اهم صحبت های رئیس جمهور در خصوص آغاز هدفمندی یارانه ها

شنبه ، 27 آذر 1389 ، 23:49


رئيس جمهور در گفت‌وگو با مردم از شبكه اول اعلام كرد: از فردا يكشنبه 28 آذر 89 يارانه نقدي 81 هزار تومان به حساب مردم قابل برداشت است.

 

محمود احمدي‌نژاد در گفت‌وگوي مستقيم با مردم كه از شبكه اول سيما پخش مي‌شود اعلام كرد: مرحله برداشت يارانه نقدي كه به حساب سرپرست خانوار به ازاي هر نفر 81 هزار تومان براي دو ماه واريز شده بود از روز يكشنبه 28 آذر 89 قابل برداشت است.

وي تأكيد كرد: آزادسازي قيمت‌ها نداريم بلكه از ابتداي يكشنبه 28 آذرماه كار شروع مي‌شود و سهميه بنزين و گازوئيل به حساب كارت‌هاي سوخت شارژ شده و نيازي به ذخيره‌سازي بنزين و گازوئيل نيست.

احمدي‌نژاد افزود: همه مردم با صرفه‌جويي و همكاري و قانع بودن به سهم خود به موفقيت اين طرح كمك كنند كه بركت و سود آن به نفع همه ملت خواهد بود و امنيت و دلخوشي براي همه به ارمغان خواهد آورد.

رئيس جمهور با بيان اينكه به همه نقاط ايران از شهر و روستا سفر كرده است، گفت ،  كساني را ديده است كه 25 سال ميوه نخورده‌اند و يا بچه‌اي را ديده كه دنبال خودروي رئيس جمهور مي‌دويده، در حالي كه كفش و لباس مناسب نداشته اما درخواست او اين بوده است كه سقف مدرسه‌اش در حال ريزش و است و بايد آن را تعمير كنند.

وي تأكيد كرد: يارانه واريز شده به حساب مردم از بيت‌المال بوده و در مصرف كردن آن نهايت صرفه‌جويي و دقت را داشته باشند.

 

رئيس جمهور همچنين با بيان اينكه يارانه 81 هزار توماني براي دو ماه اول به حساب مردم واريز شده گفت: تمام تلاش اين است كه براي مرحله دوم پرداخت يارانه نقدي اين مبلغ به دو برابر افزايش پيدا كند.

احمدي‌نژاد از مردم درخواست كرد: با توجه به اينكه مردم از فردا مي‌توانند يارانه نقدي واريز شده به حساب سرپرست‌ خانوارها را برداشت كنند اما به مردم توصيه كرد دست نگه دارند تا قبض آب، برق و گاز ارسال شود و با توجه به برنامه كاهش مصرف انرژي و مديريت خانواده يارانه نقدي خود را برداشت كنند.

 

 

► استخدام در یک شرکت فعال در زمینه نفت و گاز
قیمت ها و سهمیه ی حامل های انرژی اعلام شد ◄

مطالب مرتبط
بنر