبه ، 17 آبان 1389 ، 10:19

 

همانطور که برای هرکاری قاعده وقانونی وجود دارد و هر شغلی قواعد خاص خود را طلب می کند بانکداری یا به عبارتی اداره بانک هم از این امر مستثنی نبوده و نیست .

به گزارش بانکی دات آی آر برای اینکه بهتر بتوانید قواعد مدیریت بانکها رابشناسید به برخی از این قواعد اشاره می کنیم شاید در بهبود نظام بانکداری و موفقیت شما موثر باشد.

1. مدیران بهتر است همیشه پشت دیوارهای سنگی دفترشان پنهان شوند و تا حد امکان در میهمانی های خانوادگی حضور پیدا نکنند چرا که همیشه هستند کسانی که وام نیاز دارند و اگر بگویید باید طبق ضوابط عمل کرد احتمالا نابود خواهید شد مخصوصا اگر حرف برادر خانمتان را زمین بیاندازید!!(این ما جرای واقعی را از هیچ یک از مدیران عامل بانک ها نشنیدم خواستید باور کنید)

2.یک چمدان سفری بسیار مناسب وشیک برای سفر آماده داشته باشید چراکه احتمالا هفته ای یک شعبه می زنید و باید در مراسم افتتاح آن حاضر باشید.(حضور در مراسم افتتاح شعبه در علی آباد سفلی بدون سخنرانی مدیر عامل هیچ صفایی ندارد)

3. با هر کس به ملاقاتتان آمد مهربان برخورد کنید چون برای دیدن 10 دقیقه ای شما از دیوار های سنگی,روابط عمومی ,دیوار آتش ,منشی خوش اخلاق, آبدارچی وظیفه شناس و......................... به موفقیت عبور کرده حتما انسان باهوشی است و مستحق مهربانی است حتی اگر خواسته اش عملی نشود.

4. کت و شلوار شیک از ضرورت های مدیریت است چراکه اگر کت شلوارتان آخرین مدل نباشد خبرنگاران هفته آینده در اخبار از ورشکستگی بانکتان خبر می دهند!!(تبصره_اصلا جدی نگیرید باور کنید خبرهای اخیر در خصوص ورشکستگی بانک ملی هیچ ربطی به کت وشلوار رئیس نداشت)

5. یه کم از اصول بانکداری سر درآوردن کمک می کند البته داشتن مدرک دکتری در هرزمینه ای موثرتر است (تبصره_ مدرکی که در کمد گذاشته شود هیچ سودی ندارد بنابر این به رئیس روابط عمومی توصیه موکد کنید در تمام اخبار نام شما را با نام دکتر مزین کند تا همه اغیار ,اعضای هیات مدیره و صد البته خبرنگاران متوجه شوند که کلی در کارتان سواد دارید)

6. هرگز تکرار می کنم هرگز به صندلی خود دل نبندید و گرنه پشیمان خواهید شد.

7.سعی کنید با بانک مرکزی روابط  مستحکمی برقرار کنید تا همیشه برای شما در لیست مدیران عامل مورد تایید بانک مرکزی برای شما جایگاهی وجود داشته باشد در غیر اینصورت جز مدیران فاقد صلاحیت مشغول به کار! خواهید بود.

توجه توجه:

عواقب عدم رعایت اصول و قواعد بالا تنها برعهده مدیریت عامل محترم بانک اعم از خصوصی و دولتی بوده و نویسنده هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص را نخواهد پذیرفت.

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

1000 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند


خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

نحوه محاسبه سرعت واقعی اینترنت

گردشگری/ مراغه, شهری تاریخی دردامان سهند

۱۰ هزار تومانی؛اسکناس شایعه ساز!

من آن زمان 11 سال داشتم آقای جعفریان !

جام زهری که بانک ملت به کام مشتریانش می ریزد

ما واین سراب بانکداری الکترونیک

مدير بانک مرکزي ونزوئلا يک ايراني الاصل است!

راهکارهایی برای برخورد با شوهر بیکار

راهکارهای جالب برای اینکه توریست شهر خود باشید

گردشگری/ آبشار زيباي «لاتون» در گيلان+تصویر

فعلا شکلات بخورید تا مشکلات اقتصادی برطرف شود

شگردهای کلاهبرداری اینترنتی

چرا همیشه صورت مساله را پاک می کنیم؟

مطمئن ترین بانکهای دنیا

گردشگری/آشنایی با غار بره زرد ایلام

نتیجه ی یک تحقیق جالب در خصوص اخلاق کاربران فیس بوک

گزارش تصویری / نیشابور ؛ شهری از دل تاریخ

آب و برق مجانی ؛ وعده ای در آستانه ی تحقق ؟

فیلم فیس بوک در صدر فروش قرار گرفت

فناوری / لپ تاپی جدید شبیه پوشه + عکس

كسري 17 ميليارد دلاري تراز بازرگاني ايران

► شغل قبلی فوتبالیست‌های معروف !
دو بانك خصوصي ديگر در راه است ◄

مطالب مرتبط
بنر