حماقت در اختراع + نادانی در انتشار = تمسخر رسانه های بیگانه / عکس

پنجشنبه ، 27 آبان 1389 ، 21:57

 

اقدام سخیف یک مخترع ! و به تبع آن انتشار عکسهای این اختراع در یک خبرگزاری اصولگرا ، سوژه ی به سخره گرفتن اعتقادات شیعیان در رسانه های بیگانه شد.

به گزارش بانکی دات آی آر ، خبرگزاری بولتن نیوز روز گذشته عکسهایی را از کروات اختراعی فردی به نام همت کمیلی منتشر ساخت و مدعی شد برخی از مراجع عظام نیز این طرح  را تایید کرده اند !

این اقدام عجیب باعث شد تا رسانه هایی همچون شبکه ی تلوزیونی صدای امریکا ، به این بهانه ، اعتقادات شیعیان و همچنین وزارتخانه های دولت را به سخره بگیرند.

اما جالب تر از آن این است که اقدام عجیب این فرد ، در اداره ی ثبت مالکیت های صنعتی ایران به عنوان اظهارنامه ثبت شده است.

گفتنی است این کروات اختراعی علاوه بر آنکه هیچ زیبایی ظاهری ندارد ، شائبه ی به تمسخر گرفتن اعتقادات شیعیان و ذوالفقار حضرت امیر مومنان علی - علیه السلام- را نیز دارد.

جالب اینجاست که برخی سایتهای مدعی اصولگرایی هم تنها به انتشار خبر بسنده کرده و در مقابل این اقدام  هیچ گونه موضعی اتخاذ نکرده اند !

البته این نخستین بار نیست که برخی افراد  ، دین و مخصوصا اعتقادات والای شیعه را دستاویز اقدامات خود قرار می دهند.

جا دارد مسئولان امر و مراجع عظام در مقابل چنین اقداماتی که مایه ی طعن و تمسخر ایرانیان از سوی دشمنان می شود - آن هم در شرایط حساس فعلی - موضع جدی بگیرند.

انیشتن دانشمند معروف جمله ی جالبی دارد که می گوید : "2 چیز انتها ندارد یکی وسعت کهکشانها و دومی حماقت انسانها ، البته در مورد اولی شک دارم !!"

 

 

► استخدام در بانک انصار
چهل مورد از کم هزینه ترین لذت‌های دنیا ◄

مطالب مرتبط
بنر