گزارشی از حاشیه های نمایشگاه الکامپ 89+تصاویر(1)

شنبه ، 22 آبان 1389 ، 09:06

 

نمايشگاه الكامپ در حالي پنجشنبه  با تمام نقاط قوت و ضعف، به كارش پايان داد كه افزايش استقبال بازديدكنندگان نشاط خوبی را در نمایشگاه حاکم کرده بود.


به گزارش بانکی دات آی آر استقبال بازديدكنندگان حاكي از آن بود كه نمايشگاه در روز آخر برگزاري، حضوري همچون دوره‌هاي قبل را شاهد بوده و توانسته ركوردش را نسبت به روزهاي قبل بالا ببرد.


اما سيستم‌ تهويه بسياري از سالن‌ها از جمله سالن مربوط به امنيت شبكه و شبكه طي روزهاي نمايشگاه موجب شده بود كه گرماي بيش از اندازه بر سالن حكم فرما شود تا جايي كه مشخص بود اكثر غرفه‌داران با نارضايتي كار مي‌كنند.


حوالي ظهر شلوغ‌ترين غرفه‌ها مربوط به فروشندگان مواد غذايي و به اصلاح فست فود‌ها بود و ساعات ناهار خيل عظيمي از بازديدكنندگان در فضاي باز نمايشگاه كه مشغول ناهار خوردن بودند فضاي جالبي ايجاد كرده بود.


امسال شركت‌هاي اينترنتي از فرصت ايجاد شده كمال استفاده را بردند و به تبليغات خود كه همواره داراي جذابيت خاصي بوده است، دست مي‌زدند كه از جمله اينترنت رايگان، اشانتيون‌هاي جالب و تخفيف‌هاي چند درصدي براي بازديدكنندگان بود.

بازدید از سالن های مختلف نمایشگاه الکامپ به خصوص سالن 38 که نسبت به سایر سالن ها می توان آن را به عنوان مامن دیجیتالی ها نام برد نشان می دهد که برند های کوچک نیز در این بازار هستند که به تازگی وارد این عرصه شده اند اما تاکنون حضور شرکت های قدرتمند مانع از خودنمایی آنهاشده است.

اما یکی از غرفه های پر بازدید از حیث توجه جوانان و نوجوانان سالن بازی های رایانه ای بود که علارغم آنکه از کیفیت بالایی برخوردار نبودبسیاری از نوجوانان را به خود جلب می کرد و بعضا ضمن رقابت با هم در بازی هایی که در اختیارشان بود به این سالن شور وشوق زیادی می دادند.


ارائه كوچك‌ترين رايانه‌ي جهان نيز نظر بازديدكنندگان بسياري را در محوطه خارج از سالن‌ها به خود جلب كرده بود؛ سيستم اين رايانه‌ به گونه‌اي بود كه با وزن 650 گرم و در ابعاد كوچك، كارايي كيس رايانه‌ را داشت و هم‌چنين قابليت نصب، در پشت مانيتور و LCD را هم داشت كه از ظرافت خاصي برخوردار بود.

بعضی بانک ها هم در این نمایشگاه حضور چشمگیری داشتند و در بخش تجارت الکترونیک به معرفی خدمات بانکداری الکترونیک خود می پرداختند.

از نکات جالب توجه دیگر نمایشگاه امسال حضور بازیکنان تیم  استیل آذین در غرفه ایرانسل بود که پیراهن های امضا شده خود رادر صورت پنالتی زدن به بازدیدکنندگان می دادند! همچین شارژ رایگان ایرانسل به صورت قرعه کشی به مشترکین ایرانسل هدیه می شد.

طبق پیش بینی های انجام شده دو شرکت مطرح سونی و پاناسونیک غرفه ای نداشتن اما درغالب شرکت های کوچک و بی نام ونشان به ارائه محصولات خود پرداخته بودند.

نمایشگاه شانزدهم نقاط ضعفی هم داشت از جمله آن می توان اشغال بخش قابل توجهی از نمایشگاه یعنی دو سالن به ارائه وفروش سخت افزار های کاملا خارجی بود که بعضا شکل نامناسبی به سالن ها داده بود وبیشتر شکل فروشگاه را داشت تا بزرگترین نمایشگاه صنعت کامپیوتر و الکترونیک کشور.

 

 

با حضور درتالار گفتگوی بانکی در مباحث و مسائل اقتصادی کشور شرکت کنید

1000 عضو در حال تبادل نظر در این انجمن هستند


خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

نحوه محاسبه سرعت واقعی اینترنت

گردشگری/ مراغه, شهری تاریخی دردامان سهند

۱۰ هزار تومانی؛اسکناس شایعه ساز!

من آن زمان 11 سال داشتم آقای جعفریان !

جام زهری که بانک ملت به کام مشتریانش می ریزد

ما واین سراب بانکداری الکترونیک

مدير بانک مرکزي ونزوئلا يک ايراني الاصل است!

راهکارهایی برای برخورد با شوهر بیکار

راهکارهای جالب برای اینکه توریست شهر خود باشید

گردشگری/ آبشار زيباي «لاتون» در گيلان+تصویر

فعلا شکلات بخورید تا مشکلات اقتصادی برطرف شود

شگردهای کلاهبرداری اینترنتی

چرا همیشه صورت مساله را پاک می کنیم؟

مطمئن ترین بانکهای دنیا

گردشگری/آشنایی با غار بره زرد ایلام

نتیجه ی یک تحقیق جالب در خصوص اخلاق کاربران فیس بوک

گزارش تصویری / نیشابور ؛ شهری از دل تاریخ

آب و برق مجانی ؛ وعده ای در آستانه ی تحقق ؟

فیلم فیس بوک در صدر فروش قرار گرفت

 

 

► گزارشی عجیب از کارمندان انگلیسی !
کاریکاتور / جشن خانه دار شدن ایرانیان ◄

مطالب مرتبط
بنر