قراردادميلياردي مجري مشهور با یک بانک جديد التاسيس!

چهارشنبه ، 3 آذر 1389 ، 15:59

 

يكي از مجريان مشهور تلویزیون طي قراردادي ميلياردي تبليغات رسانه اي يكي از بانكهاي جديد التاسيس را بر عهده گرفت .


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از  آتي نيوز ،خبر پیوستن دو بانك خصوصي به جمع بانكهاي كشور  که در تاريخ 15 آبان سال جاري  براي اولين بار توسط اين سايت خبري رسانه اي شده بود با آغاز تبليغات رسمي بانك گردشگري از رسانه ملي تاييد شد .


بر اساس اين گزارش دست اندركاران اين بانك خصوصي كه ارتباط بسيار نزديكي با چهره جنجالي دولت دهم دارند، با انعقاد قراردادي بيش از دو ميليارد تومان با يك شركت تبليغاتي تحت مديريت مجري مشهور سيماي جمهوري اسلامي ايران كه به "لري كينگ ايراني" شهرت يافته و سفر هاي او به خارج از كشور نيز مدتي خبر ساز شده بود ، كار خود را رسما آغاز كرد .


اين گزارش مي افزايد : فعاليت اين بانك با پذيرش در فرابورس و بانك پارسيان در چند روز آينده شروع خواهد شد و رسانه هاي مكتوب و همچنين بيلبوردهاي شهري نيز از تبليغات اين بانك نيز بي نصيب نمانده و روز به روز در حال افزايش مي باشد ، و در اين بين تطميع خبرنگاران حوزه بانك رسانه هاي مختلف براي تبليغات براي اين بانك نيز آغاز شده كه بعضا با مخالفت هاي برخي از آنان و امتناع از هديه مسئولان اين بانك نيز روبه رو شده اند .

 

 


نكته اي را كه بايد در اين گزارش به آن اشاره كنيم اينكه ، تبليغات يك بانك خصوصي گزينه اي بسيار مطلوب و در عصر حاضر مقبول اقتصاد دانان جهان مي باشد، كه در اقتصاد ايران هنوز جاي كار بسيار دارد و بايد فرهنگ آن نهادينه گردد .


اما استفاده از رانت سيما براي شهرت و درآمد زايي و همچنين نبود ضابطه مند بودن اخذ مجوز از بانك مركزي ، كه افرادي با حمايت از يك چهره خاص در كمترين زمان ممكن مجوز تاسيس يك بانك را مي گيرند ، نكته اي است كه بايد مسئولان و نهاد هاي نظارتي كشور به آن توجه لازم را داشته باشند .


بانك گردشگري ، شركت سهامي عام در شرف تاسيس با سرمايه 2 هزار ميليارد ريالي است كه تعداد 800 ميليون سهام در دست انتشار خود را از طريق انتشار عمومي و شبكه كارگزاري فرابورس و شعبه هاي بانك پارسيان پذيره نويسي مي‌كند.


طبق شنيده ها بعد از آغاز فعاليت رسمي بانك گردشگري سومين بانك خصوصي با نام اميركبير با حمايت ويژه آقاي خاص در راه است .

خبرهای منتخب بانکی دات آی آر :

*=======================*

شیطنت کودکانه و برداشت از حساب بانکی برای فیس بوک

کدام یک از مشاهیر کارمند بانک بودند؟

اقتصاد غزه به روایت تصاویر / قسمت دوم

تصویر/بانکداری الکترونیک به نوین ترین شیوه!

گزارش تصویری/گزارشی دیدنی از بانک های مرکزی جهان

روش تبلیغاتی نایک در هنگام بحران

بدترین فجایع فناوری در طول تاریخ!

کشوری که هیچ بانکی ندارد ...

15 اثر بی نظیر معماری جهان(2)

اولین دانشگاه همبرگر مک دونالد در چین!

چک از کجا آمد؟

گزارش تصویری / پولدارها تعطیلات کجا می روند ؟

ساخت بزرگترین جیپ دنیا در امریکا

با پول چه کارهایی میشه کرد ؟

طراحی خانه متحرک و بسیار کوچک ویژه کارتن خواب ها

نمایشگاهی از دیکتاتورهای تاریخ

► فراخوان همکاری علمی و تحقیقاتی بانک سینا
استخدام در یک شرکت بازاریابی اینترنتی ◄

مطالب مرتبط
بنر