مدیر عامل منطقه کیش . . . آی بدو آی بدو !

دوشنبه ، 15 آذر 1389 ، 14:08

طبق يك عادت، تقريبا برگزاري هيچ مراسم يا نمايشگاهي بدون حاشيه نيست، از جمله اين حاشيه ها كه ارزش نگارش و توجه دارد، شتاب و عجله معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي و همچنين دبير شوراي عالي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، براي بازديد از تمامي غرفه ها در فضايي به وسعت 2000 مترمربع بود. آقاي بقايي كه به علت برخورداري از مسئوليت هاي متعدد و متنوع! وقت كافي نداشت كه با صبر و حوصله از همه غرفه ها بازديد كند توفيق اجباري يار شد كه با خبرنگاران و عكاس در يك دو ماراتن شركت كند.

 


به گزارش بانکی دات آی آر ، دويدن به دنبال سوژه براي خبرنگاران موضوع تازه و عجيبي نبود اما تلاش مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش كه هرچه مي دويد به رئيس خود نمي رسيد! و براي چند دقيقه اي حاضرين را شاد و خندان كرد قابل توجه بود.


دقايقي بعد خبر رسيد كه آقاي بقايي از نمايشگاه خارج شدند! وي موفق شد در كمتر از 25 دقيقه 80 درصد از غرفه هاي نمايشگاه را بازديد كند- البته بخوانيد از مقابل غرفه ها عبور كند- و اصطلاحاً در نمايشگاه حضور پرباري داشته باشد! در اين ميان فرصت را غنيمت شمرده به يك نكته اشاره مي كنيم، از آنجا كه بالاترين شخصيت كشور يعني رهبر انقلاب كه علي رغم مسئوليت هاي سنگين و حساس بيش از ساير مديران و مسئولان كشور در وقت و زمان نيازمند توجه و حساسيت مي باشد اما هرگاه مي خواهند از يك نمايشگاه بازديد كنند بيش از 3 الي 4 ساعت زمان صرف مي كنند و با دقت و حوصله پاي درددل ها و مشكلات غرفه داران مي نشينند و از ظرافت ها، خلاقيت ها و نوآوري هاي موجود در نمايشگاه آشنا مي شوند، اما متأسفانه مديران مياني براي بازديد از يك نمايشگاه صرفا به حضور اكتفا مي كنند و در اين حضور خود خبري از توجه، دقت، توصيه، راهكار، راهبرد، بررسي، نظريه و... به چشم نمي خورد و اين خود جاي بسي تأسف است كه چند صدنفر با اشتياق تلاش مي كنند تا نمايشگاهي برگزار شود و هزينه اي نيز جهت برقراري نمايشگاه و امنيت محل صرف انرژي و... از بيت المال هدر مي رود اما بجاي تحليل و بررسي عملكرد نمايشگاه تنها به يك حضور بدون دقت و توجه اكتفا مي شود.

► تسهیلات بانک رفاه به بنگاه های زود بازده
تصویری/ مادر بزرگ 82ساله ووشو کار ◄

مطالب مرتبط
بنر